Boostdorpen op wereld?

DeletedUser

Guest
MODs gooi dit topic eens naar afgekeurde ideen

In de speeds zijn al eens boostdorpen gebruikt en mij lijkt het ook wel wat voor een normale wereld.
Niet vanaf het begin dat zou oneerlijk zijn lijkt me.
Daarom stel ik voor dat ze pas komen als alle continenten bezet zijn en de wereld dan dicht zit en er dan automatisch boostdorpen (100K-200K) random worden ingevoerd door de wereld zelf, dus niet dat een MOD kan instellen waar ze komen te liggen maar dat er in ieder continent op iedere random plaats 1 kan komen (dus maximaal 1 boostdorp per continent).
Deze boostdorpen gebruiken zo veel boerderij dat je er geen troepen kunt maken en er dus ondersteuning in moet komen te staan.
Op deze manier krijg je een fellere strijd per continent want iedereen wil natuurlijk zo'n boostdorp in handen krijgen om te stijgen in de rang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat lijkt me wel gaaf ja :)
Maar maakt het dan ook GS?
Of is t een puntengeil dorp?
 

DeletedUser

Guest
Voorla puntengeilers.Zou cool zijn, maar ik kan het missen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals het zegt: het geeft je een boost in de ranglijst :)
Maar verder heb je er eigenlijk geen shit aan xD
 

DeletedUser38465

Guest
Wel leuk en een plek voor oorlog het stimuleerd de uitgaven in bijl dit heeft een inpact op het inflatie gehalte en is dus de finaciele tribal crisis voorkomen doen dus:eek:
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me dan nog wel zo gewoon dat je dan GS krijgt en goudmunten kan slaan?
Anders heb je er eigenlijk ook geen fuck aan :p
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het ook leuk:D
Er komt dan meer strijd tussen stammen..
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ga je onderling in je stam ruzie krijgen wie dat dorp neemt... xD
En als je hem hebt opeens door een stamgenoot wordt aangevallen omdat hij het dorp wil. :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ga je onderling in je stam ruzie krijgen wie dat dorp neemt... xD
En als je hem hebt opeens door een stamgenoot wordt aangevallen omdat hij het dorp wil. :p

Moet je goeie beslissingen maken :)
En mss dat er dan ook nog een full deff ofzo word ingepompt?
Dat ie niet gelijk door iedereen kan worden gepakt?
 

DeletedUser

Guest
idee erbij:
elke stam die er is krijgt 1 boostdorp die ze moeten verdedigen door samen te werken.
informatie boostdorp:
een boostdorp heeft een hoge toestemming, 500 toestemming (bijvoorbeeld) de troepen die er door spelers instaan hebben de dubbele troepensterkte.

waarom het dorp verdedigen??
* als het dorp is overgenomen gaat het moraal van de spelers in de stam omlaag. 25% minder bij elk stamlid...
hoe krijg ik dat moraal terug??
*door een boostdorp over te nemen met je stam
als we als stam nou 2 boostdorpen hebben??
* dan komt er 40% moraal bij maar die wordt over alle spelers in de stam verdeeld. dus als een stam 20 stamleden telt dan heeft normaal elke speler 102% troepensterkte.
een speler vlucht uit de stam omdat hij ziet dat het boostdorp is overgenomen, is dit niet een beetje oneerlijk?
* ja, als een speler 24 uur daarvoor nog in die stam zat dan wordt zijn troepensterkte ook minder
een hele grote stam valt onze stam aan om het bonusdorp dan kan je het wel schudden dat het dorp weg is, is hier een oplossing voor?
* ja, als een stam 2x zoveel punten heeft dan kan hij het dorp niet aanvallen.
een stam ziet dat het dorp wordt overgenomen en gaan een nieuwe stam beginnen en ze hebben zo weer een boostdorp, kan hier iets aan worden gedaan?
* ja, als bijna iedereen overstapt dan krijgen krijgen ze niet opnieuw een boostdorp erbij...


dit zorgt ervoor dat een stam echt gaat samenwerken.

als dit idee goed is ga ik het nog overzichtelijker en uitgebreider maken
mvg, drijver

morgen maak ik dit verder af...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Natuurlijk geld voor het boostdorp een boerderij limiet regel, ook als dat op die wereld normaal niet het geval is.

Dan zou het leuk kunnen worden:D
 

DeletedUser36128

Guest
lijkt me heel gaaf maarrrr
er moet nogaan gewerkt worden denk ik
 

DeletedUser

Guest
idee erbij:
elke stam die er is krijgt 1 boostdorp die ze moeten verdedigen door samen te werken.
informatie boostdorp:
een boostdorp heeft een hoge toestemming, 500 toestemming (bijvoorbeeld) de troepen die er door spelers instaan hebben de dubbele troepensterkte.

waarom het dorp verdedigen??
* als het dorp is overgenomen gaat het moraal van de spelers in de stam omlaag. 25% minder bij elk stamlid...
hoe krijg ik dat moraal terug??
*door een boostdorp over te nemen met je stam
als we als stam nou 2 boostdorpen hebben??
* dan komt er 40% moraal bij maar die wordt over alle spelers in de stam verdeeld. dus als een stam 20 stamleden telt dan heeft normaal elke speler 102% troepensterkte.
een speler vlucht uit de stam omdat hij ziet dat het boostdorp is overgenomen, is dit niet een beetje oneerlijk?
* ja, als een speler 24 uur daarvoor nog in die stam zat dan wordt zijn troepensterkte ook minder
een hele grote stam valt onze stam aan om het bonusdorp dan kan je het wel schudden dat het dorp weg is, is hier een oplossing voor?
* ja, als een stam 2x zoveel punten heeft dan kan hij het dorp niet aanvallen.
een stam ziet dat het dorp wordt overgenomen en gaan een nieuwe stam beginnen en ze hebben zo weer een boostdorp, kan hier iets aan worden gedaan?
* ja, als bijna iedereen overstapt dan krijgen krijgen ze niet opnieuw een boostdorp erbij...


dit zorgt ervoor dat een stam echt gaat samenwerken.

als dit idee goed is ga ik het nog overzichtelijker en uitgebreider maken
mvg, drijver

morgen maak ik dit verder af...

Ik vind dit een erg slecht idee. Tribal Wars is TW niet meer zo, je wilt het spel gaan sturen - iets wat juist not done was op TW. Verder voegt het veel teveel in 1 keer toe aan't spel - dit hoort niet in de gestage ontwikkeling van het spelletje. Ik heb niets tegen het invoeren van Boost-Dorpen, maar laat al die flauwekul dan alsjeblieft achterwege.


Nav je Afgekeurde Idee, Drijver: Als je zo creatief bent in het bedenken en / of verbeteren van een spelletje, doe je er volgens mij beter aan zelf dat spel te maken. Je ideeën zijn nogal... massaal - als ik het zo moet noemen. Alles moet veel uitgebreider, maar da's TW niet. Een eigen spel maken kan ook leuk zijn; een text-based spelletje als TW is niet zo moeilijk te maken als bv. Runescape, dus ik zou zeggen: "probeer het eens!". Leer PHP oid, en kijk wat je kan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een erg slecht idee. Tribal Wars is TW niet meer zo, je wilt het spel gaan sturen - iets wat juist not done was op TW. Verder voegt het veel teveel in 1 keer toe aan't spel - dit hoort niet in de gestage ontwikkeling van het spelletje. Ik heb niets tegen het invoeren van Boost-Dorpen, maar laat al die flauwekul dan alsjeblieft achterwege.


Nav je Afgekeurde Idee, Drijver: Als je zo creatief bent in het bedenken en / of verbeteren van een spelletje, doe je er volgens mij beter aan zelf dat spel te maken. Je ideeën zijn nogal... massaal - als ik het zo moet noemen. Alles moet veel uitgebreider, maar da's TW niet. Een eigen spel maken kan ook leuk zijn; een text-based spelletje als TW is niet zo moeilijk te maken als bv. Runescape, dus ik zou zeggen: "probeer het eens!". Leer PHP oid, en kijk wat je kan ;)

ik probeer mee te denken, zelf weet ik niet veel van computers maar als je een keer een heel andere draai aan geeft dan kan dat ook juist leuk zijn. en ik weet dat het grote veranderingen zijn. maar niet geschoten is altijd mis:eek:
 

DeletedUser

Guest
LOL, zo'n dorp wil je gewoon niet, suckt alleen maar voor je moraal... :p

Als 't nu nog een dorp was met vb het dubbele aantal punten en 10 keer zoveel GS en ook opslagruimte, dan zou ik wel eens moeite gaan doen, maar anders niet. :p
 
Bovenaan