Clustercontest 2.0

DeletedUser

Guest
Verhouding van Safe/front, je zegt het zelf al. ;) Om even een voorbeeld te nemen zoals ik hierboven gezegd heb heeft la comadreja een nap met nyx en is dat ook een front van hun. Dit veranderd de verhouding safe/front en heeft dit dus wel degelijk invloed op de beoordeling.

Ben jij S.?

Zet bij jullie ivm vriendjes politiek wel wat extra minpuntjes

:mad: Beter ga je PA verdienen en in de kas voor deze contest stoppen. :p

Een NAP neemt je verhouding aan Safe/front niet echt weg, enkel tijdelijk. Maar dat front bestaat nog zeker wel. En dat is waar het bij een clustercontest omgaat, om hoe je cluster eruit ziet en daarmee in dit geval je verhouding aan Safe/front, welke je altijd blijft houden ongeacht de NAP, het gaat er bij het clustercontest dus niet om of je het spel slim hebt gespeeld en daarmee hoort het naar mijn mening het cijfer voor dat onderdeel niet te beinvloeden.

Maar nogmaals dat is mijn mening, als het merendeel vindt dat dit er wel bij hoort dan zal ik de regels aanpassen:)

Ik vind persoonlijk dat dit wel moet. Het veranderd een situatie namelijk wel degelijk. Helemaal, zoals Liptonia al aangaf, voor Nyx. Nyx heeft een veel redelijker front als er NAP's aangegeven zijn dan als die niet aangegeven zijn. Kijkend naar de verhouding Safe/Front dan.
 
Reactiescore
86
UPDATE:

Eventuele NAP's/BG's mogen (het hoeft dus niet) met roze worden aangegeven.

Vanwege deze veranderingen en het daardoor voor sommige deelnemers, opnieuw moeten maken van de inzending, wordt de uiterlijke inleverdatum met 1 dag verlaat. De nieuwe uiterlijke inleverdatum is nu dus zaterdag 23-06-2013 om 23:59:59.

Excuses voor het ongemak.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
255
Je edelrichting aangeven :eek:?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
UPDATE:

Eventuele NAP's/BG's mogen (het hoeft dus niet) met roze worden aangegeven. Alle deelnames worden bij deze verwijderd om het overzicht bij mij en de jury te kunnen houden.

Vanwege deze veranderingen en het daardoor voor sommige deelnemers, opnieuw moeten maken van de inzending, wordt de uiterlijke inleverdatum met 1 dag verlaat. De nieuwe uiterlijke inleverdatum is nu dus zaterdag 22-06-2013 om 23:59:59.

Excuses voor het ongemak.

Niet dat het voor mijn geval een geheim is, maar dit vind ik onzin. Hiermee verplicht je mensen misschien bepaalde banden prijs te geven van wat ze dat helemaal niet op het Algemeen Forum willen hebben.
 
Reactiescore
255

Dit geldt eveneens voor edelrichtingen, ook hierbij zullen mensen zich wellicht niet op willen geven omdat hun (eventuele) tegenstander nog niks verwacht en zich hierdoor wel gaat voorbereiden. Indien ze daadwerkelijk op het AF zitten dan, maar die kans is aanwezig. Is dit wel verplicht?

Aparte regels heb je maar gemaakt.
 
Reactiescore
86
Dit geldt eveneens voor edelrichtingen, ook hierbij zullen mensen zich wellicht niet op willen geven omdat hun (eventuele) tegenstander nog niks verwacht en zich hierdoor wel gaat voorbereiden. Indien ze daadwerkelijk op het AF zitten dan, maar die kans is aanwezig. Is dit wel verplicht?

Aparte regels heb je maar gemaakt.

Ik kan me niet voorstellen dat je vijanden (je front) en daarmee je edelrichting, niet weet dat jij de vijand bent. Er staat 'edelrichting' omdat je dan ipv een stam ook één speler erop kan zetten (denk ik). De opzet is zoals vermeld, geïnspireerd naar die van het eerste Clustercontest. Maar goed. Het gaat er met name om dat je front duidelijk zichtbaar is.
 

DeletedUser

Guest
Niet dat het voor mijn geval een geheim is, maar dit vind ik onzin. Hiermee verplicht je mensen misschien bepaalde banden prijs te geven van wat ze dat helemaal niet op het Algemeen Forum willen hebben.

Dit geldt eveneens voor edelrichtingen, ook hierbij zullen mensen zich wellicht niet op willen geven omdat hun (eventuele) tegenstander nog niks verwacht en zich hierdoor wel gaat voorbereiden. Indien ze daadwerkelijk op het AF zitten dan, maar die kans is aanwezig. Is dit wel verplicht?

Aparte regels heb je maar gemaakt.

Je mag er zelf opzetten wat je wilt.
als je een NAP er niet opzet zal dat dus beoordeelt worden als vijand.
Bijv Nyx911 als die de NAP er niet op zet en +/- als vijand/edelrichting eropzet dan word la coma dus ook zo beschouwt en zal de beoordeling safe/front anders zijn.
Maar dit is dus je eigen keus.

Net als edelrichting je hoeft niet aan te geven die ga ik edelen zet gewoon de vijandige stam hierop waarmee je front hebt
 
Reactiescore
86
Je mag er zelf opzetten wat je wilt.
als je een NAP er niet opzet zal dat dus beoordeelt worden als vijand.
Bijv Nyx911 als die de NAP er niet op zet en +/- als vijand/edelrichting eropzet dan word la coma dus ook zo beschouwt en zal de beoordeling safe/front anders zijn.
Maar dit is dus je eigen keus.

Net als edelrichting je hoeft niet aan te geven die ga ik edelen zet gewoon de vijandige stam hierop waarmee je front hebt

Precies, jij begrijpt hem
 

DeletedUser

Guest
Oude posts van inzendingen ga ik niet verwijderen als mensen extra informatie erop willen zetten kunnen ze hun post aanpassen :)
 

DeletedUser44415

Guest
& daarom zijn bijna alle deelnemers verwijdert uit 1ste post :p?
 

DeletedUser68086

Guest
2yx5e81.png



Jammer alleen dat Ariegi mij clusterfuckt :(
 

Bijlagen

  • CLUSTER CONTEST 2.0 BITCHESSSS.jpg
    CLUSTER CONTEST 2.0 BITCHESSSS.jpg
    15,2 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan