Boostdorpen op wereld?

DeletedUser

Guest
LOL, zo'n dorp wil je gewoon niet, suckt alleen maar voor je moraal... :p

Als 't nu nog een dorp was met vb het dubbele aantal punten en 10 keer zoveel GS en ook opslagruimte, dan zou ik wel eens moeite gaan doen, maar anders niet. :p
Daar heb je een punt. Moraal probleem...
 

DeletedUser

Guest
Die Moraal is dan als het Geloof. Een Boostdorp is zogenaamd in je voordeel, maar het werkt tegen je en je moet er mee leren spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
idee erbij:
elke stam die er is krijgt 1 boostdorp die ze moeten verdedigen door samen te werken.
informatie boostdorp:
een boostdorp heeft een hoge toestemming, 500 toestemming (bijvoorbeeld) de troepen die er door spelers instaan hebben de dubbele troepensterkte.

Ook nu is het praktisch onmogelijk een dorp over te nemen dat volgepropt/stacked zit.

Voor een dorp met 2 def dorpen heb je ruim 3 clears nodig, bij 5 def dorpen heb je 15 clears nodig, en dat effect neemt toe. En dozijnen clears zie je aankomen.

Dit werkt wellicht in de begin fase/speed, maar in latere fasen niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Ook nu is het praktisch onmogelijk een dorp over te nemen dat volgepropt/stacked zit.

Voor een dorp met 2 def dorpen heb je ruim 3 clears nodig, bij 5 def dorpen heb je 15 clears nodig, en dat effect neemt toe. En dozijnen clears zie je aankomen.

Dit werkt wellicht in de begin fase/speed, maar in latere fasen niet meer.

Agtja, met een boerderijlimietregel niet;) Maar zonder een limietregel is een dorp waar een paar 100k troepen instaan al praktisch veilig.
 

DeletedUser

Guest
LOL, zo'n dorp wil je gewoon niet, suckt alleen maar voor je moraal... :p

Als 't nu nog een dorp was met vb het dubbele aantal punten en 10 keer zoveel GS en ook opslagruimte, dan zou ik wel eens moeite gaan doen, maar anders niet. :p

Meer punten is hogere gebouwen maar de boerderij blijft dezelfde ruimte hebben ;)
Je kunt sneller troops bouwen en de muur is hoger en sneller hersteld (zag ooit op een screentje van een 66K boosdorp dat die HQ op 60had en muur op 40 en boerderij 30) dan moet een dorp sowieso worden ondersteund en zo krijg je meer concurrentie tussen stammen want iedere stam wil wel een extra sterk dorp hebben :)

P.s. : Vergeet niet dat de boostdorpen pas worden ingevoerd door het systeem van de wereld als alle continenten bezet zijn en de wereld dicht zit en tegen die tijd hebben de eerste 50spelers al makkelijk 10mio dus op zich zou dat moraal niet zo veel uitmaken in verhouding tot wat je voor punten terug krijgt :)
 

DeletedUser22326

Guest
Punten boeien me niet, 't gaat mij om het aantal dorpjes XD
 

DeletedUser

Guest
Dat vind ik inderdaad een beter streven dan dat naar punten :eek:

Sneller munten, sneller verplaatsen van grondstoffen d.m.v. je markt, uber sterk dorp.
Als je ziet wat je er voor terug krijgt, normaal moet je er minimaal 10dorpen voor edelen en nu krijg je de kans een boostdorp te edelen waardoor je kunt ranken, je def meer waard is d.m.v. de muur en je meer waar krijgt voor je troops ;)
 

DeletedUser22326

Guest
Wat is het nou een dorp met meer punten of een betere kazerne/markt/ah, want dat maak ik nu uit de post van maffiosie op..
 

DeletedUser21963

Guest
Wat is het nou een dorp met meer punten of een betere kazerne/markt/ah, want dat maak ik nu uit de post van maffiosie op..

Als ik het goed begrijp met meer punten, maar voor meer punten heb je ook logischerwijs 'betere'/hogere gebouwen nodig ;)
 

DeletedUser

Guest
ik ben er op tegen.

gewoon omdat ik dat gevoel heb en moeilijk kan uitbeelden in woorden
 

DeletedUser12993

Guest
mij lijkt het toch wel een goed idee, een dorp van 1 mil ofzo XD
en dan met ook wel 100.000 speer en zwaard er in enzo
 

DeletedUser

Guest
mij lijkt het toch wel een goed idee, een dorp van 1 mil ofzo XD
en dan met ook wel 100.000 speer en zwaard er in enzo

eerder 500.000 speer/zwaard/boog en nog een groot aantal ZC. 100k is zo gesloopt als de wereld al een tijdje bezig is hoor ;)
 

DeletedUser22326

Guest
Helemaal geen boostdorpen vind ik beter. Misschien voor een nieuwe wereld..

En meestal wordt een continent gedomineerd door een stam of door meerdere maar zit er een duidelijke grens tussen die stammen, dus valt het dorp al heel snel in de handen van een stam en dan wordt er verder niet echt meer om gevochten. In het begin van de wereld is het misschien wel leuk, maar later lijkt het me dus "lame" + naar het streven naar zo'n hoog mogelijk aantal punten vindt ik ook raar, want punten doen niks en zijn niks. :p
 

DeletedUser

Guest
ja wij staan nu in c98 op w3 1e met 8.9 mio
onze opleidingstam volgt met 2 mio
en de 3e onze nap 1.mio
en de 4e heeft amper 200k punten dus hij komt sowiezo in de handen van mijn stam
mocht je ze allemaal in je bezit hebben heb je toch 99 mio punten :p
maar toch tegen
 

DeletedUser22326

Guest
Met dit soort dingen maak je het spel ook onnodig moeilijk, nu zal alleen dit niet zo'n probleem zijn, maar als een schaap over ........
 
Bovenaan