Clustercontest W24

Deleted User - 44652

Guest
Meer mensen inschrijven :D:D. Je kan niets verliezen, alleen dingen winnen!

Note: Ik verander het reglement iets, met 6 deelnemers is 5 prijzen niet leuk ;)
 

Deleted User - 44652

Guest
D'r komt nog een PM van La reina maar die moet ik nog opstellen ^^
 

Deleted User - 44652

Guest
D'r zijn 37 stamleidingen die een PM hebben ontvangen met de vraag of ze 'm willen doorsturen / op het forum willen zetten, dus ben benieuwd ;)
 

DeletedUser63286

Guest
Zal me wel inschrijven voor de opvulling vanavond. Heb toch geen kans :p
 
Reactiescore
510
Hey Reina,

Tot wanneer kan je inschrijven? Vrijdag is mijn toetsweek voorbij en schrijf ik in.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien er mensen met zwarte achtergronden zitten ga ik ook eens lekker origineel doen en mijn MB vermelden. Anders ziet dat er allemaal rood uit tussen mijn cluster en dat is misleidend :p

2h3zay9.png
 

Deleted User - 44652

Guest
waarom is mijn inbox dan leeg:O

balen zeg:(

Ingame heeft van elke stam één leider een PM gehad. Vna OTS stond ie op het forum dacht ik ;)

En we zijn over de 10 deelnemers:cool:

EDIT: Voor iedereen die het denkt, ik ben NIET La reina, ik leen alleen zijn account :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
510
Seko jij mag niet, gun andere de PA ;)
 

DeletedUser

Guest
maar het gaat mij niet om de PA hoor, gewoon even gezellig meedoen, kom nooit op het af.
dus dit is een begin ervoor, heb mij al ingeschreven

mvg seko
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aangezien er mensen met zwarte achtergronden zitten ga ik ook eens lekker origineel doen en mijn MB vermelden. Anders ziet dat er allemaal rood uit tussen mijn cluster en dat is misleidend :p

2h3zay9.png

Echt een bagger cluster, zo'n grote speler erin :').
Wel fijn dat je hem markeert, zien we meteen dat je faalt.
 
Reactiescore
510
Seko,
nu win ik niet :(
 

DeletedUser62448

Guest
Echt een bagger cluster, zo'n grote speler erin :').
Wel fijn dat je hem markeert, zien we meteen dat je faalt.

In de tijd dat -hgk- nog niet bestond was daar veel contact mee & werd er door enkele leden van het momentele -hgk- een leuke vriendschap opgebouwd in dit spelletje. Nooit vergeten om respect te hebben, ook voor de kleinere spelers & ze een kans gunnen.
MB is dus een goed begin, zouden ze een nieuwe wereld starten zullen ze al een grote voorruit gang boeken omdat ze de basis van hun MH hebben geleerd!
 

DeletedUser

Guest
In de tijd dat -hgk- nog niet bestond was daar veel contact mee & werd er door enkele leden van het momentele -hgk- een leuke vriendschap opgebouwd in dit spelletje. Nooit vergeten om respect te hebben, ook voor de kleinere spelers & ze een kans gunnen.
MB is dus een goed begin, zouden ze een nieuwe wereld starten zullen ze al een grote voorruit gang boeken omdat ze de basis van hun MH hebben geleerd!

Bedankt voor je uitslag :eek:
 

DeletedUser

Guest
Echt een bagger cluster, zo'n grote speler erin :').
Wel fijn dat je hem markeert, zien we meteen dat je faalt.

Een grote speler in je cluster heeft niks te maken met falen/niet falen. Ik werd gevraagd bij de stichting van -HGK- deze speler met rust te laten en dit heb ik dan ook gedaan. Ja in onze stam houden wij met medeleden rekening en zijn wij misschien iets meer op teamplay ingesteld dan andere stammen. Daarbij betekent dat niet echt een gevaar. Het feit dat jij een speler van nog geen 600k als gevaar ziet zegt meer over jou dan over mij.
 
Bovenaan