Clustercontest 2.0

Reactiescore
86
Clustercontest 2.0


Nu bijna 3 maanden sinds het eerste Clustercontest, verstreken is, leek het me inmiddels wel tijd voor het vervolg. Je kunt je tot uiterlijk zaterdag 23-06-2013 om 23:59:59 aanmelden. De winnaar van Clustercontest 2.0 mag zich tot 'Beste clusteraar van Wereld 30' uitroepen (tot het volgende Clustercontest:p) en zal tevens voor eeuwig geroemd worden :)rolleyes:) Daarnaast zullen de nummers 1, 2 en 3 een bedrag aan PP ontvangen.

De prijzen zijn:

Nummer 1: 300 PP
Nummer 2: 200 PP
Nummer 3: 100 PP

Clustercontest 2.0 zal volgens de regels van Clustercontest 1.0 worden gehouden, die hieronder nogmaals zijn omschreven:



Het inzenden:

De inzending van je deelname aan Clustercontest 2.0 moet aan een aantal eisen voldoen, en moet in dit topic óf via een privé berichtje naar dit account, worden ingeleverd.

De eisen:

- Je maakt een kaartje op deze site.
- Op dit kaartje geef je jezelf, je stam, je edelrichting, je eventuele NAP's/BG's (deze hoef je, indien je dit niet wil, niet aan te geven) en je moraalbrekers/dorpenuitbouwers aan. Hierbij gebruik je de kleur geel voor jezelf, donkerblauw voor je stam, rood voor je edelrichting (vijanden), roze voor je eventuele NAP's/BG's en groen voor je moraalbrekers/dorpenuitbouwers.
- Het kaart wordt gemaakt met een grijze achtergrond.
- Ook moet het kaartje een Zoom hebben van 200. Niets meer en niets minder.
- Je post zowel een afbeelding van je cluster (gelieve in spoiler) evenals een 'bewaar deze kaart voor later' linkje om zo de eventuele veranderingen aan het cluster, na de inlevering en voor de beoordeling, mee te kunnen rekenen.




De beoordeling:

Er wordt beoordeeld a.d.h.v de volgende criteria:

- Vorm
- Verhouding Safe/front
- Farmmogelijkheid
- Aansluiting stamcluster
- Compactheid eigen cluster

a.d.h.v deze criteria zullen de juryleden je cluster beoordelen. Elk onderdeel levert je maximaal 10 punten op. De punten voor de verschillende onderdelen worden bij elkaar opgeteld en vervolgens door 5 gedeeld, en brengt je cluster zo op een eindcijfer. Bij elk eindcijfer zit een uitleg over hoe het jurylid op dit cijfer is gekomen. Aan de hand van het gemiddelde van de eindcijfers, die door elk jurylid zijn gegeven, per kandidaat, zal het definitieve eindcijfer worden berekent en daarmee zullen de podiumplaatsen worden verdeeld.



Dan tot slot een aantal huishoudelijke mededelingen:

Momenteel zijn we nog op zoek naar juryleden. Indien jij je geroepen voelt om dit te doen kan je je via een post in dit topic aanmelden! We zijn op zoek naar onafhankelijke, niet Wereld 30 spelende en eerlijke juryleden. Deze juryleden zullen elk deelnemend cluster moeten beoordelen en bij hun beoordeling een uitleg moeten geven.

Ook zijn we nog op zoek naar sponsors voor een PP prijs voor de toekomstige nummer 1, 2 en 3 beste clusteraars van Wereld 30. Indien je een donatie wil maken kun je dat tevens, via een privéberichtje naar dit forumaccount of via een post in dit topic doen. Momenteel zijn er al 600 PP gedoneerd (100 door Spamoholic, 100 door .MortuaMemoria, 150 door Made by God en 250 door TCOMC), waarvoor dank.

En als laatste. Check als je je cluster hebt ingezonden, ook altijd zelf even of jij bij het lijstje met deelnemers staat, dit om eventuele fouten van mij óf posts die ik over het hoofd zie en daarmee een aanmelding die ik mis, te voorkomen.


De Juryleden:

Jurylid 1: Bik en rode trap
Jurylid 2: Auseinandersetzung
Jurylid 3: KRESSABLE
Jurylid 4: Dragonfriend723


Nog even een bedankje aan SkyArragon naar wie de opzet van dit Clustercontest is geïnspireerd.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2075062

Guest
Ik denk dat ik deze even over sla :p Hoewel, hoe lang heb ik? Misschien heb ik het cluster wel weer op orde tegen die tijd :cool:

Wel heel mooi initiatief ofc.
 
Reactiescore
86
De Deelnemers:

1. DutchDingo
Account: DutchDingo
Kaartje:
nl30

Linkje: http://nl.twstats.com/nl30/index.ph...&centrex=500&centrey=500&fill=000000&dullbg=1
2. [post=4751863]Noire[/post]
3. [post=4759832]PositifVybz[/post]
4. [post=4753313].MortuaMemoria[/post]
5. [post=4753396]Frictional[/post]
6. [post=4756881]Diedisback[/post]
7. [post=4754301]Nyx911[/post]
8. [post=4754433]La Comadreja[/post]
9. [post=4755522]Introduction.[/post]
10. [post=4756693]Lavalya[/post]
Account: Lavalya
Kaartje:
nwbj9d.png

Link: Lavalya
11. [post=4759348]Postabon[/post]
12. [post=4768353]Johanov[/post]
13. [post=4768972]Scooby-Doo[/post]
14. [post=4768977]Ildraco[/post]
15. [post=4770008]Spamoholic[/post]
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67609

Guest
Vorige keer klopte naar mijn mening de uitslag ook niet & kreeg ik alleen een ranking geen uitleg daarbij ofzo
 
Reactiescore
86
Vorige keer klopte naar mijn mening de uitslag ook niet & kreeg ik alleen een ranking geen uitleg daarbij ofzo

Ik meen me te herinneren dat er toen problemen waren met de juryleden (vergeten de beoordelingen te maken, te laat de beoordelingen inleveren, juryleden die opeens niet meer konden) en ik ga er voor proberen te zorgen dat deze keer niet te laten gebeuren.

Een uitleg over het cijfer zal vanzelfsprekend bij elk eindcijfer zitten. Ik zal nog wat specificaties maken over wat de juryleden moeten doen zodat men dit ook weet alvorens ze zich als jurylid aanmelden
 

DeletedUser67609

Guest
Geregistreerd:
14 juni 2013
Berichten: 4

Is dit nou wel verstandig? Zie liever wat vaste W30-forumgebruikers als jury.

Zal uiteraard wel weer meedoen of course!
 

DeletedUser

Guest
Geregistreerd:
14 juni 2013
Berichten: 4

Is dit nou wel verstandig? Zie liever wat vaste W30-forumgebruikers als jury.

Zal uiteraard wel weer meedoen of course!

maak je toch niet zo druk joh.
Na de uitslag zal ik mijn beoordeling van iedere speler erop zetten
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779

DeletedUser44216

Guest
Als er minimaal 20 inzendingen zijn geef ik 100 pp punten.
 

DeletedUser

Guest
Goed initiatief. Mocht er hulp nodig zijn kan dit aangegeven worden dan kan ik kijken wat ik kan doen. Ook wil ik wel helpen met jureren ;)
 

DeletedUser54763

Guest
De vorige keer was er niet eens pa uit betaald aan de nummer 1 dit zal ook wel weer fake zijn
 

DeletedUser

Guest
En dit mocht ik niet weten? :mad:
Vind de post wat tegenvallem voor de hoeveelheid werk die je zei dat erin zou zitten. :p

Mooi initiatief wel.
 
Bovenaan