Clustercontest n°5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Moet ik ook maar inzenden wel weinig tijd nu :(
 

DeletedUser

Guest
ik doe ook mee :p misschien heb ik wel een kansje :)


Dankjewel voor je aanmelding Brow!:)

________________________________________________________________________________________________________

Momenteel zijn er nog maar 5 aanmeldingen, dat zijn er minder dan een half jaar terug. Men kan tot de 31e zich nog aanmelden voor de Cluster Contest.
 

DeletedUser

Guest
Helemaal goed! Uw buurman "0WNZ u P3K3R" doet ook voor de fun mee!;)

___________________________________________________________________________________________

Momenteel 7 aanmeldingen!
 

DeletedUser

Guest
wil pali er in hebben maar tre is er niet en ik mag het niet doen -.-'
 

DeletedUser

Guest
showmap.php
[/url][/IMG]

Ook maar eens proberen:)
Is van KOEN840
 
Reactiescore
1.094
Over een tijdje, wanneer de restanten van de groene schildpad zijn weggewerkt, dan doe ik ook mee. nu is het een en al drama cluster
 

DeletedUser

Guest
Circa 300 spelers hebben de volgende mededeling ontvangen

669317.jpg


En ja, er zitten type fouten in ;-)

______________________________________________________________________________________

De winnaar van de Cluster Contest zal 200 PA punten ontvangen van ons Yero FosGate, dat is goed voor zo'n 1maand Premium Functies! En wie weet kunnen we een artikel in het TWweekblad schrijven zodat men nog meer in de spotlights komt te staan..
De prijs zal altijd uitgereikt worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65793

Guest

ik wil ook graag meedoen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankjewel voor je aanmelding, uw cluster staat in het lijstje die u kunt vinden in de 2e post.

____________________________________________________________________________________

Momenteel een IGM naar Besuikerd gestuurd met de vraag als die nog schrijft. En eentje naar Broken Time. met de vraag als het mogelijk is om in het TW weekblad te komen met de Cluster Contest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan