Buy me a Beer, Tortuga is here!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73696

Guest
a170da340b.png



Jonge mike ik ga je internen op w39 als dit zo doorgaat!

Volgensmij is dat al de bedoeling. Ik pak jou hier wel. :bijl:
 
Reactiescore
151

DeletedUser

Guest
AWESOME beginpost Vitae!
Mooie animatie en een leuk stukje leesvoer van meneer Visser :cool:
Ook die spotprentjes mogen er wezen, kon me lach niet inhouden toen ik beide kata- prentjes zag.

Hoe dat stamplaatje van Rush. door een dolk/zwaard in 2en geknald wordt is echt super ziek gedaan!
Kaartje is ook echt vet gemaakt :O

Enne... "A Noble CaNot Rush" is ook wel over na gedacht ? ^^

Succes :cool:;)

Thx! :cool:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bye bye Fexeris:D:D
 

DeletedUser75767

Guest
Volgens mij is dit het begin van het echte 'wegspelen', of zie ik dit nou verkeerd :p
 
Reactiescore
3.586
Ik zie je dat niet doen hoor :p zeker niet op zo een klein account. en zeker als je al zoveel dorpen ziet die naar de vaantjes geschoten zijn...

Ikzelf zou echt de tijd noch de zin hebben om een account die helemaal kapot is uit het niks de vv van te krijgen en dan meteen 500 untagged aanvallen moeten deffen :) terwijl de beheerder van het account zelf gewoon wegloopt. Nuja iedereen zijn mening ;) Iedere speler kan zijn aanvallen wel taggen op zijn minst...

Jij mag dat zien maar ik zou het toch doen, maakt niet uit wat voor account het is je stam loopt er veel schade op ook al verdient die speler het niet dat hij geholpen word dan moet je prioriteiten stellen en dan gaat stambelang voor op die speler.
Red hem en intern hem daarna want je bent idd niets met zo'n speler zeker met zijn timebots.
Dat die speler nog niet gebanned is begrijp ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Succes gewenst aan beide kanten, toch jammer om te zien dat het een ware kata-oorlog is :(
 
Reactiescore
151
Tsja Nyade begint met 200 katas per clear op DAM. Wij reageren daar wat op, en dan vinden ze het nodig 10duizenden katas op ons te gooien.

Jammer dat Nyade te druk is met zn zc kata aanvallen om zn zc als os naar fexeris te sturen :D
 
Reactiescore
1.015
Boys, we weten dat dat kata'en triest is maar we willen meer mooie rappjes zien :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Succes gewenst aan beide kanten, toch jammer om te zien dat het een ware kata-oorlog is :(

Wij zijn nooit met kata's begonnen. Eerst is Rush begonnen, daarop hebben wij gereageerd.
En dan is PA. uit het niets begonnen, maar daarop hebben we nog niet gereageerd.

Wij hebben met beide partijen een gesprek gehad hierover om een kata nap af te sluiten. Omdat dit een zielige methode is, het is zelfs geen tactiek in mijn ogen. Gewoon random op alle gebouwen smijten..

Hopelijk kunnen we deze onzin toch nog stoppen.

Rappje : vandaag was het knallen op muur 0 :D Helaas werd ik gekicked dus kon ik de andere 10 rapportjes niet posten.

f99097546c1a8772e08b92122ccba72d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Wij zijn nooit met kata's begonnen. Eerst is Rush begonnen, daarop hebben wij gereageerd.
En dan is PA. uit het niets begonnen, maar daarop hebben we nog niet gereageerd.

Wij hebben met beide partijen een gesprek gehad hierover om een kata nap af te sluiten. Omdat dit een zielige methode is, het is zelfs geen tactiek in mijn ogen. Gewoon random op alle gebouwen smijten..

Hopelijk kunnen we deze onzin toch nog stoppen.

Rappje : vandaag was het knallen op muur 0 :D Helaas werd ik gekicked dus kon ik de andere 10 rapportjes niet posten.

f99097546c1a8772e08b92122ccba72d.png

Oh sorry. :D Nog een btw.

acdcd854b8594c31d82718ba65d80138.png
 

DeletedUser73696

Guest
Wel zonde dat je je eigen dorpen ook weer zo moet opbouwen straks.

Waarom de NameChange Sven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt zeker zonde. Als er een enquete zou komen om kata's uit deze wereld te halen by tw. Dan zou ik zeker voor stemmen.
Ma goed Elko allemaal plezant, wij gaan onze acc's niet naar de haaien laten schieten zonder iets terug te doen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan