Buy me a Beer, Tortuga is here!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75329

Guest
Schandalig hoe daar word gedeft als er al word gedeft want daar heb ik mijn twijfels over, je kan eens een faal dodg doen maar dit is wel meer als 'een keer'

Als de speler op Fexeris de gehele dag ofline staat en de VV vervolgens aan het eind vd dag afgeeft aan iemand binnen Rush met 500 incs die verkeerd getagt zijn wordt het best nog wel lastig. Ook stonden de troepen allemaal verkeerd waardoor we niet echt stand konden houden.
 
Reactiescore
151
AWESOME beginpost Vitae!
Mooie animatie en een leuk stukje leesvoer van meneer Visser :cool:
Ook die spotprentjes mogen er wezen, kon me lach niet inhouden toen ik beide kata- prentjes zag.

Hoe dat stamplaatje van Rush. door een dolk/zwaard in 2en geknald wordt is echt super ziek gedaan!
Kaartje is ook echt vet gemaakt :O

Enne... "A Noble CaNot Rush" is ook wel over na gedacht ? ^^

Succes :cool:;)

Dat A Noble CaNot Rush bedacht Joren echt in 4 seconden ofzo. Ik en Sven waren echt ziek onder de indruk.



Als de speler op Fexeris de gehele dag ofline staat en de VV vervolgens aan het eind vd dag afgeeft aan iemand binnen Rush met 500 incs die verkeerd getagt zijn wordt het best nog wel lastig. Ook stonden de troepen allemaal verkeerd waardoor we niet echt stand konden houden.

Ik vraag me af hoe hij in het begin van de dag dan al een paar random recaps kon sturen, deff vlaggen kon zetten en een pm kon lezen? Of werken zn bots daarvoor nog wel?
 
Reactiescore
3.584
Eindelijk de payback. Ik had al zoiets vernomen dat dit weekend het ging gebeuren. Succes allemaal, maar iedereen weet toch wel wie gaat winnen. :rolleyes:

Iedereen weet niet wie gaat winnen, niet gaan onderschatten he Mike.

Als de speler op Fexeris de gehele dag ofline staat en de VV vervolgens aan het eind vd dag afgeeft aan iemand binnen Rush met 500 incs die verkeerd getagt zijn wordt het best nog wel lastig. Ook stonden de troepen allemaal verkeerd waardoor we niet echt stand konden houden.

Ja dat is faal van die speler en de vv'r die er dan op komt moet gewoon alles dodge en wat je denkt dat edels zijn kan je gaan blocken en zo dus selectief enkele dorpen redden zonder onnodig troepen verlies dat je dan enkele dorpen verliest is de schuld van de bespelers zelf maar zo heb je wel nog troepen voor terug te vechten.
 
Reactiescore
2.303
Iedereen weet niet wie gaat winnen, niet gaan onderschatten he Mike.



Ja dat is faal van die speler en de vv'r die er dan op komt moet gewoon alles dodge en wat je denkt dat edels zijn kan je gaan blocken en zo dus selectief enkele dorpen redden zonder onnodig troepen verlies dat je dan enkele dorpen verliest is de schuld van de bespelers zelf maar zo heb je wel nog troepen voor terug te vechten.

Ik zou ook geen 500 random incommings deffen op een account die heel naar de kloten is door de eigenaar :p
Is gewoon rot daarop komen :)
 
Reactiescore
151
Offs dodgen zou toch wel stap 1 kunnen zijn? :p


Ze hebben verder wel een paar treintjes gesniped (en ook een paar fake treintjes :D), maar een paar verloren edels hier en daar bouw je zo op op GM wereld.
 
Reactiescore
2.303
Ik zou dat wel doen voor stambelang.

Ik zie je dat niet doen hoor :p zeker niet op zo een klein account. en zeker als je al zoveel dorpen ziet die naar de vaantjes geschoten zijn...
 
Reactiescore
3.457
Dus dan ga je maar toekijken hoe de vijand alle dorpen pakt?
 
Reactiescore
2.303
Dus dan ga je maar toekijken hoe de vijand alle dorpen pakt?

Ikzelf zou echt de tijd noch de zin hebben om een account die helemaal kapot is uit het niks de vv van te krijgen en dan meteen 500 untagged aanvallen moeten deffen :) terwijl de beheerder van het account zelf gewoon wegloopt. Nuja iedereen zijn mening ;) Iedere speler kan zijn aanvallen wel taggen op zijn minst...
 
Reactiescore
3.457
Ikzelf zou echt de tijd noch de zin hebben om een account die helemaal kapot is uit het niks de vv van te krijgen en dan meteen 500 untagged aanvallen moeten deffen :) terwijl de beheerder van het account zelf gewoon wegloopt. Nuja iedereen zijn mening ;) Iedere speler kan zijn aanvallen wel taggen op zijn minst...

Gewoon wegloopt? :O
 
Reactiescore
2.303
Gewoon wegloopt? :O

Als ik alles hier goed lees hebben we toch te maken met een speler die gewoon zijn account achterlaat en zo de vv afgeeft? :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat A Noble CaNot Rush bedacht Joren echt in 4 seconden ofzo. Ik en Sven waren echt ziek onder de indruk.

Gekke baas die Joren:D:D

Mooi stukje tekst Boris haha:D

Succes aan beide kanten ook!
 

DeletedUser73696

Guest
Stelletje noobs van Vitae, ik ben ook maar begonnen met Dont Ask Me aanvallen! #MikeforPresident #Rushnummer1 :bijl:
 

DeletedUser68252

Guest
AWESOME beginpost Vitae!
Mooie animatie en een leuk stukje leesvoer van meneer Visser :cool:
Ook die spotprentjes mogen er wezen, kon me lach niet inhouden toen ik beide kata- prentjes zag.

Hoe dat stamplaatje van Rush. door een dolk/zwaard in 2en geknald wordt is echt super ziek gedaan!
Kaartje is ook echt vet gemaakt :O

Enne... "A Noble CaNot Rush" is ook wel over na gedacht ? ^^

Succes :cool:;)

We zaten tijdens het schrijven van de post te bellen met zijn drieën op skype en ik vroeg of iemand een titel wist met Noble, Cano en Rush. Binnen 5 seconde gaf Joren dit antwoord. :D

Als de speler op Fexeris de gehele dag ofline staat en de VV vervolgens aan het eind vd dag afgeeft aan iemand binnen Rush met 500 incs die verkeerd getagt zijn wordt het best nog wel lastig. Ook stonden de troepen allemaal verkeerd waardoor we niet echt stand konden houden.

Hoe kon Fexeris aan het begin al recap edels sturen, vlaggen plaatsen en zijn mededelingen lezen dan? :)



Nieuwe rapportjes

b282759094ab0a3937b9690e654f6b5c.png


0c3e400ae1becd2ad83e236e777d2877.png


e2fc9bd0d68d7e80d595f2253d48ca03.png


300e1f5cf15b2f31706231ec7a496914.png


9dc4270d3226d34a22c3415fc8785106.png
 
Reactiescore
151
Stelletje noobs van Vitae, ik ben ook maar begonnen met Dont Ask Me aanvallen! #MikeforPresident #Rushnummer1 :bijl:

a170da340b.png



Jonge mike ik ga je internen op w39 als dit zo doorgaat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan