Clusters

DeletedUser13822

Guest
image.php


voila :)
 

DeletedUser

Guest
om niet off topic te gaan: een hele goede cluster vind ik niet echt bij aan speler, maar de stam EP is wel dicht opeen
 

DeletedUser

Guest
Ik moet eigenlijk toe geven dat ik persoonlijk het cluster van mij het sterkst vind het gaat dan om een klein cluster van 50 dorpen vlak naast exodus maar toch omringt door borg
 

DeletedUser3306

Guest
Ik moet eigenlijk toe geven dat ik persoonlijk het cluster van mij het sterkst vind het gaat dan om een klein cluster van 50 dorpen vlak naast exodus maar toch omringt door borg

duh, alleen maar kleine dorpjes naast elkaar... :eek:
 

DeletedUser1380

Guest
Ik moet eigenlijk toe geven dat ik persoonlijk het cluster van mij het sterkst vind het gaat dan om een klein cluster van 50 dorpen vlak naast exodus maar toch omringt door borg

Ik heb zo'n vermoeden dat je meer dan 50 dorpen hebt, maar kan fout zitten.
 

DeletedUser

Guest
Laatst leek het erop om het bij die 50 te houden maar dat kon ik onze vrienden in exodus niet aan doen zal straks wel een kaartje posten van dè desbetreffende dorpen:p
 

DeletedUser1380

Guest
Laatst leek het erop om het bij die 50 te houden maar dat kon ik onze vrienden in exodus niet aan doen zal straks wel een kaartje posten van dè desbetreffende dorpen:p

Geef ineens kaartje van al je dorpen, dan kunnen we eens je cluster zien.
 

DeletedUser

Guest
indien je een groot goed cluster wilt zien, check gwn metalfreack

of van een stam met een schoon cluster, FIRM
 

DeletedUser

Guest
Geef ineens kaartje van al je dorpen, dan kunnen we eens je cluster zien.

Je zei vanmidag nog dat je zelf 3 van die waardeloze kaartjes per dag maakt kun je er toch ook wel eentje van bastard maken om hem zelf te bekijken.

Maar omdat ik zo goed aardig ben:

image.php
 

DeletedUser1380

Guest
Je zei vanmidag nog dat je zelf 3 van die waardeloze kaartjes per dag maakt kun je er toch ook wel eentje van bastard maken om hem zelf te bekijken.

Maar omdat ik zo goed aardig ben:

image.php

Ik maak wel crap kaarten zoals jij, maar dan wel over interessantere dingen dan Bastard.
Als hij zo groots doet over zijn eigen cluster vind ik het maar normaal dat hij het staaft met een kaartje.

@ kaartje:

Om eerlijk te zijn is dit toch geen goede cluster hoor. Had verwacht dat hij een goede cluster had, mij baserend op zijn uitspraken, maar het stelt me zeer teleur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij had het over het midelste gele blokje ( ook wel 2e ) wat aan het einde van het rood ligt dat clustertje bedoelde hij. En dat wou hij overhouden. maar er is wat tussen door gekomen dat hij toch zijn andere dorpjes moet houden. Waardoor het totale cluster er niet echt geweldig uit ziet dat moet ik toegeven maar dat kleintje wat hij bedoelde wel ^^
 

DeletedUser1380

Guest
Hij had het over het midelste gele blokje ( ook wel 2e ) wat aan het einde van het rood ligt dat clustertje bedoelde hij. En dat wou hij overhouden. maar er is wat tussen door gekomen dat hij toch zijn andere dorpjes moet houden. Waardoor het totale cluster er niet echt geweldig uit ziet dat moet ik toegeven maar dat kleintje wat hij bedoelde wel ^^

Ah, nu kan ik zijn uitspraken beter plaatsen. Nuja, het geheel telt, spijtig voor hem.
 

DeletedUser5435

Guest
indien je een groot goed cluster wilt zien, check gwn metalfreack

of van een stam met een schoon cluster, FIRM

cluster van Firm is echt niet zo super schoon hoor... b0rg zit helemaal tussen jullie in en dan kan je wel zeggen van ja het is onze BG maar als ik mijn cluster hier neer zou zetten en er zouden spelers van =IRB= tussen zitten dan kan ik ook zeggen het zijn mijn stamgenoten!

als je naar clusters van stammen kijkt vind ik die van exodus het best.
die van DTW is ook heel mooi groot maar niet dicht. cervix heeft ook wel aardig en het oude CQ2 cluster vind ik mooi en gedeeltes van het oude =SDM= op het stuk waar exodus zit na.
 

DeletedUser

Guest
cluster van Firm is echt niet zo super schoon hoor... b0rg zit helemaal tussen jullie in en dan kan je wel zeggen van ja het is onze BG maar als ik mijn cluster hier neer zou zetten en er zouden spelers van =IRB= tussen zitten dan kan ik ook zeggen het zijn mijn stamgenoten!

als je naar clusters van stammen kijkt vind ik die van exodus het best.
die van DTW is ook heel mooi groot maar niet dicht. cervix heeft ook wel aardig en het oude CQ2 cluster vind ik mooi en gedeeltes van het oude =SDM= op het stuk waar exodus zit na.

Het eXodus cluster. Was vroeger wel het mooiste stammen cluster ja maar er zijn veel puntjes in gekomen ( ik 3 ,metal 7 ofzo roza een paar en 17 dorpjes van barcelonagek ).

maar toch heb ik mijn twijfels of het niet alsnog het mooiste stammen cluster is. (als de 2 dons terug zijn ) Het cluster B0RG + 2B vond ik trouwens ook wel mooi.
 

DeletedUser5435

Guest
Het eXodus cluster. Was vroeger wel het mooiste stammen cluster ja maar er zijn veel puntjes in gekomen ( ik 3 ,metal 7 ofzo roza een paar en 17 dorpjes van barcelonagek ).

maar toch heb ik mijn twijfels of het niet alsnog het mooiste stammen cluster is. (als de 2 dons terug zijn ) Het cluster B0RG + 2B vond ik trouwens ook wel mooi.

als stammen beetje in elkaar zitten vind ik het niet echt mooi van b0rg vind ik dan ook niet echt mooi. het is zowiezo zonde dat als je zo erg aan de rand zit en dan nog zoveel mini dorpjes pakken in gebieden waar je geen last hebt van de vijand..
 

DeletedUser

Guest
Ah, nu kan ik zijn uitspraken beter plaatsen. Nuja, het geheel telt, spijtig voor hem.

Tja ik heb had zelf te weinig tijd om een kaartje te maken.. Ik zal proberen die andere dorpen kwijt te raken dan. Maar er stond trouwens al een kaartje van mijn hele cluster
 

DeletedUser17525

Guest


ps:hoe doe je dat zo groot die kaartafbeelding?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan