Clustercontest W24

DeletedUser58625

Guest
Zet eens al je edels naast mij, dan heb ik nog een award bij <3
 

DeletedUser

Guest
Allééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé :p
 

DeletedUser

Guest
Allééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé :p

��������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������
 

Deleted User - 44652

Guest
De uitslag (sorry, ik moest ff een treintje snipen mislukt ook :mad:), maar dan komt ie nu :D.
Ik hou het kort, dus hier komt 't :


e0hkbl1.png


De uitslag!
Voor mensen weinig verrassend denk ik, maar op

Op #5
Hedzer!
Op #4
Koen1302!
Op #3
Complexity!
Op #2
Redbull90!
En op #1 is geëindigd:
Tai-Pan!

PA wordt zo snel mogelijk overgemaakt!


Vanwege de moeite van sommigen, hier ook de motivaties van de stemmers :)
Just Awesome zei:
1.#5 heel compact, sterk, wordt flink gedekt door de stam en heeft daardoor een lekker front (waarschijnlijk :p)
2.#10 Same shit as above :p en heeft ook nog een mooie vorm, doet me denken aan mijn cluster (L)
3.#3 Ligt mooi bij de stam, genoeg uitbreidmogelijkheden en een heerlijk front!
4.#1 Compact cluster, sluit goed aan op de stam en zeker genoeg front om nog wat te betekenen.
5.#8 ik heb niet echt een nummer vijf, de rest is gewoon niet zo goed, deze heeft het heel makkelijk, kan zich naar de rim toe werken, account moet saai zijn maar zijn cluster is niet verkeerd..

.CuppyCake zei:
#1 Complexity:

cluster:
groot cluster, heeft de nijging om een bol te worden wat een zeer sterk cluster is. echter ligt er nog veel te veel edelvoer tussen waardoor het momenteel nog niet de meest sterke cluster is. 6,5/10 hiervoor.
ligging t.o.v. de stam & vijand:
mooi omringd door je stam en genoeg vijand 8,5/10 hiervoor.
Edelruimte:
veel edelruimte. let wel op dat je stam met jou rekening houd zodat je later nog naar boven kan mee groeien. (laat je dus niet insluiten!!!) 9/10

TOTAAL: 24/30 => 80%

#2 tai-pan (Blue Panther):

cluster:
Je hebt een zeer mooi lang en uitgestrekt cluster redelijk dicht dus zeker een 8,5/10
ligging t.o.v. de stam & vijand:
op zich lig je vanonder mooi omringd door je stam. vanboven zou je stam het wat moeten opvullen zodat je niet langs daar aangevallen word. de zwakke plek bij een lang uitgestrekt cluster is natuurlijk dat ze in de breedte gaan aanvallen... 7/10 hiervoor dus
Edelruimte:
zeer veel edelruimte sowiso, makkelijke vijanden normaal richting de rim dus kan je makkelijke ODA mee verdienen :) 8/10 dus.

TOTAAL: 23,5/30 => 78,33%


#3 Redbull90:

cluster:
mooi groot cluster met hier en daar nog wat losse dorpjes tussen. 9/10
ligging t.o.v. de stam & vijand:
kwa stam ben je goed omringd al heb je waarschijnlijk daar in de rim niet al te veel "vijand" liggen 6,5/10
Edelruimte:
volgens mij heb je die niet al te veel in de toekomst. zorg dat je met je stam overeen komt om eventueel in de toekomst te jumpen of gewoon via de rand naar de core te kunnen groeien... 6/10

TOTAAL: 21,5/30 => 71,667%

#4 Docter Spencer / Dream on Dreamer:

cluster:
lang uitgestrekt cluster met nog veel losse dorpen tussen die van jou. neem ze maar snel over het maakt je cluster enkel zwakker... 5/10

ligging t.o.v. de stam & vijand:
Je ligt zeer mooi omringd door je stam en je hebt veel vijanden naar de core toe. 8/10

Edelruimte:
ik zie een heel mooie groeirichting en een heel mooi gestrekt cluster voor je. waar je in de toekomst veel ODA en actie uit kan halen. kan je zeker en vast top accountje van maken! 8/10

TOTAAL: 21/30 => 70%

#5 De Kleine Piraat:

cluster:
mooi cluster op zich, al is het jammer dat het 2 kleine clustertjes zijn dat aan elkaar geplakt zijn met paar dorpjes. 5,5/10
ligging t.o.v. de stam & vijand:
mooi omringd door je stam al ligt er nog klein stukje vijand tussen. haal dat daar weg en dan heb je een mooi safe cluster. je kan als je wil dan zeer offensief gaan spelen. 6/10
Edelruimte:
meer dan genoeg edelruimte 9/10

TOTAAL: 20,5/30 => 68,33%

the little dictator zei:
Niet zo sjiek als de vorigen, maar ik moet weg, sorry :p

#1
RedBull90: Prachtige ligging, toekomstgericht, zalig farmgebied, zeer eenvoudig te verdedigen, en meer dan genoeg edelruimte.

#2
Tai-Pan: Heel mooi compact, toekomstgericht, minder goed farmgebied, maar ook eenvoudig te verdedigen en mooi enerzijds veilig ingebouwd in de stam en toch nog genoeg edelruimte.

#3
Hedzer: Weinig dorpen in cluster, toekomstgericht, zalig farmgebied, weinig tegenstand dus enerzijds saai maar anderzijds goed te verdedigen, en meer dan genoeg edelruimte.

#4
Complexity: Wordt een prachtige ronde vorm, maar momenteel nog moeilijk te verdedigen en groot front. Afnemende edelruimte, maar voorlopig nog ruim voldoende, mooi farmgebied.

#5
Docter Spencer: Erg ingesloten, maar daar wordt zo te zien aan gewerkt, erg veilige ligging, weinig farmgebied, maar nog net wat edelruimte, en de rest is erger dan deze.

Lyran zei:
1: Complexity
Rond cluster met genoeg ruimte om te groeien. Wel kan je nog wat gater vullen, maar dit lijkt me een leuk cluster om mee te spelen.

2: Redbull90
Lekker groot front, maar tegelijk een goede stamdekking.

3: tai-pan
Redelijk compact cluster, met goede dekking van je stam, maar er zitten wel veel gaten in om het echt veilig te laten zijn.

4: Hezer:
Groot front, en weinig dorpen in het cluster.

5: Docter Spencer:
Wat weinig edelruimte, maar verder wel een redelijk compact cluster met goede dekking vna je stam. Let er wel op dat er nog veel zwakke plekken in zitten.

RuneRifle zei:
#1:
Redbull90: Mooi front, kan gemakkelijk zijn front verdedigen
#2:
tai-pan (Blue Panther): Mooi cluster, werkt mooi naar buiten toe
#3:
Koen1302: Zit goed bij de stam en heeft geen groot front en weet volgens mij ook al waar hij heen wil
#4:
Complexity: Mooi rond cluster, maar het is wel een heel groot front
#5:
Here I Am.: lekker compact en heeft nog wel groeiruimte over

Mack76 zei:
1. tai-pan (Blue Panther) - Werkt vanuit een sterke kern mooi naar buiten toe.
2. Koen 1302 - Strak cluster en weet dat bij zijn nieuwe cluster voort te zetten
3. RedBull90 - Mooi goed verdedigbaar front.

Allen redelijke front clusters dus de ligging ten opzichte van de stam is uitstekend.


Hier laat ik het bij. Ik ben geen voorstander van andere spelers en barbaren in je cluster (je kan anders niet spreken van een cluster) en dat zie ik heel veel bij de overigen.

famdecibel zei:
#1. Koen1302 Mooi cluster en ook de volgende nieuwere clusters zijn al compact
#2. De Kleine Piraat mooi compact cluster met mogelijkheden naar meerdere kanten
#3. Redbull90 Mooi cluster.. nog volop mogelijkheden
#4. tai-pan (Blue Panther) Mooi cluster, aaneengesloten en mooie mogelijkheden nog
#5. Docter Spencer / Dream on Dreamer Mooi cluster, met mogelijkheden

mossel13 zei:
#1: Complexity
Mooie vorm (Pacman :D); mooie aansluiting bij de stam en veel uitbreidingsmogelijkheden.
#2:fantazija
Mooie vorm, ook een goede uitsluiting en uitbreidingsmogelijkheden.
#3:Here I Am.
Mooie, komische vorm. Lijkt wel een donut. Een goede aansluiting en een mooi front om uit te breiden.
#4:tai-pan (Blue Panther)
Goede aansluiting, veel uitbreidingsmogelijkheden. Wel jammer dat hij een zeer groot front heeft met andere stammen.
#5:Koen1302
Mooie vorm en goede aansluiting, maar een groot front en zijclusters

heulsen zei:
#1:Hedzer
Goede ligging met stam. Mooi dicht cluster
#2:tai-pan (Blue Panther)
Mooie ligging, redelijk dicht cluster.
#3:Black Hors
Klein maar degelijk cluster.
#4:De Kleine Piraat
Mooie ligging met de stam. En een stukje aan het front. Spijtig van die andere dorpjes.
#5: Docter Spencer / Dream on Dreamer
Mooi cluster. Goed ingesloten met de stam. Ook spijtig van die dorpen binnen je cluster.

clustercontest2.png

Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Whoe hoe gewonnen :D

Jullie ook gefeliciteerd
Redbul
Complex
Koen
Hedzer
 

Deleted User - 44652

Guest
Datum Transactie Wijziging Nieuwe Premium-punten Meer informatie
20.07.12 17:55 Overdragen -50 to: Hedzer
20.07.12 17:55 Overdragen -100 to: koen1302
20.07.12 17:55 Overdragen -150 to: complexity
20.07.12 17:54 Overdragen -200 to: redbull90
20.07.12 17:54 Overdragen -250 to: tai-pan
 
Bovenaan