Buy me a Beer, Tortuga is here!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
111
Mooie oorlogsverklaring, als moet ik zeggen dat ik die berichtjes een beetje flauw vind. Wij kunnen ook dodge fouten van jullie op gaan zoeken en daar een hele post mee vol gooien :eek:

iig veel succes aan beide partijen

Ps. <3 die animatie :D
 
Reactiescore
151
Dat doet nyade toch steeds al in rapportjestopic?

En ik zei toch dat ik een lijstje zou maken van wat jullie in een dag misten qua dodges?
Nou dat was gelogen, daar had ik mijn slaafje Liptonia voor :D

Verder zijn die veroveringen waar z'n deff nog ergens bij Nyade staat toch wel leuk vind ik :p

Maar succes ook aan jullie gewenst ;)

Leuk topique, spotprentjes en verhaaltje van devisser.
Echter, zie ik daar nou kata's van Vitae? SHAME, SHAME, SHAME!

Ja we zijn genadeloos overgestapt naar katas terug gebruiken, duurde even voor die aanval ingezet kon worden gezien we ze eerst allemaal moesten maken :p

Fexeris puntental.
59c1168792.png



Dont ask me puntental.
58185b319a.png


Welk accie gaat beter? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
Mooie oorlogsverklaring, als moet ik zeggen dat ik die berichtjes een beetje flauw vind. Wij kunnen ook dodge fouten van jullie op gaan zoeken en daar een hele post mee vol gooien :eek:

iig veel succes aan beide partijen

Ps. <3 die animatie :D

De dodge fouten op Dont ask me zijn op veel kleinere schaal, dat waren alleen de rapportjes van gisteren bij ons, bij Dont ask me heb ik zoiets bij lange na niet zien gebeuren op 1 dag, er is daar af en toe wel een foutje gemaakt ja maar niet op zulke grote schaal. Vandaag gaan ze er overigens gewoon weer mee door, en dan hadden jullie tot op heden vandaag nog geluk met het aanvallers geluk wat een paar keer onder de -20 zat.

6b96354d575efdf40055c72602224096.png


c9cde3a381e3e528ecad7f4be5ffc5d0.png


766f54976138126f9077fc0f11fec390.png


9e772367e3817c76ee50c40b2a8da2b3.png


fb79687d7f52fde47b9b0f0465950eb7.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
1f3226e939.png


Ik wil Rush. en Pa. bedanken. Zonder hen was deze mijlpaal ons nooit gelukt!
Verder natuurlijk iedereen die vv heeft gedraaid op DAM en ook de stammies die hun OS naar ons sturen. Ik ben blij dat ik jullie verdediging mag slopen om mijn ODD te laten stijgen.

Verder natuurlijk mijn ouders en zusje ook ontzettend bedankt, ze bleven me altijd steunen, ook als het er slecht voor stond!

Het was een zware eindspringt met Dutchlolz, Valheru en Savior op mijn hielen, maar na een ware fotofinish hebben wij toch de race gewonnen. Het was een mooie strijd.


De eindlijst:
ce160fa3fe.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71172

Guest
leuk topic, maakt me het bijna jammer dat ik niet dicht bij de actie zit :s achja, succes aan beide partijen
 

DeletedUser

Guest
Respect voor deze oorlogsverklaring :)
Vele tijd denk ik ingezeten
Ik wens Vitae en Rush veel succes toe ;)
 

DeletedUser74047

Guest
Veel tijd in gestoken. Jammer dat jullie nog steeds aannemen dat er een BG was met CaNo :eek: Nooit iets officieels mee geweest behalve een gezamenlijke aankomstdatum van één massa
 
Reactiescore
151
Ahja wel samen plannen van aanvallen op bepaalde wijze dan. Niet dat jullie uberhaubt tegen elkaar aan lagen en een verdere bg nodig hadden natuurlijk.


0c9de38a95.png


c5b82fb0e5.png


Kansrijk meneer Nyade, zie eerst maar eens dat je stamgenootje het overleefd :D
 

DeletedUser73195

Guest
Ik vraag me af waar ze de tijd vandaan halen. Die-hard farmen en prachtige verhalen.
Eens zien of Rush ook de moeite wil nemen om zoiets degelijks te produceren als counterpublicatie?

Succes aan beide partijen. :)
 
Reactiescore
3.584
Fexeris al gebroken?

Schandalig hoe daar word gedeft als er al word gedeft want daar heb ik mijn twijfels over, je kan eens een faal dodg doen maar dit is wel meer als 'een keer'


Mooie oorlogs verklaring, mochten iets minder rapportjes in naar mijn mening :p
Succes aan beide stammen.
 
Reactiescore
2.303
Ik vraag me af waar ze de tijd vandaan halen. Die-hard farmen en prachtige verhalen.
Eens zien of Rush ook de moeite wil nemen om zoiets degelijks te produceren als counterpublicatie?

Succes aan beide partijen. :)

Vitae zit gewoon vol met kansloze nerds :/
 

DeletedUser75329

Guest
AWESOME beginpost Vitae!
Mooie animatie en een leuk stukje leesvoer van meneer Visser :cool:
Ook die spotprentjes mogen er wezen, kon me lach niet inhouden toen ik beide kata- prentjes zag.

Hoe dat stamplaatje van Rush. door een dolk/zwaard in 2en geknald wordt is echt super ziek gedaan!
Kaartje is ook echt vet gemaakt :O

Enne... "A Noble CaNot Rush" is ook wel over na gedacht ? ^^

Succes :cool:;)
 

DeletedUser73696

Guest
Eindelijk de payback. Ik had al zoiets vernomen dat dit weekend het ging gebeuren. Succes allemaal, maar iedereen weet toch wel wie gaat winnen. :rolleyes:
 

DeletedUser60292

Guest
Ik wens beide partijen veel succes en HAVE FUN ^^

Mooie oorlogsverklaring, als moet ik zeggen dat ik die berichtjes een beetje flauw vind. Wij kunnen ook dodge fouten van jullie op gaan zoeken en daar een hele post mee vol gooien :eek:

iig veel succes aan beide partijen

Ps. <3 die animatie :D

enkele dodgefouten kunnen gebeuren, die gozer deft gewoon niet en laat alles staan, als iedereen daar zo deft is het niet eens moeilijker dan barbs internen :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan