Boostdorpen op wereld?

DeletedUser

Guest
Klinkt leuk, maar zonder boerderij? sorry, dan hoeft het voor mij niet.
Als de boerderij ook een boost krijgt, dan word het anders.:eek:
 

DeletedUser

Guest
precies DOEN!!

Kan ik lekker mijn continent gaan leegvegen..
 

DeletedUser

Guest
precies DOEN!!

Kan ik lekker mijn continent gaan leegvegen..

Nogmaals : De boerderij kan niet worden vergroot bij boostdorpen ;)

Het grootste voordeel is de supersnelle productie van troops (reken op 4K troops per boost dorp die in een nachtje opgebouwt kunnen zijn), de muur en de superhoge productie van grondstoffen die je voor munten kunt gebruiken :D
 

DeletedUser

Guest
LOL, zo'n dorp wil je gewoon niet, suckt alleen maar voor je moraal... :p

Als 't nu nog een dorp was met vb het dubbele aantal punten en 10 keer zoveel GS en ook opslagruimte, dan zou ik wel eens moeite gaan doen, maar anders niet. :p

ben het helemaal met je eens
 

DeletedUser

Guest
Boost-dorpen zijn toch gewoon bonus dorpen???

Of zie ik dat verkeerd???
 

DeletedUser14191

Guest
tegen, zoals al gezegd is wordt later in het spel continenten vaak gedomineerd door stammen dus krijgen de grootste stammen zoiezo de meeste, nou daar heb je wat aan dan is de grootste alleen maar veel beter, joepie -.-

Nogmaals : De boerderij kan niet worden vergroot bij boostdorpen ;)

Het grootste voordeel is de supersnelle productie van troops (reken op 4K troops per boost dorp die in een nachtje opgebouwt kunnen zijn), de muur en de superhoge productie van grondstoffen die je voor munten kunt gebruiken :D

Als je het zo stelt is het gewoon een ge-upgrade bonusdorp:S alss ze het uberhaupt instellen wat ik hoop van niet moeten ze wel doen dat het gewoon een volledig uitgebouwd dorp is niet 60 hoofdgebouw maar gwn dat die duitse programmeurs de waarde voor dat dorp veranderen zodat het 100x zoveel punten krijgt. Maar alsnog, liever niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op zich mogen die speciale dorpen wel iets meer krijgen maar om het nou zo overdreven te doen hoeft van mij ook weer niet...

Tegen, vind het een update niet waardig...:p
 

DeletedUser

Guest
Als je het zo stelt is het gewoon een ge-upgrade bonusdorp:S alss ze het uberhaupt instellen wat ik hoop van niet moeten ze wel doen dat het gewoon een volledig uitgebouwd dorp is niet 60 hoofdgebouw maar gwn dat die duitse programmeurs de waarde voor dat dorp veranderen zodat het 100x zoveel punten krijgt. Maar alsnog, liever niet.

Klopt volledig.

Een boostdorp is een geupgrade bonusdorp :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen, vind dit echt dikke onzin. Het lijkt mij totaal niets en het maakt een té grote verandering in TW, op een speed OK, maar op een gewone wereld vind ik het gewoon niet leuk, door dat moraal en wat het ook allemaal voor verschil maakt.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals : De boerderij kan niet worden vergroot bij boostdorpen ;)

Het grootste voordeel is de supersnelle productie van troops (reken op 4K troops per boost dorp die in een nachtje opgebouwt kunnen zijn), de muur en de superhoge productie van grondstoffen die je voor munten kunt gebruiken :D

Ik dacht te lezen dat zo,n dorp 1 milj. punten zal moeten hebben..
Je zal maar degene zijn met zo,n dorp.. Krijg je tactische andere beslissingen, daarom nogmaals: LEKKER mijn Continent clearen.. wat denk je dat het moraal zal doen?

Eerst ben je 100k. Je tegenstander ook, dan edel je het boostdorp en ben je 1.1 milj, maar je hebt maar 1 dorp meer. Ja je kan mss 40 clear sneller je clears opbouwen, maar jouw punten verschil is dan zo gigantisch dat je opeens een slecht moraal hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47093

Guest
nop,
tegen,
waarom, nouw simpel
er zijn al bonus dorpen en barbare dorpen.
als je deze er ook nog bij moet plaatsen, dan vind ik het gewoon het spel bederven.

sorry maar tegen
 

DeletedUser

Guest
misschein als je in je boostdorp je pits en boerderij naar 40 kan uitbreiden ofzo. dit levert dan veel en veel punten op
 

DeletedUser

Guest
Re: MODs gooi dit topic eens naar afgekeurde ideen

In de speeds zijn al eens boostdorpen gebruikt en mij lijkt het ook wel wat voor een normale wereld.
Niet vanaf het begin dat zou oneerlijk zijn lijkt me.
Daarom stel ik voor dat ze pas komen als alle continenten bezet zijn en de wereld dan dicht zit en er dan automatisch boostdorpen (100K-200K) random worden ingevoerd door de wereld zelf, dus niet dat een MOD kan instellen waar ze komen te liggen maar dat er in ieder continent op iedere random plaats 1 kan komen (dus maximaal 1 boostdorp per continent).
Deze boostdorpen gebruiken zo veel boerderij dat je er geen troepen kunt maken en er dus ondersteuning in moet komen te staan.
Op deze manier krijg je een fellere strijd per continent want iedereen wil natuurlijk zo'n boostdorp in handen krijgen om te stijgen in de rang.

in welke speed werelden is dit dan al gedaan?
 

DeletedUser12813

Guest
Ik vind dit zeer onnodig en ook niet leuk.

A. Je hebt er niks aan qua moraal enzo, je stijgt alleen maar in de ranglijst dmv 1 dorpje.

B. Het zal het spel niet ten goede komen omdat je dan niet de goede spelers van de mindere spelers kunt afscheiden.
 

DeletedUser

Guest
LOL, zo'n dorp wil je gewoon niet, suckt alleen maar voor je moraal... :p

Als 't nu nog een dorp was met vb het dubbele aantal punten en 10 keer zoveel GS en ook opslagruimte, dan zou ik wel eens moeite gaan doen, maar anders niet. :p

Helemaal gelijk nu komen de puntengeilers uit. :p
En een wereld mag niet zomaar verander worden, natuurlijk W19 als je dat daar wil doen mij niet gelaten.
 
Bovenaan