Clustercontest W53

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78100

Guest
9ef32c90b65d87f8d79d5f7d35b8a3e8.png
 

DeletedUser61161

Guest
Ik zie er ook wel een fiets in die naar boven staat.
 

DeletedUser78131

Guest
Jung het is een goudvis met voorpoten (kijkende naar links)
 

DeletedUser61161

Guest
Mjah, ik vind die onderstreepte woordjes ook beetje overbodig maarja ieder zo zijn dingetje.
 
Reactiescore
2.478
cluster wat is dat? kun je dat eten?, neem wel een droppie.
lijkt inderdaad op een waterschildpas............. zwemmend naar het oosten................

Oké, allereerst wil ik je dringend en vriendelijk verzoeken om je PM te lezen op het AF. (als je niet weet hoe je er komt, kan iemand IG je hiermee helpen)
Ten tweede, zou je alsjeblieft aan je schrijfstijl willen werken, want evenals andere AF-gebruikers vind ik het ook wat hinderlijk worden.

En op nu op je vraag in te gaan verzoek ik je om deze pagina op wiki(klik) te bekijken, waar verschillende tribalwars begrippen staan uitgelegd, waaronder wat een cluster is.
 

DeletedUser61161

Guest
Ojeee, nu heb je een mod boos gemaakt, straks gaat die je nog bannen voor elke hinderlijke post die je maakt :x
 

DeletedUser78020

Guest
:( maakte een grapje.


zal niet meer reageren op het af, lees het wel.
 
Reactiescore
2.478
Ojeee, nu heb je een mod boos gemaakt, straks gaat die je nog bannen voor elke hinderlijke post die je maakt :x

Dus pas maar op mannetje (wait)

@Heer Yoshiii dat is nu ook weer niet de bedoeling, maar je snapt wel wat er bedoeld toch?

On-topic: De laatste 6 dagen zijn ingegaan om je nog in te kunnen schrijven, wie is de volgende?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Calamity.

The Flying Turtle

02518825994345eda067809d49ab85b4.png


f57c24fc2eb4217be72cae83ab61694d.png

Met fonkelende ogen richt het hoofd zich op naar het westen. Finity.. Hij ziet ze allemaal liggen.
Hij wacht geduldig af, maar wanneer hij toeslaat zal het niet een eenvoudige klap zijn ;)

Het account heeft een best aardig farmcluster (voor een core account en hoop dat er wel rekening gehouden wordt met ligging. Core spelers kunnen moeilijk een beter farmcluster krijgen dan rimspelers)

Front is wel interessant. Ons account is ook wat groter dan andere accounts op deze werelden dus denk ik dat dit front gewoon prima is voor dit account. Groot safe gebied daarbij en een aardige stam.
Account gaat ook mooie toekomstsperspectief krijgen. Hangt uiteraard af hoe de stam zal samenwerken maar op dit moment vind ik het account er wel sterk voor staan.

Mvg Team Calamity.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
Dafuq?
De schildpadden die ik tegen ben gekomen zien er toch heel anders uit xd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan