Beste Browser

DeletedUser

Guest
normaal gesproken opera, maar die is afgelopen dag zo ontzettend sloom en daarnaast crasht hij bij zware massarekruit taken. (ook pas sinds kort)
Dus gebruik nu chrome/FF wat me het best uitkomt. TW FF, anders chrome.

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
normaal gesproken opera, maar die is afgelopen dag zo ontzettend sloom en daarnaast crasht hij bij zware massarekruit taken. (ook pas sinds kort)
Dus gebruik nu chrome/FF wat me het best uitkomt. TW FF, anders chrome.

Greetz, Bas

Haal de vorige update eens terug :eek:
Dus de huidige ongedaan maken
 

DeletedUser

Guest
Ik vind niet dat je kan uitmaken wat de beste browser is. Iedereen heeft een browser waar hij gemakkelijk mee werkt en gewoon is.
Ik werk persoonlijk met firefox omdat mij dat het beste ligt.
 

DeletedUser

Guest
Chrome! Al is het maar om tegendraads te zijn. :D

Nee, Opera heb je op dit moment het meeste aan als het TW betreft. Doch blijft Chrome momenteel de snelste browser.

Lieeefs,
 

DeletedUser24605

Guest
Wat vinden jullie de beste browser? Deze vraag wordt veel gevraagd maar nog nooit echt beantwoord:

Enkele bekende:

- Internet Explorerer
Veruit de meest gebruikte browser, wel het meest onveilig blijkt
uit tests
- Safari 4.0
Apple heeft zijn browser ook voor windows-besturingssystemen ter hand gesteld. Veiligheid
staat bij deze browser voorop, denk aan wachtwoorden,bankgegevens.
- Google Chrome 3.0
Google's Browser, gemaakt om de hegemonie van IE te breken. Dit lukt nog niet erg, maar bij google gaan de ontwikkelingen snel.
- Opera 10
Browser van een Noors bedrijf, heeft al een redelijk marktaandeel in strijd met de grote(re) Browsersaanbieders. Deze browser wordt door hackers veelal met rust gelaten omdat er (bijna) niet in te breken valt. Deze browser is ook zeer geschikt voor langzamere computers en er bestaat en speciale uitvoering voor de mobiele telefoon: Opera Mini
- Firefox 3
Claimt op zijn website ook de snelste browser te zijn, browser met veel mogelijkheden weliswaar, maar blijkt niet altijd de snelste. Voor deze browser zijn talloze add-ons beschikbaar. Voor netbooks is deze browser niet geschikt aangezien het veel van de processor vraagt.

Verder zijn er nog talloze andere browsers zoals Netspace Navigator.

Nu aan jullie de vraag: Wat vinden jullie de beste browser?

Ik ben niet heel de discussie gaan lezen, wou enkel wat foutjes verbeteren (sorry als het al gepost is).
- Niet dat het zo belangrijk is, maar de huidige versie van Internet Explorer is 9. Dat had je er niet bijgezet.
- (Over Safari weet ik niets.)
- De huidige versie van Google Chrome is 10.
- De huidige versie van Opera is 11.
- Zelf heb ik hem nog niet gebruikt, maar Firefox 4 staat voor de deur, en ik heb al van enkele mensen gehoord (die hem wel al (als bèta) gebruiken) dat hij wel ontzettend snel zou zijn.

Voor TW blijkt dit niet zo te zijn, maar het klopt inderdaad dat in het algemeen Internet Explorer veruit het meest wordt gebruikt. Een tijdje terug kwam ik een artikel in de krant tegen dat erover ging. Volgens hun statistieken zou Internet Explorer door ongeveer door 60% van de mensen worden gebruikt, Firefox door 25%, en de andere (kleinere) browsers door de andere 15% dan (de precieze cijfers weet ik niet meer (zo waren de kleinere browsers ook nog onderverdeeld)).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik gebruik mozilla, niet omdat ik het de beste vind maar omdat ik daarmee het meeste bekend ben. Heb geen zin om over te stappen op opera of chrome ofzo ;).
 

DeletedUser14725

Guest
Geen ervaring met Google Chrome.

Maar wel met FF/IE & Opera.
Opera komt daar qua snelheid veruit het best uit (voor de laatste update allesinds :D).
Firefox vind ik wel de handigste om met te werken, 4 beta is een stuk sneller, maar Opera is nog steeds stukken beter/sneller in het afhandelen van scripts.
Dus voor TW gebruik ik meestal Opera, anders meestal FF :D.
 

DeletedUser38362

Guest
IE neemt al sinds een stuk of 10 jaar af en hoe het er nogsteeds momenteel voorstaat zie ik google chroom en FF naar de kroon steigen.
 

DeletedUser23235

Guest
Sinds ik herbegonnen ben Opera maar eens als standaard genomen, bevalt prima.
 

DeletedUser

Guest
Snelste;
Google Chrome

Handigste;
Mozilla Firefox <3

Dat wil ik wel betwijfelen. Is Chrome nog steeds sneller dan Opera als je 20+ tabs hebt openstaan?

En zij die firefox gebruiken vanwege greasemonkey: HAHA! Er bestaan al middelen om GM scripts op Opera te laten werken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik doe alles met Opera, dat farmed tenminste relax :cool:.

Met opera ben ik met al me dorpen (11). Misschien 30 min bezig om te farmen
En met Firefox zal dat als snel anderhalf uur zijn :eek:

Ik weet niet hoe jij farmt, maar ik ben met firefox en wat tools 30 minuten bezig met al mijn dorpen, en heb er momenteel 156.

Opera crasht vaak bij me, en bij updates werken dingen opeens niet meer. Firefox 4.0 is een heerlijk stabiele snelle browser, al heb ik 160 tabs voor het farmen open staan.
 

DeletedUser2626

Guest
Nu je op Chrome ook userscripts enz. kan gebruiken is er niks beter dan Chrome dankzij de snelheid. :p
 

DeletedUser21830

Guest
Chrome is mooi. userscrips kon je altijd al op chrome gebruiken, maar het kostte wat extra moeite om alles aan de praat te krijgen. Maar de meeste TW-scripts werkten helaas niet in Chrome, vandaar dat ik weer teruggegaan was naar FF (en Ope).
 

DeletedUser15926

Guest
ik hou het mooi op chrome, microsoft heeft al genoeg verpest (het enige goede van hun is windows) en voor de rest vind ik het minder stijlvol en minder mooi dan chrome
 
Bovenaan