We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Lijkt op een walvis tbh
Dit was ook mijn 1e gedachte toen ik die tekening zag
Maarja, wij zijn dan ook pro.
Calamity.
The Flying Turtle
![]()
Met fonkelende ogen richt het hoofd zich op naar het westen. Finity.. Hij ziet ze allemaal liggen.
Hij wacht geduldig af, maar wanneer hij toeslaat zal het niet een eenvoudige klap zijn
Het account heeft een best aardig farmcluster (voor een core account en hoop dat er wel rekening gehouden wordt met ligging. Core spelers kunnen moeilijk een beter farmcluster krijgen dan rimspelers)
Front is wel interessant. Ons account is ook wat groter dan andere accounts op deze werelden dus denk ik dat dit front gewoon prima is voor dit account. Groot safe gebied daarbij en een aardige stam.
Account gaat ook mooie toekomstsperspectief krijgen. Hangt uiteraard af hoe de stam zal samenwerken maar op dit moment vind ik het account er wel sterk voor staan.
Mvg Team Calamity.
Die tekening lijkt mij eerder een walvis inderdaad. Dit is anders wel een heel erg spastisch schildpadje. arm beest.
In mijn inzending zit genoeg kwaliteit om nu tot de beste 4 te horen![]()
Hij moet zijn maag eerst nog even vullen met jullie dorpjes![]()
Denk erom na woensdag is het niet meer mogelijk om deel te nemen aan deze contest. Geliefd om spelers die normaal nooit op het AF komen te porrel om deel te nemen aan deze mooie contest ^^
De nr. 1 inzending volgt nog, van ons. Wij zijn al dagen lang aan het painten hier![]()
Jouw cluster lijkt op heel iets anders, enkel mis ik een sneetje![]()
.Psychedelic Nurse,
Alright luister heel goed. Ons cluster is dus mij op een tron motor, die em heeul snel boekt voor finity.
Het cluster is niet het allerbeste farmcluster maar gelukkig heb ik zeer getalenteerde medespelers en daarom heeft ons account de meeste rovers van de wereld.
Qua ligging is het best zwaar want we fronten met Schoppenaas, Surrounded by idiots, Godfarmer en ook een klein beetje met Zwoele Toyboys. Genoeg te doen dus. (Zie die ODD)
Verder is het geen normaal zwart wit cluster maar heeft de tron motor ook allerlei kleurtjes. Opvallend is dat de wielen en de helm de zelfde kleur hebben.