Clustercontest n°5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik doe niet mee mijn 3 clusters worden wat veel :p

Er spelen wel enkele mee die meerdere hebben dan één enkele cluster. Zoals men altijd zegt: Niet geschoten is altijd mis.

__________________________________________________________________________________________

Ik heb Broken Time. gesproken, hij vertelde mij dat er momenteel geen reporter was in Wereld 16. Oftewel ik mag zelf een stuk schrijven met de gehele verloop van de Cluster Contest! Ik zal beginnen te schrijven wanneer de Cluster Contest afgesloten is gezien ik dan alle informatie in handen heb!

P.S: Men heeft nog 2 DAGEN de tijd om zich in te schrijven, daarna kan men stemmen op hun favoriet! :)
 

DeletedUser58513

Guest
showmap.php

zo dus :D
 

DeletedUser

Guest
Nog 7 uur en 21 minuten en dan kan men zich niet meer aanmelden voor de Cluster Contest!
Vandaag na 21:00 kan men stemmen op zijn favoriete cluster, let daarop dat je stemt op het cluster en niet om zijn uitbreid mogelijkheden, want elke speler kan zich uitbreiden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.577
Vandaag na 21:00 kan men stemmen op zijn favoriete cluster, let daarop dat je stemt op het cluster en niet om zijn uitbreid mogelijkheden, want elke speler kan zich uitbreiden!

Stoch een beetje een flutregel :p? Uiteraard zijn uitbreidingsmogelijkheden ook een factor om rekening mee te houden. Je kan wel een solide cluster hebben, maar als je geen uitbreidingsmogelijkheden hebt is de cluster nutteloos.
 

DeletedUser

Guest
Stoch een beetje een flutregel :p? Uiteraard zijn uitbreidingsmogelijkheden ook een factor om rekening mee te houden. Je kan wel een solide cluster hebben, maar als je geen uitbreidingsmogelijkheden hebt is de cluster nutteloos.

Op dat specifieke moment is het nutteloos, inderdaad. Op lange termijn is het handig als er een diplomatieke verschuiving in je stam is bijvoorbeeld :p
 

DeletedUser62265

Guest
Tja, als dat echt een regel is, ga ik dus niet stemmen. Want dan is het een wedstrijdje 'Yero wil gewoon winnen' geworden :p.

Wat zijt gij nu aan het melken :eek: (En ga nu ook niet over koeien, geiten, schapen, kamelen of andere dieren, die je kan melken, beginnen:cool:)
 
Reactiescore
1.577
Wat zijt gij nu aan het melken :eek: (En ga nu ook niet over koeien, geiten, schapen, kamelen of andere dieren, die je kan melken, beginnen:cool:)

Honden :p.

Maar das niet melken, het is gewoon zo :p. Van alle clusters die er staan hebben ThreeR & Yero Fosgate het betere cluster. ThreeR wat mij betreft nog beter omdat het niet aan de RIM ligt. Het zou alleen zonde zijn als deze accounts winnen, omdat ze geen uitbreidingsmogelijkheden hebben. En als we aan de hand daarvan niet zouden mogen quoteren, tja, dan weet je het ook wel.
 

DeletedUser62265

Guest
Voor mij persoonlijk vind ik Gig graham's cluster het beste. En daar heb ik ook op gestemd. Je mag toch zelf kiezen lijkt mij...
 

DeletedUser3368

Guest
Tja, als dat echt een regel is, ga ik dus niet stemmen. Want dan is het een wedstrijdje 'Yero wil gewoon winnen' geworden :p.

Dat wij willen winnen is niet helemaal de waarheid. Natuurlijk zou het leuk zijn als we winnen, maar wij willen wel winnen op grond van eerlijkheid en oprechtheid.
Mochten wij winnen, wat ik niet denk, dan gaat de prijs niet naar ons maar naar de nummer twee.
 

DeletedUser

Guest
Dat wij willen winnen is niet helemaal de waarheid. Natuurlijk zou het leuk zijn als we winnen, maar wij willen wel winnen op grond van eerlijkheid en oprechtheid.
Mochten wij winnen, wat ik niet denk, dan gaat de prijs niet naar ons maar naar de nummer twee.

Tja, als dat echt een regel is, ga ik dus niet stemmen. Want dan is het een wedstrijdje 'Yero wil gewoon winnen' geworden :p.

Dankjewel Yeronimo om even te antwoord op nonkel jos, ik heb daar nog een toevoeging aan;) Momenteel heeft Yero FosGate nog 0 stemmen en zijn momenteel circa 30 stemmen ingezonden door de spelers. Het zou leuk zijn als we zouden winnen of zelfs een stem zouden krijgen maar wij weten zelf ook wel dat het Cluster van Yero FosGate een relatief goed cluster is, daar hoef ik de mening van andere niet te hebben of deze contest voor te winnen. Om de half jaar is het leuk om een Cluster Contest te houden zodat men straks terug kan kijken hoe de ontwikkelingen zijn bij elk cluster.
 

DeletedUser62265

Guest
Je bent zijn buurman, dus volgens de regels mag dat niet :eek:. Mr ik stem ook voor GG II :).

Als je geen grensende dorpen hebt, ben je volgens mij toch geen buurman...

Ik zou een kaartje hier posten als ik tenminste kon :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan