Clustercontest W24

DeletedUser

Guest
Die jongen van Isidorus willen altijd gelijk hebben & meestal krijgen/hebben ze dat ook.
Maar dit keer praten ze zichzelf tegen, maar je wint niet, gezien ze niet stoppen voordat ze gewonnen hebben ( dat jij niet meer reageert ).

Yes, het is al 3 uur stil :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zet het er idd bij met een uitleg. Blijkbaar lees je maar één woord in die uitleg en dat is MB.

Daarbij gaat het jou niet aan hoe wij posten aangezien je zelf niet meedoet. Ik snap niet wat het jou kan schelen hoe wij onze kaartjes inkleuren, want het interesseert je geen bal anders zou je meedoen. Daarbij zeg je het heel mooi: Bemoeien.

Als er geen duidelijke regels vermeld zijn in de eerste post van een clustercontest dan is het posten van je kaartje vrij. Als jij daar niet mee overweg kan dan moet je ofwel wegwezen, ofwel aan de organisator vragen om regels te posten.

Dat is de logica, wij zijn niet verantwoordelijk, dus ga lekker iemand anders irriteren. Hopelijk is dit nu duidelijk en ga je een post richten naar de organisator ipv hier te zeggen wat er moet en niet moet. Dat is gewoon betweterig en het staat er niet. Jij bent verkeerd, accepteer het. ;)

Het interesseert me indd heel erg wat er hier gebeurt. Ik krijg namelijk PA als er bepaalde mensen winnen ;).
Daarbij vind ik sommige mensen gewoon fake dat ze een zwarte achtergrond nemen om hun ligging goed te praten, dat deed jij nog niet. Maar dan ga je je cluster 'verbeteren' door te zeggen dat je clusterfuck een MB is. Tjaaa....
Trouwens mijn 1e post was naar de organisator gericht dat iedereen met een zwarte achtergrond sowieso niet mocht winnen, bij jouw ligt het iets anders. Maar jij mag sowieso ook niet winnen met zo'n cluster ;)

Die jongen van Isidorus willen altijd gelijk hebben & meestal krijgen/hebben ze dat ook.
Maar dit keer praten ze zichzelf tegen, maar je wint niet, gezien ze niet stoppen voordat ze gewonnen hebben ( dat jij niet meer reageert ).

Ohhw nee hoor, vaak genoeg hebben andere gelijk, ik respecteer speedbarb ook zeker. Maar vind het gewoon beetje overdreven van hem dat hij op deze manier zijn cluster wil verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
Het interesseert me indd heel erg wat er hier gebeurt. Ik krijg namelijk PA als er bepaalde mensen winnen ;).
Daarbij vind ik sommige mensen gewoon fake dat ze een zwarte achtergrond nemen om hun ligging goed te praten, dat deed jij nog niet. Maar dan ga je je cluster 'verbeteren' door te zeggen dat je clusterfuck een MB is. Tjaaa....
Trouwens mijn 1e post was naar de organisator gericht dat iedereen met een zwarte achtergrond sowieso niet mocht winnen, bij jouw ligt het iets anders. Maar jij mag sowieso ook niet winnen met zo'n cluster ;)



Ohhw nee hoor, vaak genoeg hebben andere gelijk, ik respecteer speedbarb ook zeker. Maar vind het gewoon beetje overdreven van hem dat hij op deze manier zijn cluster wil verdedigen.

Het is mij nu helemaal duidelijk. Je probeert iedereen hier zo slecht mogelijk voor te stellen om één of andere speler van tanken te laten winnen zodanig dat jij PA krijgt.

Dat is ongeveer wat je zegt, oké, maar mooi niet. Daarbij reageer je niet op het feit dat dit niet in de regels stond enzovoort. Nou ik ga mezelf niet herhalen, maar ik raad je aan de vorige post te lezen.

Verder hoop ik dat Coalkiller een eerlijk team stemmers vind zodanig dat ze niet beinvloedt worden door PA geilers zoals deze hier.

Naar mijn weten valt er ook niet veel goed te maken, want hij ligt niet echt in mijn cluster. Zoals je ziet ligt hij tussen mij en .Ourway. Door de bolle vorm van mijn cluster ligt hij enkel precies in de mijne, maar dat is het eig niet.

->Rest: Vorige post
 

DeletedUser

Guest
Het is mij nu helemaal duidelijk. Je probeert iedereen hier zo slecht mogelijk voor te stellen om één of andere speler van tanken te laten winnen zodanig dat jij PA krijgt.

Dat is ongeveer wat je zegt, oké, maar mooi niet. Daarbij reageer je niet op het feit dat dit niet in de regels stond enzovoort. Nou ik ga mezelf niet herhalen, maar ik raad je aan de vorige post te lezen.

Verder hoop ik dat Coalkiller een eerlijk team stemmers vind zodanig dat ze niet beinvloedt worden door PA geilers zoals deze hier.

Naar mijn weten valt er ook niet veel goed te maken, want hij ligt niet echt in mijn cluster. Zoals je ziet ligt hij tussen mij en .Ourway. Door de bolle vorm van mijn cluster ligt hij enkel precies in de mijne, maar dat is het eig niet.

->Rest: Vorige post

Jij bent echt grappig zeg, :eek:.
Wat maakt het mij uit dat er niks in de regels staat? Ik zeg gewoon dat ik je cluster slecht vind en het belachelijk vind dat je er een speler in markeert om te duiden dat je clustertje toch iets beter is. Heeft niks met de regels te maken van dit cluster contest.
 

DeletedUser62448

Guest
Jij bent echt grappig zeg, :eek:.
Wat maakt het mij uit dat er niks in de regels staat? Ik zeg gewoon dat ik je cluster slecht vind en het belachelijk vind dat je er een speler in markeert om te duiden dat je clustertje toch iets beter is. Heeft niks met de regels te maken van dit cluster contest.

Je geeft toe dat Tanken Slechte clusters heeft:D
 

Deleted User - 44652

Guest
Inschrijving closed :). Mss dat er nog namen bijkomen omdat ik La Reina 2 dagne niet heb gesproken, maar denk't niet ;)
 

DeletedUser62715

Guest
Ik schrijf Tanken bij deze in.
egraqc.jpg

Punt 1, ons eigen cluster is nog niet volmaakt dus wachten met eigen deelnamen.
Punt 2, zet deze er bij please, we doen niet mee voor de prijzen enkel voor de fun en heb er erg mijn best op gedaan:D (zet er maar bij "voor spek en bonen" )
Punt 3, geen commentaar gewenst op mijn paint skills :p

:ridder: Koen :ridder:
 

DeletedUser

Guest
Ik schrijf Tanken bij deze in.
egraqc.jpg

Punt 1, ons eigen cluster is nog niet volmaakt dus wachten met eigen deelnamen.
Punt 2, zet deze er bij please, we doen niet mee voor de prijzen enkel voor de fun en heb er erg mijn best op gedaan:D (zet er maar bij "voor spek en bonen" )
Punt 3, geen commentaar gewenst op mijn paint skills :p

:ridder: Koen :ridder:

Welke zotte paint skills :p
 

DeletedUser17680

Guest
Wordt maar eens tijd dat we het Tanken poppetje gaan misvormen. De benen uiteraard als eerst - kan het ook niet weglopen. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik schrijf Tanken bij deze in.
egraqc.jpg

Punt 1, ons eigen cluster is nog niet volmaakt dus wachten met eigen deelnamen.
Punt 2, zet deze er bij please, we doen niet mee voor de prijzen enkel voor de fun en heb er erg mijn best op gedaan:D (zet er maar bij "voor spek en bonen" )
Punt 3, geen commentaar gewenst op mijn paint skills :p

:ridder: Koen :ridder:

Welke zotte paint skills :p

:rolleyes:
 

Deleted User - 44652

Guest
zo alle zwarte achtergronden weg..
en allemaal ongeveer zelfde plaatje..

Aardig dat je de achtergronden eruit haalt, alleen voortaan graag niet in een quote zetten ;). Nu moest ik je post aanpassen om bij de links te kunnen, vandaar dat er nu staat "laatst aangepast door c0alKiller", maar heb niets gedaan ;).
Maar thx voor dit ff doen, ik gebruik ze.


Ik schrijf Tanken bij deze in.
egraqc.jpg

Punt 1, ons eigen cluster is nog niet volmaakt dus wachten met eigen deelnamen.
Punt 2, zet deze er bij please, we doen niet mee voor de prijzen enkel voor de fun en heb er erg mijn best op gedaan:D (zet er maar bij "voor spek en bonen" )
Punt 3, geen commentaar gewenst op mijn paint skills :p

:ridder: Koen :ridder:

Erg origineel :D.
Maar je doet niet mee :(. Voldoet n iet aan de regesl en je was te laat met inshcrijven :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 44652

Guest
De eerste stemmen zijn binnen :). Moeten alleen nog een hoop komen :(
 
Bovenaan