Buy me a Beer, Tortuga is here!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Klopt zeker zonde. Als er een enquete zou komen om kata's uit deze wereld te halen by tw. Dan zou ik zeker voor stemmen.
Ma goed Elko allemaal plezant, wij gaan onze acc's niet naar de haaien laten schieten zonder iets terug te doen :D

Natuurlijk wel, waarom zou je je eigen normen en waarden weggooien omdat een ander niet dezelfde heeft ;)?
 

DeletedUser68252

Guest
Natuurlijk wel, waarom zou je je eigen normen en waarden weggooien omdat een ander niet dezelfde heeft ;)?

Wij gooien onze normen en waarden niet weg, we hebben altijd al gezegd dat we ze niet gebruiken tot iemand anders ze in deze mate op ons zal gebruiken. ;)
 
Reactiescore
1.367
Succes gewenst aan rush!!
 

DeletedUser70688

Guest
Wel grappig om te lezen dat velen Rush al ten dode opschrijven xD
 
Reactiescore
151
Komt Dikkebilly jumpen naar fexeris toe? :D
 

DeletedUser

Guest
Als er vanaf het begin gedeft kon worden waren de verliezen niet zo groot geworden. We gaan er iig proberen een leuke strijd van te maken :)

Dat betwijfel ik, enige wat er nu nog gebeurd is wat dorpen recappen en af en toe een edel snipen.
Schijnbaar is dat belangrijker dan dodgen. Worden nog steeds ernstige fouten gemaakt. :p
 

DeletedUser70688

Guest
Dat betwijfel ik, enige wat er nu nog gebeurd is wat dorpen recappen en af en toe een edel snipen.
Schijnbaar is dat belangrijker dan dodgen. Worden nog steeds ernstige fouten gemaakt. :p

Dat kan best, heb de vv niet ATM. En snap ook wel dat er af en toe foutjes gemaakt worden, zo'n account deffen is niet echt motiverend :p
 
Reactiescore
151
Nu al niet meer motiverend?

Hadden jullie als jullie op Dont ask me gespeeld hadden na de eerste 10 incomings de handoek in de ring gegooid? :D
 
Reactiescore
151
Ja, in ruil voor een katanap eh! :D
 

DeletedUser68252

Guest
Als er vanaf het begin gedeft kon worden waren de verliezen niet zo groot geworden. We gaan er iig proberen een leuke strijd van te maken :)

Er kon vanaf het begin gedeft worden, nog geen 2u nadat de 1e aanvallen liepen van mij met 30u afstand was fexeris online.
 

DeletedUser70688

Guest
In theorie had het idd gekunt, maar niet gedaan, wat heel jammer is..
 

DeletedUser

Guest
Mooie beginpost! Wat is het idee achter het kaartje, ik zie het niet :(

Veel kata's succes toegewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan