Clustercontest 2.0

Reactiescore
86
Jordy riep me, ik post, ben onafhankelijk maar wel een beetje vals! Bij deze. :D

Oh en btw, een zoom als eis is misschien ook wel zo handig? Zoom 1 ziet er natuurlijk beter uit dan zoom 4.

:D. Goed idee! Zoom 2 lijkt mij wel geschikt.


Dankjewel. Je bent enkel wel vergeten een grijze achtergrond te doen, wat één van de eisen is.

Ik doneer wel 100 pa.

Danku:)

Ik doe ook mee:

Account: PositifVybz

Kaartje:
nl30


Link:
http://nl.twstats.com/nl30/index.php?page=map&ti0=5228&tc0=260ced&pi0=2169871&pc0=f2fa0f&pi1=2173015&pc1=0ef016&pi2=1796601&pc2=d60d0d&zoom=300&centrex=600&centrey=600&fill=000000&dullbg=1

Zou je aub een nieuw kaartje met Zoom 200 willen maken?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Indien mensen mij vertrouwen en vertrouwen op mijn objectiviteit. Ben ik bereid om als jury te fungeren aangezien ik toch niet mee doe.
 

DeletedUser67609

Guest
Mogelijke Juryleden:

3. Castiel (speelt wel W30)

Dus...

Castiel mag wel in de jury plaatsnemen terwijl hij W30 speelt en ik niet om diezelfde reden?
 

DeletedUser68252

Guest
Misschien verstandig om eventuele nap's roze te markeren?
 

DeletedUser68252

Guest
Dat heeft geen invloed bij de beoordeling dus het is niet nodig.

Waarom zou dit geen eventuele invloed hebben bij een beoordeling. Neem la comadreja bijvoorbeeld, die hebben een nap met nyx. Nyx ligt aan het front van la comadreja dus dan zou dit wel invloed moeten hebben op de beoordeling lijkt me?
 
Reactiescore
86
Waarom zou dit geen eventuele invloed hebben bij een beoordeling. Neem la comadreja bijvoorbeeld, die hebben een nap met nyx. Nyx ligt aan het front van la comadreja dus dan zou dit wel invloed moeten hebben op de beoordeling lijkt me?

- Vorm
- Verhouding Safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting stamcluster
- Compactheid eigen cluster

Dit zijn de criteria. NAP's hebben op geen van deze punten invloed
 

DeletedUser68252

Guest
- Vorm
- Verhouding Safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting stamcluster
- Compactheid eigen cluster

Dit zijn de criteria. NAP's hebben op geen van deze punten invloed

Verhouding van Safe/front, je zegt het zelf al. ;) Om even een voorbeeld te nemen zoals ik hierboven gezegd heb heeft la comadreja een nap met nyx en is dat ook een front van hun. Dit veranderd de verhouding safe/front en heeft dit dus wel degelijk invloed op de beoordeling.
 

DeletedUser

Guest
Ik bied me graag aan als jurylid.
Zal voor iedere deelnemer een uitgebreide beoordeling schrijven en ook posten
 
Bovenaan