Clusters

DeletedUser

Guest
Genoeg of topic:

image.php


Dit vind ik 1 van de mooiste clusters Gezamelijk met die van Radiant.
 

DeletedUser

Guest
Genoeg of topic:

image.php


Dit vind ik 1 van de mooiste clusters Gezamelijk met die van Radiant.

dat is een kut cluster hoor.
ligt heel erg verspreid en ligt veel blauw tussen. Geen mooi cluster.
vind ik mijn eigen in K 44/K45 mooier:cool:

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat is een kut cluster hoor.
ligt heel erg verspreid en ligt veel blauw tussen. Geen mooi cluster.
vind ik mijn eigen in K 44/K45 mooier:cool:

image.php

is inderdaad 1 van je clusters, zo zou je het ook kunnen bekijken, wordt niet gevraagd al je clusters of al je dorpen..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een mooi clustertje van 10 dorpjes moet ik goed inzoemen ^^
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is unknown ook driekwart van zijn cluster vergeten aangezien hij er ook nog een aantal aan de grens met IRB heeft...
 

DeletedUser1380

Guest
gewoon de goede dorpen internen ^^

Juiste spelvisie hebben is the key to succes. Als ik bv in andere stam zat met andere mentaliteit had ik wss een meer verspreide cluster maar stond ik wss ook wel eerst.
Je moet vanaf het begin een afweging maken tussen het stam belang en je eigen acc. Heb mijn uitbreidingsgebied beperkt gehouden zodat iedereen in de stam de kans ertoe had om zelf uit te breiden via gewone overnames en internen. Daardoor is het aantal dorpen die ik op het moment bezit maar beneden alle peil, desalniettemin vind ik dat ik de juiste keus heb gemaakt als je het globaal bekijkt (op stamniveau).
Maar ik ben niet bij de pakken blijven zitten en heb stelselmatig mijn cluster versterkt en ik zou nu toch wel niet graag tegenover mezelf willen staan.


Laatste belangrijke bemerking dat ik wil maken is dat toch wel niet te vergeten is dat bij clustervorming de stam een belangrijke rol speelt en sommige hierdoor een mindere cluster hebben wat hen niet te verwijten valt.
 

DeletedUser5435

Guest
Juiste spelvisie hebben is the key to succes. Als ik bv in andere stam zat met andere mentaliteit had ik wss een meer verspreide cluster maar stond ik wss ook wel eerst.
Je moet vanaf het begin een afweging maken tussen het stam belang en je eigen acc. Heb mijn uitbreidingsgebied beperkt gehouden zodat iedereen in de stam de kans ertoe had om zelf uit te breiden via gewone overnames en internen. Daardoor is het aantal dorpen die ik op het moment bezit maar beneden alle peil, desalniettemin vind ik dat ik de juiste keus heb gemaakt als je het globaal bekijkt (op stamniveau).
Maar ik ben niet bij de pakken blijven zitten en heb stelselmatig mijn cluster versterkt en ik zou nu toch wel niet graag tegenover mezelf willen staan.


Laatste belangrijke bemerking dat ik wil maken is dat toch wel niet te vergeten is dat bij clustervorming de stam een belangrijke rol speelt en sommige hierdoor een mindere cluster hebben wat hen niet te verwijten valt.

je ziet ook wel dat zoals je het nu aangeeft dat dat ook wel klopt bij CDM want iedereen heeft mooi uitbreidingsgebied van wat ik nu heb gezien. in =IRB= heeft bijna iedereen ook wel aardig cluster met uitbreidingsgebied.

ik zelf heb net zoiets als pimp mac dre alleen dan geen stamgenoten ertussen maar wel de dorpen vrij ver uit elkaar gerekt.
 
Bovenaan