Clustercontest W53

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Had evenveel fantasie in moeten zitten om die te maken :p
 

DeletedUser54179

Guest
ik snap m wel haha. Maarja zal wel aan mij liggen, iedereen ziet ook wat anders dan ik in ons cluster haha
 

DeletedUser78126

Guest
Hierbij mijn inzending Schoppenaas.

7d73095acbe12123e1a3684a3706016b.png


b7018b576500df32ae4062d63d9831c2.png

(paint liet me in de steek kreeg geen lijnen zichtbaar met achtergrond kleur zwart)

Zoals je hopelijk ziet is t een aapje. Hij hangt in een boom/een tak. En hij keert .Psychedelic Nurse de rug toe.

Opzich heb ik een leuk cluster. Niet te groot front niet te klein. Front met de huidige Nmr 2 van deze wereld .Psychedelic en oud stamgenoot. Ik voorspel dat dat een leuke en zeker geen makkelijke strijd gaat worden.

Mijn farm gebied is prima alleen maak ik er niet zoveel gebruik van. Ik word ook zwaar gedemotiveerd door mensen als Mirage die zoon beetje ieder bbtje in mn cluster 30 aanvallen op hebben lopen.

qua hoeveelheid safe zit ik ook niet verkeerd. Zodra het blauw dat nu rond de schouder van mijn aap zit zich wat meer uitbreid lig ik wel redelijk sterk denk ik.

Mocht je je afvragen wat die verdwaalde dorpjes daar doen... Dat zijn dorpen voor het geval Psy me helemaal rekt. Dan kan ik vluchten naar de Rim:p

Groetjes en Kusjes Schoppenaas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74418

Guest
Ik heb een winnend idee dus vanmiddag knutsel ik wat in elkaar
 

DeletedUser78123

Guest
Calamity.

The Flying Turtle

02518825994345eda067809d49ab85b4.png



Met fonkelende ogen richt het hoofd zich op naar het westen. Finity.. Hij ziet ze allemaal liggen.
Hij wacht geduldig af, maar wanneer hij toeslaat zal het niet een eenvoudige klap zijn ;)

Het account heeft een best aardig farmcluster (voor een core account en hoop dat er wel rekening gehouden wordt met ligging. Core spelers kunnen moeilijk een beter farmcluster krijgen dan rimspelers)

Front is wel interessant. Ons account is ook wat groter dan andere accounts op deze werelden dus denk ik dat dit front gewoon prima is voor dit account. Groot safe gebied daarbij en een aardige stam.
Account gaat ook mooie toekomstsperspectief krijgen. Hangt uiteraard af hoe de stam zal samenwerken maar op dit moment vind ik het account er wel sterk voor staan.

Mvg Team Calamity.

Die tekening lijkt mij eerder een walvis inderdaad. Dit is anders wel een heel erg spastisch schildpadje. arm beest :(.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Die tekening lijkt mij eerder een walvis inderdaad. Dit is anders wel een heel erg spastisch schildpadje. arm beest :(.

Hij moet zijn maag eerst nog even vullen met jullie dorpjes ;)
 
Reactiescore
2.478
Denk erom na woensdag is het niet meer mogelijk om deel te nemen aan deze contest. Geliefd om spelers die normaal nooit op het AF komen te porrel om deel te nemen aan deze mooie contest ^^
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Heb ik minder kans om te winnen xxx
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
In mijn inzending zit genoeg kwaliteit om nu tot de beste 4 te horen :rolleyes:
 
Reactiescore
2.478
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Mooie zinsopbouw :eek:
En mij moet je niet zo heel serieus nemen :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zwoele Penguins
Uiteraard zal Zwoele Toyboys ook aan deze contest meedoen!
Ons ontwerp :

matwwbdfvfww8.png


Het is zoals je kunt zien een Penguin geworden! Beetje van de eisen afgeweken om het wat mooier te maken (een Penguin is immers zwart).

Over het cluster
We hebben een cluster met gigantisch veel safe en relatief weinig front. Het front zal in de toekomst dan ook vergroot moeten worden om wat meer spanning op het account te krijgen. We grenzen binnenkort aan Calamity en Psychedelic Nurse, twee leuke en grote spelers die ons naar alle waarschijnlijkheid genoeg weerstand zullen bieden. .S hebben we aan de onderkant zo goed als geheel weggewerkt waardoor alle focus naar het andere front kan! Qua farmen hebben we weinig te klagen, behalve dat we tussen veel stamgenoten liggen die ook zullen gaan farmen.

uwunvfxui1f1o.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78123

Guest
Hij moet zijn maag eerst nog even vullen met jullie dorpjes ;)

Is zeker niet nodig hoor! Dan toch liever hoe hij nu is :D.

Denk erom na woensdag is het niet meer mogelijk om deel te nemen aan deze contest. Geliefd om spelers die normaal nooit op het AF komen te porrel om deel te nemen aan deze mooie contest ^^

De nr. 1 inzending volgt nog, van ons. Wij zijn al dagen lang aan het painten hier ;)
 

DeletedUser74418

Guest
25kuh05.png


.Psychedelic Nurse,

Alright luister heel goed. Ons cluster is dus mij op een tron motor, die em heeul snel boekt voor finity.
Het cluster is niet het allerbeste farmcluster maar gelukkig heb ik zeer getalenteerde medespelers en daarom heeft ons account de meeste rovers van de wereld.

Qua ligging is het best zwaar want we fronten met Schoppenaas, Surrounded by idiots, Godfarmer en ook een klein beetje met Zwoele Toyboys. Genoeg te doen dus. (Zie die ODD)

Verder is het geen normaal zwart wit cluster maar heeft de tron motor ook allerlei kleurtjes. Opvallend is dat de wielen en de helm de zelfde kleur hebben.

Origineel:
ec1ce70b8f4c460792f4d77e88176be5.png

https://gyazo.com/ec1ce70b8f4c460792f4d77e88176be5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77435

Guest
d55c63652ada4306af72e51bbd803a23.png

God4Strike

oldtimer truck A224.
(een echte klassieker) , opweg voor een nieuwe aanhanger.

hij mag wel wat gepimpt worden maar dat laat ik jullie doen.

rustige ligging, met een top farm gebied

infinity komt eraan, we moven wel even :')


origineel zonder toepasingen.
http://prntscr.com/f8mhwp
04439b40e38c40ad819e222106d2dabd.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
25kuh05.png


.Psychedelic Nurse,

Alright luister heel goed. Ons cluster is dus mij op een tron motor, die em heeul snel boekt voor finity.
Het cluster is niet het allerbeste farmcluster maar gelukkig heb ik zeer getalenteerde medespelers en daarom heeft ons account de meeste rovers van de wereld.

Qua ligging is het best zwaar want we fronten met Schoppenaas, Surrounded by idiots, Godfarmer en ook een klein beetje met Zwoele Toyboys. Genoeg te doen dus. (Zie die ODD)

Verder is het geen normaal zwart wit cluster maar heeft de tron motor ook allerlei kleurtjes. Opvallend is dat de wielen en de helm de zelfde kleur hebben.
Jouw cluster lijkt op heel iets anders, enkel mis ik een sneetje :eek2:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan