Clusters

DeletedUser

Guest
Die van de heer BuChD mag er ook zijn hoor:

Al kan ik nu geen kaartje tonen want ben op reis, miss wil iemand anders het doen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goede les voor een volgende wereld. Zorg dat je je cluster compact en compleet houdt. Is trouwens lastig zat.....

Ik neem nu gewoon alle verlaten dorpen in mijn buurt in.. Dan wordt het tenminste nog wat :p Uitbouwen zal alleen wel even duren :p :D
 

DeletedUser4141

Guest
mja ik heb de raarste cluster van iedereen.. maar in men begin omgeving ist wel mooi toch? :)

ik groei omhoog!

image.php
 

DeletedUser

Guest
Raar, maar toch niet slecht! Tenminste dat grote cluster. Maar waarom heb je zo'n kringellijntje omhoog? :p
 

DeletedUser5435

Guest
king even vraagje wat heeft Firm aan jou? ALS bv jullie met Firm 1ste staan op 300 miljoen punten (ik lul maar wat) en b0rg 2de op 250 miljoen punten. het einde naderd en b0rg gaat voor de eerste plaats en verklaard de oorlog. dan zou Firm jou toch wel echt dik met defence moeten vol pompen want je zou honden voer zijn. maar verder aardig cluster jammer dat noord en zuid niet aan elkaar zit dan zou het veel mooier zijn.
 

DeletedUser

Guest
king even vraagje wat heeft Firm aan jou? ALS bv jullie met Firm 1ste staan op 300 miljoen punten (ik lul maar wat) en b0rg 2de op 250 miljoen punten. het einde naderd en b0rg gaat voor de eerste plaats en verklaard de oorlog. dan zou Firm jou toch wel echt dik met defence moeten vol pompen want je zou honden voer zijn. maar verder aardig cluster jammer dat noord en zuid niet aan elkaar zit dan zou het veel mooier zijn.

Ik was Ontslagen uit B0RG.

Meer ga ik er niet over zeggen. Kan het wel maar dat vind ik niet erg netjes.
 
Bovenaan