Beste Browser

DeletedUser

Guest
iemand die kan uitleggen hoe je bij GC scriptjes kunt installen?
 

DeletedUser

Guest
iemand die kan uitleggen hoe je bij GC scriptjes kunt installen?

gewoon, je klikt op de download knop (soms moet je zeggen dat je zeker weet dat je het wilt downloaden), en hij vraagt je of je hem wilt instaleren, klik op Instaleren, en je bent klaar :)
 

DeletedUser

Guest
thnx, het is gelukt ^^. Nu nog het timen. Sommigen zeggen dat het met GC het snelste is? Bij mij is opera toch sneller. Maar misschien doe ik het verkeerd. Iemand een idee hoe het het snelste kan?
 

DeletedUser

Guest
thnx, het is gelukt ^^. Nu nog het timen. Sommigen zeggen dat het met GC het snelste is? Bij mij is opera toch sneller. Maar misschien doe ik het verkeerd. Iemand een idee hoe het het snelste kan?

timen, opera is het handigst (denk ik).

enter ctrl 2 enter ctrl2 enter ctrl2 enter

daarmee verstuur je (voor het geval je het niet wist).
moet je wel eerst trein klaar zetten. (en overal de OKE knop selecteren).
 

DeletedUser

Guest
ik time met mijn toetsenbord Logitech g19 (macrotje voor gemaakt), en Firefox

en met die macro kan ik zorgen dat ik altijd exact 150 ms heb tusse elke edel

weet alleen nie of dat legaal is een macro maken
 

DeletedUser

Guest
ik time met mijn toetsenbord Logitech g19 (macrotje voor gemaakt), en Firefox

en met die macro kan ik zorgen dat ik altijd exact 150 ms heb tusse elke edel

weet alleen nie of dat legaal is een macro maken

Macro is toch een soort van bot?
 

DeletedUser

Guest
kweenie is gewoon een toetsen combinatie die je instelt zoals ctrl + v maar dan in 1ne knop gezet


of mag da nie ? :s

ja dat is het, nee dat mag niet (weet ik vrij zeker, maar niet 100%).

ik time met mijn toetsenbord Logitech g19 (macrotje voor gemaakt), en Firefox

en met die macro kan ik zorgen dat ik altijd exact 150 ms heb tusse elke edel

weet alleen nie of dat legaal is een macro maken

ilegaal dus.

(maar met deze regel kun je het wel doen, je zult (denk ik) niet gestraft worden. je kunt nu ook gewoon de ms tussen elke edel zo laag mogelijk zetten, door deze nieuwe regel gaat je aanval toch op de juiste waarde staan).
 

DeletedUser

Guest
ik vind opera altijd nog de beste browser okal updaten alle andere browsers blijft het de makelijkste en handigste(voor mij;))
je kan bij opera bv.email sturen in de browser,een site editen door op de rechtermuisknop te drukken en element inspecteren/broncode te drukken
(google chrome kan dat (element inspecteren/broncode ook maar die is moeilijker te drukken)),bij trage netwerk kan je opera turbo gebruiken,
je kan het (bijna)helemaal aanpassen zoals de snelkiezer(hoeveel site's het moet laten zien en achtergrond),
de kleur van de menu boven aan wordt automatisch aangepast aan de kleur van je tasbar(waar de knop start is),
en nog veel veel meer

oja en ik zocht op het internet hoe je de greasemonkey script(of zoiets(ik weet heel erg weinig van die scripts))op opera kan gebruiken, er stond op dat
opera haar eigen scripts heeft en dat die helemaal anders zijn dan greasemonkey
enz............
en ik denk dat ik weet waroom google google chrome ook voor mac hebben gemaakt
omdat apple safari ook voor windows heeft gemaakt
of omgekeerd

:D PS:sorry voor de (vele) fouten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24056

Guest
Firefox in algemeen gebruik, veruit het snelst en het makkelijkst in gebruik. Niet teveel poespas.

Opera gebruik ik enkel als ik TW speel, puur om het feit met Opera TW'en (voor mij) het makkelijkst is.

IE heb ik al lang niet meer gebruikt, maar soms op de computer van mijn ouders neem ik nog een kijkje. Absoluut waardeloos.
 

DeletedUser23578

Guest
Opera natuurlijk ;)
Ik heb lang met IE tribal wars gespeeld, het lukte me niet om te timen want kreeg altijd foutmelding :eek:
Heb ik effe opera geinstalleerd, toturial gelezen en het lukte me van de eerste keer in 1 sec (weet het nog beetje lang maar elk begin is moeilijk)
Nu gaat het timen veel sneller net zoals snipen gaat goed :D
 

DeletedUser26151

Guest
Ik kan sinds kort niet meer op opera dus dan heb ik nog IE en Chrome over dan lijkt Chrome mij de beste browser maar ik heb een vraagje hoe moet ik in hemelsnaam goed timen met Chrome want ik heb echt geen idee :$?
 
Reactiescore
38
Ik heb het liefst opera.
Dan kan je veel makkelijker met een enorm aantal tabbladen werken. :D

Bij firefox gaat het opstarten ook zo traag bij mij. :eek:
 

DeletedUser40563

Guest
Iedereen die IE als vaste browser gebruikt moet zich diep schamen :eek:
 
Bovenaan