Bericht uit FUTURE

Reactiescore
1.075
Komaan man, dit is zowat de meest hypocriete reactie die ik de laatste week gelezen heb, en geloof me daar moet je flink je best voor doen.

Dus je vind het niet kunnen dat iemand info doorspeelt omdat hij een vermoede heeft dat de andere een spy gebruikt, maar je vind het wel toelaatbaar dat iemand gaat spioneren en een heel account leeg zet van de vijand omdat hij een vermoede heeft dat die een spy hebben?

zo gaat het 2 kanten op he, zeg ik ergens dat het toelaatbaar is om een account leeg te zetten nee? Zeg ik dat het ontoelaatbaar is om een spy te zetten om een spy te ontdekken? nee. Zeg ik dat het ontoelaatbaar is om op een vermoeden zelf te gaan spy'en, een speler die uberhaupt niet actief in error speelt en dus uberhaupt ook niets van het doen en laten van harm weet en daarbij nog eens het account probeert te hacken. Ja dan zeg ik dat is ontoelaatbaar.
 

DeletedUser

Guest
Nee jongen, jij snapt het niet. Je haalt je eigen zaken onderuit. Die afspraken zijn irrelevant voor wat ik zei, namelijk dat alle macht uiteindelijk bij Rene blijft. Iets wat jij hier ook bevestigd met 3(!) alinea's waarin je je zelf onderuithaalt en zo belachelijk maakt.

Ik snap jouw punt, jij bent blijkbaar te dom of te koppig om het mijne te snappen. Welk van de 2 kies je zelf maar. :D

Anyway, dit is een discussie zonder eind. Jij hebt jouw mening, ik de mijne. Uit ervaring, afgaande van je voorgaande postgedrag gedurende je korte verblijf op W40 weet ik dat je toch een klein kind bent dat eindeloos blijft verder discussiëren, ook al zit je totaal verkeerd. Of dat door stupiditeit of een ontzettend ego komt weet ik niet. Jij weet het vast zelf ook niet. :D

We zien wel wat er binnenkort gebeurt. Mij maakt het in ieder geval weinig uit, dus je dreigementen om René om te praten zodat die me van Haranu schopt. Meh, NASFG.


Ik ben niet weggespeeld hoor :eek:. Pretty sure dat ik na het minieme dorpenverlies al deffend zelf aangaf dat je het acc. beter kon internen en gebruiken om nieuwe edelrichtingen te geven aan o.a. gejoinde TBS leden.

Ja hij is de huilebalk, maar jij bewijst er hier ook wat van te kunnen.

Nee joh, je bent helemaal niet weggespeeld, uiteraard niet. Je verloor dorpen waarna er een periode is geweest waarin je op het AF liep op te scheppen dat je 200 edels op je acc had die je op Bibber hun safezone ging smijten.

Je hebt je gewoon laten internen zodat je nu kan lopen verkondigen dat je niet weggespeeld bent. :eek:

Als je je acc deftig had kunnen verdedigen had je jezelf niet moeten laten internen, wel dan? :eek: Maar goed, blijf vooral denken dat je niet bent weggespeeld. Doe je goed man! :cool:

Jup, ik kan zeker huilen. Voornamelijk door het lezen van je idiote posts en massieve ego, maar goed.. :D

Veel plezier nog Gilles, have a nice day.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74624

Guest
Ik ben niet weggespeeld hoor :eek:. Pretty sure dat ik na het minieme dorpenverlies al deffend zelf aangaf dat je het acc. beter kon internen en gebruiken om nieuwe edelrichtingen te geven aan o.a. gejoinde TBS leden.

hahahahahhahahahahahahahahhahahahahaha
 
Reactiescore
7.944
Doet er niet zoveel toe wat het gaat worden, deze actie heeft er toe geleid dat er nu een stam is gevallen.
 
Reactiescore
1.015
Ik snap jouw punt, jij bent blijkbaar te dom of te koppig om het mijne te snappen. Welk van de 2 kies je zelf maar. :D

Anyway, dit is een discussie zonder eind. Jij hebt jouw mening, ik de mijne. Uit ervaring, afgaande van je voorgaande postgedrag gedurende je korte verblijf op W40 weet ik dat je toch een klein kind bent dat eindeloos blijft verder discussiëren, ook al zit je totaal verkeerd. Of dat door stupiditeit of een ontzettend ego komt weet ik niet. Jij weet het vast zelf ook niet. :D

We zien wel wat er binnenkort gebeurt. Mij maakt het in ieder geval weinig uit, dus je dreigementen om René om te praten zodat die me van Haranu schopt. Meh, NASFG.

Nee joh, je bent helemaal niet weggespeeld, uiteraard niet. Je verloor dorpen waarna er een periode is geweest waarin je op het AF liep op te scheppen dat je 200 edels op je acc had die je op Bibber hun safezone ging smijten.

Je hebt je gewoon laten internen zodat je nu kan lopen verkondigen dat je niet weggespeeld bent. :eek:

Als je je acc deftig had kunnen verdedigen had je jezelf niet moeten laten internen, wel dan? :eek: Maar goed, blijf vooral denken dat je niet bent weggespeeld. Doe je goed man! :cool:

Jup, ik kan zeker huilen. Voornamelijk door het lezen van je idiote posts en massieve ego, maar goed.. :D

Veel plezier nog Gilles, have a nice day.

Ik snap het jouwe wel, enkel was dat geen antwoord op wat ik zei. Je moet niet antwoorden op vragen die niet gesteld zijn ;). Geen van beiden hoor, want ik zit niet mis. Dat het lijkt op een eindeloze discussie zal wel kloppen en ik heb nergens 'gedreigd' met Rene te praten. Enkel gezegd dat ik dat eventueel kon doen. Hij is m'n BG op 43 dus dat gebeurt ook sowieso. Ik heb me laten internen in het belang van de stam. Deed ik dat niet had je later 5 leden tegen SOTF en gebeurt daar net hetzelfde. Zonder dat hadden boykes en Haze. ook geen front, dus oordeel zelf maar welke je verkiest. Toont enkel je gebrek aan inzicht IG.

Mijn posts zijn niet idioot, diegene die ze zo interpreteert wel :rolleyes:.

Fijne dag terug. Wanneer doe je wat IG?

hahahahahhahahahahahahahahhahahahahaha

Ja, ik lach ook altijd met rimnoobjes van Bibber met 600K :D :D :D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het jouwe wel, enkel was dat geen antwoord op wat ik zei. Je moet niet antwoorden op vragen die niet gesteld zijn ;). Geen van beiden hoor, want ik zit niet mis. Dat het lijkt op een eindeloze discussie zal wel kloppen en ik heb nergens 'gedreigd' met Rene te praten. Enkel gezegd dat ik dat eventueel kon doen. Hij is m'n BG op 43 dus dat gebeurt ook sowieso.

Ik citeer:

Nja, is Rene zijn account dus als die Boy blijft janken als een baby kan ik er wel voor zeggen dat dat acc. terug in Error handen is :)

Je zet er de vooropstelling bij "als boy". Maw, als boy niet zou kappen met whatever hij volgens jou mee bezig was, zou jij er wel ff voor zorgen dat het account dat ik bespeel wel terug ff in Error handen zou raken. Keer en draai hoe je wil maar dat is een dreigement.

Ik heb me laten internen in het belang van de stam. Deed ik dat niet had je later 5 leden tegen SOTF en gebeurt daar net hetzelfde. Zonder dat hadden boykes en Haze. ook geen front, dus oordeel zelf maar welke je verkiest. Toont enkel je gebrek aan inzicht IG.

Mijn posts zijn niet idioot, diegene die ze zo interpreteert wel :rolleyes:.

Fijne dag terug. Wanneer doe je wat IG?

Gebrek aan inzicht heb ik bijlange niet maar die situatie kwam jou toevallig wel heel goed uit, of niet? :eek: Je hebt wekenlang zitten verkondigen dat je dit nog ging doen en dat, blabla, 200 edels gooien hier, dorpjes platgooien daar, blabla. Toen er zich een situatie voordeed om wat gezichtsverlies te vermijden heb je daar gebruik van gemaakt en gewoon heel het account opgegeven.

Dat ik de laatste tijd niet veel heb gedaan IG klopt, daar heb je zeker gelijk in. Dat had echter z'n redenen, namelijk motivatie + inactievere co's de afgelopen tijd. Het account was echter helemaal klaar om deel te nemen aan de mass op THS.

Trouwens wel frappant dat jij ermee lacht dat er zo weinig gedaan wordt vanaf Haranu de laatste tijd, terwijl jij er zelf niet eens meer bent. :eek: Kan het nog debieler?

Maar goed, mijn mening betreffende jou is hetzelfde als m'n mening over een luidruchtig zoemende strontvlieg: ik stoor me er niet aan en geef er verder geen aandacht aan.

Ik heb niks meer met jou te bespreken dus nogmaals: have a nice day. :D
 
Reactiescore
1.015
Achter de schermen iets betekenen? Blijf jezelf dat vooral wijsmaken :D.

kunnen groeien, denk je dat het me wat boeit? Een rimspeler in dit stadia met 600K volledig safe. Je zou je moeten schamen dat je niet veel meer hebt ;)
 
Reactiescore
1.015
Gebrek aan inzicht heb ik bijlange niet maar die situatie kwam jou toevallig wel heel goed uit, of niet? :eek: Je hebt wekenlang zitten verkondigen dat je dit nog ging doen en dat, blabla, 200 edels gooien hier, dorpjes platgooien daar, blabla. Toen er zich een situatie voordeed om wat gezichtsverlies te vermijden heb je daar gebruik van gemaakt en gewoon heel het account opgegeven.

Dat ik de laatste tijd niet veel heb gedaan IG klopt, daar heb je zeker gelijk in. Dat had echter z'n redenen, namelijk motivatie + inactievere co's de afgelopen tijd. Het account was echter helemaal klaar om deel te nemen aan de mass op THS.

Trouwens wel frappant dat jij ermee lacht dat er zo weinig gedaan wordt vanaf Haranu de laatste tijd, terwijl jij er zelf niet eens meer bent. :eek: Kan het nog debieler?

Maar goed, mijn mening betreffende jou is hetzelfde als m'n mening over een luidruchtig zoemende strontvlieg: ik stoor me er niet aan en geef er verder geen aandacht aan.

Ik heb niks meer met jou te bespreken dus nogmaals: have a nice day. :D

Helaas, een gebrek aan inzicht heb je wel. Dat was duidelijk in je post voor deze :). Heb ook al die kata's de muur uitgestuurd, maar biskus heeft ze allemaal geblocked. Begon met de edels in quint zijn cluster te smijten, maar sommigen wouden def terugtrekken omdat er clears op werden gesmeten (Boy). Ja, ik heb het echt opgegeven. Ben zelfs op reis nog gelogd om ze leeg te zetten voor Haze, dat allemaal omdat ik jullie niet moet natuurlijk :eek:.

Ik vroeg je ook nergens hoe het kwam. Door je ligging en de targets moest je sowieso niks doen, dus dat jij commentaar geeft? lachwekkend. Bij uitbreiding alle personen die safe liggen en commentaar geven zonder dat ze iets doen, maar goed.

Ja, ik weet zelfs dat je niet veel meer doet en ik speel er niet. Das pas erg dat ik dat dan weet ;).

Als je er geen aandacht aan geeft, had je je vorige post niet gemaakt. Wat een dromer ben je :rolleyes:
 

DeletedUser74624

Guest
Achter de schermen iets betekenen? Blijf jezelf dat vooral wijsmaken :D.

kunnen groeien, denk je dat het me wat boeit? Een rimspeler in dit stadia met 600K volledig safe. Je zou je moeten schamen dat je niet veel meer hebt ;)

Wijsmaken? Ik weet dat wel zeker, vraag maar aan mijn maatjes in bibber :D

Ja dat boeit je zeker, want anders zou je hier niet lopen schreeuwen dat we jou niet hebben weggespeeld.

Gelukkig kan ik mijn prioriteiten stellen :)
 
Reactiescore
1.015
Blijf gewoon dromen, je houdt enkel jezelf voor de gek maar mij maak je dat niet wijs ;).
Ik loop hier niet te schreeuwen, enkel reageer ik en dat voor een op mij zeer normale manier.

Prioriteiten? Ja, 700K na meer dan een jaar als rimmer met veel farmmogelijkheden. Je stelt geen prioriteiten, nee. Je bent gewoon enorm lui en IG niks waard dus kom je hier interessant doen. Zeer leuk hoor, zorgt ervoor dat het hier amusant genoeg is voor mij om te blijven.
 

DeletedUser74624

Guest
Blijf gewoon dromen, je houdt enkel jezelf voor de gek maar mij maak je dat niet wijs ;).
Ik loop hier niet te schreeuwen, enkel reageer ik en dat voor een op mij zeer normale manier.

Prioriteiten? Ja, 700K na meer dan een jaar als rimmer met veel farmmogelijkheden. Je stelt geen prioriteiten, nee. Je bent gewoon enorm lui en IG niks waard dus kom je hier interessant doen. Zeer leuk hoor, zorgt ervoor dat het hier amusant genoeg is voor mij om te blijven.

hahaha wat ben jij naïef zeg. Denk jij ooit eens verder dan dat je neus lang is? Zoals vele TW-spelers het met mij eens zullen zijn, kun je meer betekenen voor een stam dan alleen op de kaart. Ik zou met gemak de 2 miljoen punten hebben kunnen aanraken, maar zoals ik net aangaf, heb ik andere prioriteiten gesteld. En zoals je kunt zien, liggen de feiten op de kaart: Bibber overleeft en DDM is niet meer.
 
Reactiescore
1.015
hahaha wat ben jij naïef zeg. Denk jij ooit eens verder dan dat je neus lang is? Zoals vele TW-spelers het met mij eens zullen zijn, kun je meer betekenen voor een stam dan alleen op de kaart. Ik zou met gemak de 2 miljoen punten hebben kunnen aanraken, maar zoals ik net aangaf, heb ik andere prioriteiten gesteld. En zoals je kunt zien, liggen de feiten op de kaart: Bibber overleeft en DDM is niet meer.

Die 2 miljoen kan je gemakkelijk halen zelfs zonder meer te doen dan je hebt gedaan. Of ga je beweren dat het lastig is om te farmen en barbs te edelen als je safe ligt in de rim? :eek:

Het is gewoon een feit dat je er niks van kan en ook niks gewend bent. Ach, wees blij met je rimaccie. Sta gelukkiger hoger dan jou op 43 en ik doe achter de schermen ook meer dan jij hier doet ;)
 

DeletedUser74624

Guest
Die 2 miljoen kan je gemakkelijk halen zelfs zonder meer te doen dan je hebt gedaan. Of ga je beweren dat het lastig is om te farmen en barbs te edelen als je safe ligt in de rim? :eek:

Het is gewoon een feit dat je er niks van kan en ook niks gewend bent. Ach, wees blij met je rimaccie. Sta gelukkiger hoger dan jou op 43 en ik doe achter de schermen ook meer dan jij hier doet ;)

Wederom een applausje voor je naïviteit. Ik moet trouwens zeggen. Ik vind het wel lastig om bb's t edelen, aangezien ik er nog maar vijf gepakt heb op wereld 40 :(. Misschien heb jij er meer verstand van?

Gelukkig maar dat je mijn TW-carrieré tot in de puntjes bestudeerd hebt, zodat je al je standpunten met goede statistieke onderbouwingen kunt geven. Ook ben ik blij dat je elke dag over mijn schouders heen kijkt, zodat je toch even wat meer kan doen achter de schermen dan ik doe. Bovendien speel ik geeneens w43 :eek:

Mensen, wie rolt de rode loper voor deze meneer uit? Waar is de paparazzi? Hebben we geen prijs voor deze BTW'er (Jaja, Bekende TW'er)
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg je ook nergens hoe het kwam. Door je ligging en de targets moest je sowieso niks doen, dus dat jij commentaar geeft? lachwekkend. Bij uitbreiding alle personen die safe liggen en commentaar geven zonder dat ze iets doen, maar goed.

Ja, ik weet zelfs dat je niet veel meer doet en ik speel er niet. Das pas erg dat ik dat dan weet ;).

Als je er geen aandacht aan geeft, had je je vorige post niet gemaakt. Wat een dromer ben je :rolleyes:

Euh, allerliefste strontvliegje, hoe denk je dat die ligging er gekomen is? Toen wij begin mei op het account kwamen had Haranu bijna alleen front met RedGeneral. Toegegeven, over de tegenstanders heb je gelijk maar kan ik daar iets aan doen dan?

Anyway, dat Haranu geen moeilijk account is zal ik zeker en vast niet ontkennen maar da's niet mijn probleem / schuld. Echter ben ik zeker wel in een positie om commentaar te geven op jou, immers: ik ben er nog. Denk je trouwens dat dit m'n eerste account is? Strontvliegje toch, naar alle waarschijnlijkheid speel ik al langer dan jou. Sinds welke wereld loop jij hier rond? W15? W30? Ik sinds een week na de start van W1 dus vooral zo verder doen jong, doe je goed. ;)

Nu, voor de 3e en laatste keer, 'k ben klaar met je. Je leert het toch nooit. Vooral blijven zoemen. ;)
 
Reactiescore
1.015
Euh, allerliefste strontvliegje, hoe denk je dat die ligging er gekomen is? Toen wij begin mei op het account kwamen had Haranu bijna alleen front met RedGeneral. Toegegeven, over de tegenstanders heb je gelijk maar kan ik daar iets aan doen dan?

Anyway, dat Haranu geen moeilijk account is zal ik zeker en vast niet ontkennen maar da's niet mijn probleem / schuld. Echter ben ik zeker wel in een positie om commentaar te geven op jou, immers: ik ben er nog. Denk je trouwens dat dit m'n eerste account is? Strontvliegje toch, naar alle waarschijnlijkheid speel ik al langer dan jou. Sinds welke wereld loop jij hier rond? W15? W30? Ik sinds een week na de start van W1 dus vooral zo verder doen jong, doe je goed. ;)

Nu, voor de 3e en laatste keer, 'k ben klaar met je. Je leert het toch nooit. Vooral blijven zoemen. ;)

Ja, omdat je makkelijk ligt. 1v1 speel ik je ook zo weg, try me ;). Je eerste account, je 10de, meer... Boeit het wat? Het is niet alsof jij ooit het spel zal kunnen, mede door je gebrek aan inzicht. Langer? Ik kwam voor het eerst op tw in 2009. Wees blij dat je er was een week na de start van W1. Waarschijnlijk de grootste noob die uit die periode is voortgekomen?

3de en laatste keer en toch blijf je reageren? heerlijk :D

Wederom een applausje voor je naïviteit. Ik moet trouwens zeggen. Ik vind het wel lastig om bb's t edelen, aangezien ik er nog maar vijf gepakt heb op wereld 40 :(. Misschien heb jij er meer verstand van?

Gelukkig maar dat je mijn TW-carrieré tot in de puntjes bestudeerd hebt, zodat je al je standpunten met goede statistieke onderbouwingen kunt geven. Ook ben ik blij dat je elke dag over mijn schouders heen kijkt, zodat je toch even wat meer kan doen achter de schermen dan ik doe. Bovendien speel ik geeneens w43 :eek:

Mensen, wie rolt de rode loper voor deze meneer uit? Waar is de paparazzi? Hebben we geen prijs voor deze BTW'er (Jaja, Bekende TW'er)

Ik ben niet naief hoor, dat zal vast komen door je eigen incapabiliteit die gedachte. Met je ligging kan je bijna niks anders edelen. Je ligt safe en rond je is het Bibber, kleine MB's uit Tommie en van die troep. Vertel me eens, wat valt er voor jou te edelen buiten bb's? :)

Wat boeit mij waar je gespeeld hebt. Als jij denkt dat een 700K account en wat scherm achter de werken na een jaar veel doen is, dan lach ik je uit ja. W43 boeit niet, dat is een vergelijking. Ik heb in 1 maand nog wat 1.7M aan punten geëdeld terwijl ik ook werk achter de schermen verricht. Jij speelt hier al een stuk langer ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser52398

Guest
Die 2 miljoen kan je gemakkelijk halen zelfs zonder meer te doen dan je hebt gedaan. Of ga je beweren dat het lastig is om te farmen en barbs te edelen als je safe ligt in de rim? :eek:

Het is gewoon een feit dat je er niks van kan en ook niks gewend bent. Ach, wees blij met je rimaccie. Sta gelukkiger hoger dan jou op 43 en ik doe achter de schermen ook meer dan jij hier doet ;)

Wat schattig :) Afgemaakt door Bibber...lol de schaamte
 
Bovenaan