Clustercontest W24

DeletedUser

Guest
Ben jij nou zo dom of niet?
Waar heb ik gezecht dat het een gevaar is? Enkel dat je een bagger cluster hebt doordat er een speler inzit.
 

DeletedUser62448

Guest
616637.png

Moet jij nodig zeggen isidorus:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ben jij nou zo dom of niet?
Waar heb ik gezecht dat het een gevaar is? Enkel dat je een bagger cluster hebt doordat er een speler inzit.

Je zegt dat ik faal. Daaruit leid ik af dat je hem als een gevaar ziet. Hoe kom je er anders bij dat ik faal.

Ik zou dus falen omdat ik deze speler niet weg krijg (dit is dan een gevaar). Echter is dit niet het geval...

616637.png

Moet jij nodig zeggen isidorus:rolleyes:

Holy shit, moeten we hier nog meer woorden aan vuil maken? XD
 

DeletedUser

Guest
In de tijd dat -hgk- nog niet bestond was daar veel contact mee & werd er door enkele leden van het momentele -hgk- een leuke vriendschap opgebouwd in dit spelletje. Nooit vergeten om respect te hebben, ook voor de kleinere spelers & ze een kans gunnen.
MB is dus een goed begin, zouden ze een nieuwe wereld starten zullen ze al een grote voorruit gang boeken omdat ze de basis van hun MH hebben geleerd!

Ik ben nooit moraalbreker geweest:D
 

DeletedUser

Guest
616637.png

Moet jij nodig zeggen isidorus:rolleyes:

MB jonghe :rolleyes:

Je zegt dat ik faal. Daaruit leid ik af dat je hem als een gevaar ziet. Hoe kom je er anders bij dat ik faal.

Ik zou dus falen omdat ik deze speler niet weg krijg (dit is dan een gevaar). Echter is dit niet het geval...



Holy shit, moeten we hier nog meer woorden aan vuil maken? XD

Uhhm wij schrijven ons toch ook niet in voor dit patserig gedoe?
 

DeletedUser

Guest
MB jonghe :rolleyes:



Uhhm wij schrijven ons toch ook niet in voor dit patserig gedoe?

Het is ook bij mijn mijn MB.

En dat is wel stom als je je daarvoor niet inschrijft. Ga dan ergens anders mensen gaan irriteren, want ik leid hieruit af dat deze clustercontest je toch niet interesseert (patserig gedoe). Dan hoef je hier dus ook niet te zijn.

Byebye ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is ook bij mijn mijn MB.

En dat is wel stom als je je daarvoor niet inschrijft. Ga dan ergens anders mensen gaan irriteren, want ik leid hieruit af dat deze clustercontest je toch niet interesseert (patserig gedoe). Dan hoef je hier dus ook niet te zijn.

Byebye ;)

:').
Ach ik voel geen behoefte me hiervoor in te schrijven, en vind het gewoon beetje uit de hoogte dat je je MB gaat markeren om zo je cluster een beetje te fatsoeneren. Je MB hoort natuurlijk niet bij je cluster.
 

DeletedUser

Guest
:').
Ach ik voel geen behoefte me hiervoor in te schrijven, en vind het gewoon beetje uit de hoogte dat je je MB gaat markeren om zo je cluster een beetje te fatsoeneren. Je MB hoort natuurlijk niet bij je cluster.

Je so what? Ik kan het ook gewoon met zwarte achtergrond nemen en dan zie je niks. Daar valt het nog minder op. Ga dus tegen die mensen klagen.

Als er geen vaste regels zijn doe je wat je wil in een clustercontest. En het valt mij op dat je me wel vaker eens aanvalt op het AF, dus daaruit leid ik af dat je me haat ^^
 

DeletedUser62448

Guest
Je so what? Ik kan het ook gewoon met zwarte achtergrond nemen en dan zie je niks. Daar valt het nog minder op. Ga dus tegen die mensen klagen.

Als er geen vaste regels zijn doe je wat je wil in een clustercontest. En het valt mij op dat je me wel vaker eens aanvalt op het AF, dus daaruit leid ik af dat je me haat ^^

Hij valt de laatste tijd iedereen die niet in Tanken aan op het AF, Die jongen heeft last van agressie stoornissen:p
 

DeletedUser

Guest
Eerste deelnemer!
tai-pan (Blue Panther)
2ufdpid.png
#2: Hedzer
nl24
#3: Complexity
nl24
#4: Black Hors
nl24
#5: Here I Am.
nl24
#6 Docter Spencer / Dream on Dreamer
2rh5hjb.png
#7: fantazija
nl24
#8: Redbull90
nl24
#9: rs pitbul
nl24rspitbul.png
#10! Koen1302
nl24
#11: De Kleine Piraat
nl24
#12: I am
nl24

zo alle zwarte achtergronden weg..
en allemaal ongeveer zelfde plaatje..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je so what? Ik kan het ook gewoon met zwarte achtergrond nemen en dan zie je niks. Daar valt het nog minder op. Ga dus tegen die mensen klagen.

Als er geen vaste regels zijn doe je wat je wil in een clustercontest. En het valt mij op dat je me wel vaker eens aanvalt op het AF, dus daaruit leid ik af dat je me haat ^^

Mensen die alleen zichzelf en hun stam laten markeren en niet ook de andere spelers zouden naar mijn mening sowieso niet mogen winnen.
Dat geeft een vertekend beeld over je cluster.

Tada.
 

DeletedUser

Guest
Thanks :)



Ja, maar het verschil is dat je mij persoonlijk aanvalt. En daarbij val je idd al een tijdje iedereen buiten tanken aan :p Zal wellicht de stijgende spanning zijn tussen onze beide stammen.

Maar still, ik snap niet waarmee je je bemoeit als je je eigen cluster niet eens indient ;)

Ohhw ik val ook mensen binnen Tanken aan, vaak genoeg.
Maar ook wel logisch dat dat minder gebeurt, lijkt je niet?

Verder val ik jouw persoonlijk aan omdat je zo duidelijk even je MB erbij zet.
En waarom zou ik me niet mogen bemoeien met dit topic als ik zelf niet meedoe?
 

DeletedUser

Guest
Ohhw ik val ook mensen binnen Tanken aan, vaak genoeg.
Maar ook wel logisch dat dat minder gebeurt, lijkt je niet?

Verder val ik jouw persoonlijk aan omdat je zo duidelijk even je MB erbij zet.
En waarom zou ik me niet mogen bemoeien met dit topic als ik zelf niet meedoe?

Ik zet het er idd bij met een uitleg. Blijkbaar lees je maar één woord in die uitleg en dat is MB.

Daarbij gaat het jou niet aan hoe wij posten aangezien je zelf niet meedoet. Ik snap niet wat het jou kan schelen hoe wij onze kaartjes inkleuren, want het interesseert je geen bal anders zou je meedoen. Daarbij zeg je het heel mooi: Bemoeien.

Als er geen duidelijke regels vermeld zijn in de eerste post van een clustercontest dan is het posten van je kaartje vrij. Als jij daar niet mee overweg kan dan moet je ofwel wegwezen, ofwel aan de organisator vragen om regels te posten.

Dat is de logica, wij zijn niet verantwoordelijk, dus ga lekker iemand anders irriteren. Hopelijk is dit nu duidelijk en ga je een post richten naar de organisator ipv hier te zeggen wat er moet en niet moet. Dat is gewoon betweterig en het staat er niet. Jij bent verkeerd, accepteer het. ;)
 

DeletedUser62448

Guest
Die jongen van Isidorus willen altijd gelijk hebben & meestal krijgen/hebben ze dat ook.
Maar dit keer praten ze zichzelf tegen, maar je wint niet, gezien ze niet stoppen voordat ze gewonnen hebben ( dat jij niet meer reageert ).
 
Bovenaan