Clustercontest n°5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Clustercontest n°5


Beste AF-Gebruikers,

Bij deze start ik voor de 2e keer een Cluster Contest. Alle spelers in Wereld 16 kunnen hier aandeel nemen. U kunt tot 31-AUGUSTUS u eigen aanmelden voor de Cluster Contest. Er zal een lijst komen met alle clusters op een rij waar men uit kan stemmen. Om alle problemen op te lossen wat betreft vriendjes politiek zal het stemmen anders verlopen (Zie QUETE stemmen)


REGELS:
- Het kaartje moet gemaakt worden via http://nl16.twmaps.org/
- Je eigen cluster in de kleur GEEL, en dat van je stam in de kleur: BLAUW
- Inzoom niveau 3 (indien je meerdere clusters hebt de niveau zelf inschatten zodat het overzichtelijke is)
- Je kan enkel je eigen cluster inschrijven, dus niet die van andere W16 genoten
- Je fusiepartner mag niet op de kaart, enkel je eigen dorpen van dit moment dus
* Hou je eraan, anders wordt je gediskwalificeerd

STEMMEN:
- Breng je stem uit via INGAME, stuur een IGM naar Yero FosGate
- Je buren kunnen niet op je stemmen.
- Kleinere spelers die nauwelijks spelen kunnen niet stemmen, word gecontroleerd via TW-Stats.
- Account's die geinternt worden kunnen niet stemmen.
- Je kunt niet op jezelf stemmen.
- 1 stem per account
* Wanneer er een stem uitgebracht die niet geaccepteerd wordt door Yero FosGate, die zal door gestuurd worden naar Muchas Maracas. die zal het eind oordeel geven.
* Stem op basis van wat er momenteel is en niet op basis van de toekomst!

INFORMATIE:
-- Sluitingsdatum voor inschrijvingen: 31-08-12 om 21:00 uur
-- Na de sluitingsdatum kan men stemmen via INGAME NA YERO FOSGATE, tot 15-09-12, 00:00

De winnaar van de Cluster Contest zal 200 PA punten ontvangen!

Succes iedereen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Clustercontest n°5 - Cluster lijst!

Spelers uit GoH XL/GoH XS:

Overhung
showmap.php
0WNZ u P3K3R
showmap.php
eenoog6
showmap.php

Spelers uit Mental:

Yero FosGate - Mental
showmap.php
Gig Graham II - Mental
showmap.php

Spelers uit Curam:

ThreeR
showmap.php
Koen840
showmap.php
Therion
showmap.php
Lil-John
showmap.php
Fedei Defensor
showmap.php

Spelers uit Nilva:

IiIBrowser - Nilva
showmap.php
Besuikerd - Nilva
showmap.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk idee Jero F! Om het nog een kans te geven, hier het besuikerd cluster.
Level 3 lukte net niet. De dorpjes van elodido zitten er nog niet bij, dat komt bij de volgende contest wel ;-)
 

DeletedUser63410

Guest
Mooi iniatief enkel nog iets te vroeg voor mij om mee te doen :eek:
 

DeletedUser20611

Guest
STEMMEN:
* Wanneer er een stem uitgebracht die niet geaccepteerd wordt door Yero FosGate, die zal door gestuurd worden naar Muchas Maracas. die zal het eind oordeel geven.
Oh leuk :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee Jero F! Om het nog een kans te geven, hier het besuikerd cluster.
Level 3 lukte net niet. De dorpjes van elodido zitten er nog niet bij, dat komt bij de volgende contest wel ;-)

Dankjewel! Heb het cluster erbij gezet;) Die mogen er nog niet bij zitten inderdaad, anders kan iedereen zijn of haar projecten erbij posten en dan hebben we een cluster contest van volgende jaar ook meteen en dat zou best jammer zijn:)


Sorry dat ik je toestemming niet gevraagd heb, maar het is een kleine moeite vandaar.

Mooi iniatief enkel nog iets te vroeg voor mij om mee te doen :eek:

Niet geschoten is altijd mis R.
 

DeletedUser

Guest
Mogen co's ook stemmen?

Nee sorry. Reden daarvoor:
Bij de vorige 4 was er altijd gesteggel over het feit dat men vond dat het op basis van vriendjes politiek werd gestemd. Daarom heb ik ervoor gekozen dat men enkel kan stemmen vanuit ingame zodat het probleem 1 opgelost is en dat is vrienden uit andere werelden. Volgende probleem mensen oproepen om op je te stemmen die in je regio ligt, ook dat probleem word grote deels gefilterd doordat ik daadwerkelijk ga kijken of het een serieuze stem is. 3e probleem co's die stemmen sommige account's hebben meer dan 3 co-spelers en daarmee krijgt men 3 extra stemmen wat ik zelf niet eerlijk vind. Je kunt inderdaad zeggen dat zij alle drie een andere mening hebben maar volgens mij is het wel duidelijke te zien wie en wat een goede cluster is, en dan hoeft men niet te kijken naar uitbreiding in de toekomst het gaat om nu en niet over een half jaar of jaar;). Ik verwacht dat er ook op deze manier gesteggel komt maar dat neem ik maar voor lief.

Ik sta altijd voor je klaar hé Fosgat :eek:

Weet ik schatjee!

Droog :p.

Leuke initiatief weer. Hoort het btw niet 'Clustercontest n°2' te zijn?

Zie: http://forum.tribalwars.nl/search.php?searchid=2804906

Cluster Contest 1 is georganiseerd door: PlayerWithStyle
2e door: iPhanTom + die vervolgens door Yeronimo overgenomen werd
3e door: Yero FosGate
4e door: Pedik + die vervolgens door Plantj is overgenomen
5e door: Yero FosGate
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.577
Ow jah, klopt. Sorry, kwas wat in de war omdat je zei:

Bij deze start ik voor de 2e keer een Cluster Contest.

Maar de nadruk ligt dus op de ik ;). Iig, nogmaals veel succes! Moge de beste winnen. Je hebt zelf anders ook wel een aardig cluster, jammer van de beperkte uitbreidingsmogelijkheden. Al zie ik daar nog een opening richting Goh XL ;).
 

DeletedUser

Guest
Ow jah, klopt. Sorry, kwas wat in de war omdat je zei:



Maar de nadruk ligt dus op de ik ;). Iig, nogmaals veel succes! Moge de beste winnen. Je hebt zelf anders ook wel een aardig cluster, jammer van de beperkte uitbreidingsmogelijkheden. Al zie ik daar nog een opening richting Goh XL ;).

Als je op die manier zou bekijken dan is het inderdaad de 2e:) Het is inderdaad geen verkeerd cluster, dat is inderdaad beperkt maar soms heb je geen keuze, ik zou meer uitbreidingsmogelijkheden kunnen hebben maar dan zou ik niet uit stam belang hebben gehandeld maanden tot 1jaar terug. Die opening zal niet veel veranderen of zij willen het gaan veranderen maar dat lijkt me sterk:eek:
 

DeletedUser59624

Guest
Sticky, als je wilt Yero kan ik een IG pm voor w16 regelen? Met een linkje hier naar toe? Maar je mag het natuurlijk ook op je eigen manier doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan