Clustercontest n°5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
* Wanneer er een stem uitgebracht die niet geaccepteerd wordt door Yero FosGate, die zal door gestuurd worden naar Muchas Maracas. die zal het eind oordeel geven.

Oftewel J. ging enkel over stemmen indien Yero Fossy niet akkoord ging:) Je wetsvoorstel mag je even onderbouwen en opsturen naar Yero FosGate in ingame. Zal er nu al bij vertellen ik ga er geen ruk mee doen:D:cool::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kzal je in ingame een PM sturen :p

Dankjewel voor je wetsvoorstel van 20 pagina's:eek::p Heb hem gedeponeerd in de prullenbak

post dan gewoon alles, ben wel benieuwd namelijk!

Speler: Overhung Motivatie:
besketter
hij heeft het grootste en ik denk wel ook beste cluster.
Sjeff /



Speler: 0WNZ u P3K3R
Motivatie:
Callipso
/
dj keessie
niet omdat hij ook in mijn stam zit, maar omdat ik vind dat hij een erg mooi en groot cluster heeft waarvan het grootste deel in 1 continent ligt, wat hij dan ook bijna helemaal beslaat, al vind ik het ook wel weer minder dat zijn dorpen niet zo tegen elkaar liggen.



Speler: Eenoog6 Motivatie:
sierd
hij heeft de kleinste cluster en het ziet er mooi uit :)
jerry is de best
/



Speler: Yero FosGate Motivatie:
krovikan
/
klollig
vindt ik een prachtig cluster, mooi dicht bij elkaar, rechte grenzen, alleen bij de rim zag ik nog wel wat losse dorpen, maar dat valt in het niet bij de rest, aangezien ik daar eigenlijk geen dorpen van iemand anders zie.


Speler: Gig Graham II Motivatie:
F.i.d.o. /
blaster12345
/
beguiling
/
fedei defensor
omdat hij een goed cluster heeft en ook bij de vijand ligt
besuikerd
/
Philips de Goede Prima aaneensluitend cluster, dat hoewel mooi omringt door de stam toch een schitterend front heeft...
Muchas Maracas.
mooie cluster en mooi front met voldoende uitbereidingsmogelijkheden!

Speler: ThreeR Motivatie:
F0xy /



Speler: Koen840 Motivatie:
Iknownoname
/
Wortel69 Dan ga ik toch voor Koen840 met zijn trechtercluster;)
ThreeR
Hij heeft een perfecte cluster aan de RIM, heel veel werk gehad om dat uit te bouwen. Veel beter dan de andere clusters. ook kan hij daar nog veel barbarendorpen edelen. Hij is moeten jumpen, maar dat vind ik geen bezwaar.



Speler: Therion Motivatie:
Dropp1e
/



Speler: Lil-John Motivatie:




Speler: Fedei Defensor Motivatie:
Overhung /



Speler: IiIBrowser Motivatie:
Gig Graham II /
tomman228
/
m j832
Dit is naar mijn idee de enige mededinger met een mooi cluster en uitbreidingsmogelijkheden bij een vijand.
Diastra
/


Speler: Besuikerd Motivatie:
Therion
leuke lijnen en als het af is is die helemaal vast :)
probeer ikzelf ook om alles aan elkaar te krijgen :p



 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62265

Guest
Signum perfectionis gefeliciteerd met het mooiste cluster van W16 :cool::cool::cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan