Boostdorpen op wereld?

DeletedUser

Guest
Ik wil geen spelbreker zijn, maar boostdorpen op een gewone dorpen is zo goed als onbestaand...

Dergelijke dorpen zijn redelijk zinloos aangezien als je ze katapulteert ze daarna niet weer groeien naar hoe ze zijn ingesteld. De gewone limieten blijven sowieso staan. Ook moet je deze handmatig plaatsen en dat is ook al niet te doen. Om dan nog te zwijgen over andere dingen...

Sorry jongens... Not going to happen :(

maar daar zeg je het:D
als er een wereld start en je wacht bv 2 maand en dan geef je elke top 20 stam zo een dorp, dan moet je dat dorp beschermen. als het gekatat word dan heb je pech
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet?

Ik vint het wel een goed idee, er komt een fellere strijd.
 

DeletedUser

Guest
Je kan een bootsdorp instellen maar let op dat er maar 1000 deff ofzo kan worden geproduceerd mensen moeten niet denken lvl 40 boerderij zoveel troepen ;)

Daarom als het gebeurd word er volgens mij een wereld geopend met boerderij regel ;) dan is het leuker en het zou 1/2 per continent en dat na bepaalde maanden 4/5
 

DeletedUser

Guest
Voor kan leuk worden met legerkampen

edit: zie net dat dit is afgekeurt :(
 

DeletedUser31224

Guest
Boostdorp zou leuk kunnen zijn,

Maarja, Wie bestuurd het Boostdorp dan?
Kunnen ze worden gekatapulteerd?
Verschaft het Boostdorp GS inkomsten?

Dus ja, Waarschijnlijk zou het leuk zijn, maar vinden ze het gewoon te veel werk of er is te weinig animo, Jammer.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHA

Dit zou de slechtste toevoeging ooit zijn. Vooral, omdat ze NIKS toevoegen... Woo punten... geweldig, punktenhoeren is zo old skool...
 

DeletedUser

Guest
Boostdorp zou leuk kunnen zijn,

Maarja, Wie bestuurd het Boostdorp dan?
Kunnen ze worden gekatapulteerd?
Verschaft het Boostdorp GS inkomsten?

Dus ja, Waarschijnlijk zou het leuk zijn, maar vinden ze het gewoon te veel werk of er is te weinig animo, Jammer.

Een boostdorp kan je zien als een BB-dorp.
Ja ze kunnen worden gekatapulteerd.
Ja, net als een BB-dorp produceert het grondstoffen.
 

DeletedUser

Guest
Tegen


█▀▀ █▀█ ▀ █
█▀▀ █▀█ █ █
▀░░ ▀░▀ ▀ ▀▀


......
 

DeletedUser

Guest
Re: MODs gooi dit topic eens naar afgekeurde ideen

In de speeds zijn al eens boostdorpen gebruikt en mij lijkt het ook wel wat voor een normale wereld.
Niet vanaf het begin dat zou oneerlijk zijn lijkt me.
Daarom stel ik voor dat ze pas komen als alle continenten bezet zijn en de wereld dan dicht zit en er dan automatisch boostdorpen (100K-200K) random worden ingevoerd door de wereld zelf, dus niet dat een MOD kan instellen waar ze komen te liggen maar dat er in ieder continent op iedere random plaats 1 kan komen (dus maximaal 1 boostdorp per continent).
Deze boostdorpen gebruiken zo veel boerderij dat je er geen troepen kunt maken en er dus ondersteuning in moet komen te staan.
Op deze manier krijg je een fellere strijd per continent want iedereen wil natuurlijk zo'n boostdorp in handen krijgen om te stijgen in de rang.

leuk idee.
maar doe het op nieuwe wereld(en)
En dan niet op iedere wereld. anders wordt het wel makelijk om veel P te hebben he!
 

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft de legerkampen hetzelfde buiten dat er geen puntentoevoegingen zijn en dat je er ook mee kan aanvallen en dat het niet veroverd kan worden

ik ben nog altijd voor!
 

DeletedUser

Guest
Boostdorp zou leuk kunnen zijn,

Maarja, Wie bestuurd het Boostdorp dan?
Kunnen ze worden gekatapulteerd?
Verschaft het Boostdorp GS inkomsten?

Dus ja, Waarschijnlijk zou het leuk zijn, maar vinden ze het gewoon te veel werk of er is te weinig animo, Jammer.

Boostdorpen zijn hetzelfde als barbarendorpen ;)

Je kunt ze gewoon edelen maar ze zijn onbestuurd en hebben veel voordelen behalve dat je bijna geen boerderij meer over hebt door de hoogte van de gebouwen ;)

HAHAHAHA

Dit zou de slechtste toevoeging ooit zijn. Vooral, omdat ze NIKS toevoegen... Woo punten... geweldig, punktenhoeren is zo old skool...

Verzin zelf maar eens iets dan, enneh, ik vond achteraf het idee ook geen waarde hebben behalve dat je bijvoorbeeld de HQ veel lager kunt houden en minimaal 33munten per dag per boostdorp kunt slaan i.v.m. de normale dorpen dus kun je sneller edelen ;)\


Tegen


█▀▀ █▀█ ▀ █
█▀▀ █▀█ █ █
▀░░ ▀░▀ ▀ ▀▀


......

Wow, hoe bedoel je arrogant, niet eens onderbouwt maar wel tegen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Puntengeil lijkt me wel leuk.

Dan krijg je meteen goed punten binnen.
 

DeletedUser

Guest
Deze dorpen zullen waarschijnlijk op den duur ook 24/7 onder aanval liggen ;D
 
Bovenaan