Clusters

DeletedUser4045

Guest
king even vraagje wat heeft Firm aan jou? ALS bv jullie met Firm 1ste staan op 300 miljoen punten (ik lul maar wat) en b0rg 2de op 250 miljoen punten. het einde naderd en b0rg gaat voor de eerste plaats en verklaard de oorlog. dan zou Firm jou toch wel echt dik met defence moeten vol pompen want je zou honden voer zijn. maar verder aardig cluster jammer dat noord en zuid niet aan elkaar zit dan zou het veel mooier zijn.

Je zal toch aan de grenzen van de stam moeten rekruteren hoogst waarschijnlijk.

Als er nog iemand tussen in ligt, doe je als stam iets fout.
 

DeletedUser

Guest
king even vraagje wat heeft Firm aan jou? ALS bv jullie met Firm 1ste staan op 300 miljoen punten (ik lul maar wat) en b0rg 2de op 250 miljoen punten. het einde naderd en b0rg gaat voor de eerste plaats en verklaard de oorlog. dan zou Firm jou toch wel echt dik met defence moeten vol pompen want je zou honden voer zijn. maar verder aardig cluster jammer dat noord en zuid niet aan elkaar zit dan zou het veel mooier zijn.

wow king heeft een probleem over 3 jaar, wat zal ie gaan doen, heeft ie genoeg tijd om iets te kunnen bedenken...spannend
 

DeletedUser14450

Guest
wow king heeft een probleem over 3 jaar, wat zal ie gaan doen, heeft ie genoeg tijd om iets te kunnen bedenken...spannend

er hoeft maar frictie te komen tussen BORG en FIRM, dan is het zogedaan met hem
 

DeletedUser

Guest
er hoeft maar frictie te komen tussen BORG en FIRM, dan is het zogedaan met hem

Goh wat schatten jullie me weer hoog in.

Als ik zo slecht was had eXodus me toch wel allang opgerolt of Ollie10.
 

DeletedUser14450

Guest
Goh wat schatten jullie me weer hoog in.

Als ik zo slecht was had eXodus me toch wel allang opgerolt of Ollie10.

ja jij doet alles alleen zonder hulp van je stam en niks.
En verdr je wordt niet 24/7 aanvallen door Exodus of CDM dus ga nou niet uit de hoogte doen
 

DeletedUser

Guest
ja jij doet alles alleen zonder hulp van je stam en niks.
En verdr je wordt niet 24/7 aanvallen door Exodus of CDM dus ga nou niet uit de hoogte doen

Nouw ik doe het wel voor 99,5 procent alleen. En verdedig mijn eigen grens ook overal op een paar plekjes uit gezondert.

Daarbij jij stampt mij de grond in als een spelertje wat zo weg gevaagt word. En ik reageer er op en ik doe uit de hoogte ?

Moet jij niet nog naar K56TR heen en weer hopen ?
 

DeletedUser14450

Guest
Nouw ik doe het wel voor 99,5 procent alleen. En verdedig mijn eigen grens ook overal op een paar plekjes uit gezondert.

Daarbij jij stampt mij de grond in als een spelertje wat zo weg gevaagt word. En ik reageer er op en ik doe uit de hoogte ?

Moet jij niet nog naar K56TR heen en weer hopen ?

is goed als jij het zegt, dus je hebt ongeweer in 1 of 2 dorpen van jou 1 of 2 dorpen defence van je Stamgenoten staan, knap zal wel:p

en verder je hebt al altijd een grote mond zeg gewoon een feit can't handle it?
 

DeletedUser

Guest
is goed als jij het zegt, dus je hebt ongeweer in 1 of 2 dorpen van jou 1 of 2 dorpen defence van je Stamgenoten staan, knap zal wel:p

en verder je hebt al altijd een grote mond zeg gewoon een feit can't handle it?

Verander de feiten maar. dat ik alle dorpjes zelf ondersteund heb en 4 zit wat stam ondersteuning bij waarvan 3 in eXodus cluster.

Maar als je iets tegen me hebt kom dan langs je weet waar ik op de kaart lig.
 

DeletedUser14450

Guest
Verander de feiten maar. dat ik alle dorpjes zelf ondersteund heb en 4 zit wat stam ondersteuning bij waarvan 3 in eXodus cluster.

Maar als je iets tegen me hebt kom dan langs je weet waar ik op de kaart lig.

jammer dat ikniet naast je lig;)
 

DeletedUser

Guest
Heb vanuit mijn spionnen in cdm vernomen dat hij met lego speelt..

Verder heeft hij een waardeloos cluster en word hij veel gepest binnen de stam:D
 

DeletedUser14450

Guest
Grote mond maar kleine daden. Ga naar huis toe met je barbie's spelen ofzo

waar is die grote mond dan ik zeg gewoon hoe je bent voor de rest heb ik niks gezegd over dat ik je ga pakken of aanvallen daar begin jij over.

jij spint niet helemaal
 

DeletedUser

Guest
waar is die grote mond dan ik zeg gewoon hoe je bent voor de rest heb ik niks gezegd over dat ik je ga pakken of aanvallen daar begin jij over.

jij spint niet helemaal

Jij zeurt dat ik slecht ben maar je kunt niet het tegen deel bewijzen.

Wie spint er dan niet helemaal :rolleyes:
 

DeletedUser14450

Guest
Jij zeurt dat ik slecht ben maar je kunt niet het tegen deel bewijzen.

Wie spint er dan niet helemaal :rolleyes:

heb nergens gezegd dat je slecht bent, alleen dat iedereen hulp van hun stam nodig heeft, leer eens lezen en maak niet de heletijd je eigen verhaal aub
 

DeletedUser

Guest
heb nergens gezegd dat je slecht bent, alleen dat iedereen hulp van hun stam nodig heeft, leer eens lezen en maak niet de heletijd je eigen verhaal aub

er hoeft maar frictie te komen tussen BORG en FIRM, dan is het zogedaan met hem

Dit vind ik wel in de buurt komen hoor. Daarbij sta ik in elke ranglijst hoger dan jij
 

DeletedUser14450

Guest
Dit vind ik wel in de buurt komen hoor. Daarbij sta ik in elke ranglijst hoger dan jij

tuup staat daar dat je slecht bent?? NEE! daar staat dat als er frictie komt tussenBORG en FIRM je heel kut ligt en flink onder druk komt te liggen en je nie zult overleven zonder hulp van je stam zoals ik heb gezegd in de verdere uitleg!!!

LEER BLOOS eens lezen en stop met je eigen verhaal te maken nogmaals!!!!!
 

DeletedUser

Guest
tuup staat daar dat je slecht bent?? NEE! daar staat dat als er frictie komt tussenBORG en FIRM je heel kut ligt en flink onder druk komt te liggen en je nie zult overleven zonder hulp van je stam zoals ik heb gezegd in de verdere uitleg!!!

LEER BLOOS eens lezen en stop met je eigen verhaal te maken nogmaals!!!!!

Jij maakt er een leuk verhaal van. Maar ik heb ook nog wel vrienden in B0RG zitten die me niet aanvallen en als je dat mee rekent heb ik maar een paar gevaarlijk dorpjes liggen in dat geval ;)

Daarbij kan ik wel een beetje verdedigen en ben best actief.
 
Bovenaan