- Reactiescore
- 2.511

Beste W53-forumlezers,
Hierbij presenteer ik met trots de W53-Clustercontest! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster. Wie mag zichzelf na deze wedstrijd uitroepen tot de eigenaar van het beste cluster van héél W53? We zullen het de komende weken gaan zien!
Hoe kun je inschrijven?
Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;
- Het moet gemaakt worden via deze site.
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 400% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).
Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, dient deze in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit natuurlijk wel beloond!
De Prijzen
De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:
- 1e prijs: 550 premium punten!
- 2e prijs: 400 premium punten!
- 3e prijs: 250 premium punten!
-4e prijs: 150 premium punten!
-5e prijs: 100 premium punten!
- Originaliteitsprijs: 150 premium punten!
- Toekomst perspectief: 150 premium punten!
- Clusterdichtheid: 100 premium punten!
- Vorm/ligging: 100 premium punten!
- Troostprijs: 100 premium punten!
De Jury
De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op W53. Lees je dit nu toevallig en ben je geen W53-speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.
De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.
Jurylid 1: The Minion
Jurylid 2: DemocratischeZwijmelaars
Jurylid 3: Leving Behind
Jurylid 4: Hammer Bro
Jurylid 5: ???
Jurylid 2: DemocratischeZwijmelaars
Jurylid 3: Leving Behind
Jurylid 4: Hammer Bro
Jurylid 5: ???
Sponsoring
Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account A Lone wolf (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.
Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.
Huidige sponsoren:
TWNL: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten
Sc Beast: 300 premium punten
Poo.: 750 premium punten
Bedankt voor de bijdrages!
Uiterlijke Inzendingsdatum: Woensdag 17 mei 23:59 (14 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Tot Slot
Ik hoop dat er voldoende animo is hiervoor. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten, die niet aanwezig zijn op het AF, ook in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich misschien nog meer mensen in en dat maakt het allemaal alleen maar leuker!
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
Bijlagen
Laatst bewerkt: