Bericht uit FUTURE

Reactiescore
1.015
Negatieve energie? Neeeuh, jullie zijn gewoon clowns en dat vind ik grappig ja. :) Jouw aandacht hoef ik niet, kan ik evengoed een random instelling bezoeken dat heeft dezelfde waarde. Als je me moet negeren, waarom quote je me dan.

Jezelf tegenspreken, zo maak je je alweer belachelijk :)
 
Reactiescore
7.944
Ben het helemaal je eens Job. Echter doe geen moeite, het is hier weer eens Gilles tegen de rest. Ze weten dat je gelijk hebt maar zullen het negeren.
 
Reactiescore
1.015
Ben het helemaal je eens Job. Echter doe geen moeite, het is hier weer eens Gilles tegen de rest. Ze weten dat je gelijk hebt maar zullen het negeren.

Been there, done that :p. Had ook al gerefereerd naar Job zijn post in de mijne. Hij heeft dan ook gewoon overschot van gelijk.
 

DeletedUser52398

Guest
We gaan nu een experiment uitvoeren, we gaan de Gilles 'positieve' energie geven. Dit word wel een langertermijn onderzoek maar we zijn benieuwd naar de resultaten!

Gilles, je bent mijn persoonlijke held!
 
Reactiescore
1.015
Je zegt wat je wilt, als jij iets zegt (of anderen) wat niet klopt dan blijf ik reageren. Zeker als het amusant is en ik hoef op dit AF absoluut geen complimentjes ;). Je zei ook laatst dat er weerstand geboden wordt, waar dan? Bespottelijk :). Als je wilt dat je 'experimentjes' niet meer nodig zijn, doe je dat het best door normaal te reageren of toch niet met onware dingen/zever wat de anderen goed kunnen.

Aangezien jij toch zo graag reageert, antwoord eens op de post van iFuture. DIT GELDT OOK VOOR ANDEREN. Speciaal voor jullie quote ik hem hieronder nog eens.

Ik heb een hoop aantal posts gelezen maar ik neem aan dat jullie ook kunnen begrijpen.

Mensen uit FUTURE moraalridders? Zeker weten!
Als iedereen die het niet eens is met deze gebeurtenissen jullie stam zou joinen mag je een FUTURE 1 t/m 4 maken want bijna iedereen keurt de afgelopen gebeurtenissen af. Dat 80% het eens is met wat harm heeft gedaan is gewoon niet waar. 80% is loyaal aan de stam en de gene die hem lijd. Toen harm zei dat iedereen mocht weten of ze blijven aanvallen of niet vond de stam dat goed. Toen ik even later poste dat er per direct een NAP in ging vonden ze dat goed. Helaas is er niet een makkelijke weg van we doen zus en zo en dan is alles weer koek en ei. Zo werkt het in het echt niet en ook niet op tribalwars.

De stam FUTURE is een stam die staat voor Fair play maar ook voornamelijk veel Fun op TW.
Maar met die punten die ik hier lees zijn lachwekkend.
Punt 1 en 5; Dit heeft uberhaupt niks met spioneren te maken? Enkel met onderling respect, totaal niet van toegevoegde waarde op een spionnenvrije wereld.
Punt 3 en 4; Zijn punten die geen nut hebben als het kwaad als is geschied, als iemand stabbed/spioneert dan kan het nog veel groter uit de hand lopen dan dat het nu heeft gedaan.
Punt 6; Hier snap ik niks van? Waar is een conclaaf voor nodig als er toch niet word overlegd? Denk je dat harm dit helemaal op eigen wil heeft gedaan? Zoals tientallen keren is die eerst de zege van het conclaaf gaan vragen. Dat hij hier probeert ons uit de wind te houden vind ik ook raar (al zei die toen al dat die dat wilde doen).

Enigste manier om dit te kunnen laten werken is als je de speler van de wereld verbanned door simpelweg de accountjes op te edelen. Alleen zoals al gezegd gaat dat niet zo makkelijk. Want stel je voor dat we nu harm uit Error gooien, hem kata'en naar 1m punten en vervolgens edelen. Dan word Error misschien een maandje nog goed geleid en zal het daarna vervallen. Want werkelijk niemand in Error zal zoveel tijd en energie kunnen steken in het leiden van de stam zoals Harm. En waar de stam FUTURE dan voor staat (spelplezier) zal dan ook worden ontnomen (gevolg is namelijk dat je van stam naar stam naar stam gaat.) Juist door de actie van FUTURE heb ik momenteel het spelplezier verloren. Een stam die je bijna een jaar geleden met blote handen uit de grond hebt getrokken en meerdere vijanden hebt verpletterd, zie je vervolgens door een paar moraalridders (omdat het in dit topic al zo mooi werd genoemd) te niet gedaan. Want deze actie heeft er ook voor gezorgd dat Hack definitief weg is, leuk voor de leiders van Hack en hun spelplezier niet?

Eigenlijk best raar dat een (door jou met minachting omschreven) ''papiertje'' niet zo werken en dit wel?
 

DeletedUser

Guest
ik moet hier spijtig genoeg iets rechtzetten.. :p

het bericht van Boykes is niet 100% het standpunt van FUTURE..
Persoonlijk verschoot ik eigenlijk van die onbesproken post :p
Boykes is op dat vlak iets te snel geweest :D

we zitten dan wel min of meer op dezelfde golflengte, maar ik vind dat hij een fout gemaakt heeft op dat vlak, want FUTURE heeft nog geen eisen gesteld, dus bezie die 6 puntjes maar even als boykes persoonlijk wens :D


het doel van FUTURE is in eerste instantie om een manier te vinden dat wij toch nog plezier kunnen beleven aan deze wereld, want dat plezier bleef de laatste weken enorm uit, en het werd er alleen maar erger om.
en zonder plezier kunnen we evengoed grijs worden

Bezie dit dus niet als een plan waar we alle antwoorden voor hebben, integendeel, dit is een wanhoopsdaad, gedaan om nog enig plezier aan w40 te beleven.

Nu is het aan ons (FUTURE) om (hopelijk met ieders hulp) er toch nog wat van te maken, maar voorlopig dachten wij niet aan de toekomst maar aan het heden, nml op deze manier willen wij geen spel spelen, hier is gewoon niets meer aan

als je naar het merendeel van mijn posts kijkt, dan zal je ook zien dat ik zo weinig mogelijk de schuld bij bepaalde mensen heb gelegd.

en al die vragen 'wat denk je hiermee te bereiken' en 'vind je dat nu een slimme zet' ed zijn dus doodgewoon niet van toepassing, want FUTURE is niet geboren doordat we een plan hadden, maar omdat we in een leuke sfeer wilden zitten, en vanop die afstand onderzoeken of en hoe we deze problemen kunnen aanpakken.

lukt dat niet, dan is deze wereld toch sowieso afgelopen, maar dan is het tenminste nog een beetje zelf bepalend geweest en met een beter gevoel
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al eerder zei, gaat het hypocriete gedeelte 2 kanten op, maar dat wil je vast niet inzien dus. En zeg me nou eens welk argument er historisch laag voor is?

Overigens bescherm ik Harm helemaal niet, maar het mag nu eenmaal gezegd worden dat Harm alle schuld op zich neemt terwijl er wel meerdere personen bij betrokken waren (lees:conclaaf). Harm krijgt naar mijn inzien teveel kritiek op dit moment, er gebeurd 1 ding en er word meteen over meerdere acties uit het verleden gesproken wat niet eens bewezen is en geen enkele aanleiding voor is. Ook worden hier zaken aangehaald over 5 jaar geleden wat Harm al dan niet eens op een oude wereld zou gedaan hebben, bitch please? iedereen maakt fouten, harm heeft ze al meermaals toegegeven en z'n excuses aangeboden. Het enige wat hier gebeurd is bashen op het feit dat het gebeurd is en juist NIET naar oplossingen gezocht.

Overigens is het ook helemaal niet aan Future om eisen te stellen vind ik persoonlijk, wat mij betreft werden ze per direct als vijand gemarkeerd, maar daar is Harm nog mild in.​

doen jullie dit dan ook niet al heel lang richting mij? continu over verleden praten of het nu waar is of niet?

beetje hypocriet dat je dat voor harm erg vindt maar zelf meedoet met al dat ringo gehaat
 

DeletedUser76308

Guest
Ik heb een hoop aantal posts gelezen maar ik neem aan dat jullie ook kunnen begrijpen.

Mensen uit FUTURE moraalridders? Zeker weten!
Als iedereen die het niet eens is met deze gebeurtenissen jullie stam zou joinen mag je een FUTURE 1 t/m 4 maken want bijna iedereen keurt de afgelopen gebeurtenissen af. Dat 80% het eens is met wat harm heeft gedaan is gewoon niet waar. 80% is loyaal aan de stam en de gene die hem lijd. Toen harm zei dat iedereen mocht weten of ze blijven aanvallen of niet vond de stam dat goed. Toen ik even later poste dat er per direct een NAP in ging vonden ze dat goed. Helaas is er niet een makkelijke weg van we doen zus en zo en dan is alles weer koek en ei. Zo werkt het in het echt niet en ook niet op tribalwars.

De stam FUTURE is een stam die staat voor Fair play maar ook voornamelijk veel Fun op TW.
Maar met die punten die ik hier lees zijn lachwekkend.
Punt 1 en 5; Dit heeft uberhaupt niks met spioneren te maken? Enkel met onderling respect, totaal niet van toegevoegde waarde op een spionnenvrije wereld.
Punt 3 en 4; Zijn punten die geen nut hebben als het kwaad als is geschied, als iemand stabbed/spioneert dan kan het nog veel groter uit de hand lopen dan dat het nu heeft gedaan.
Punt 6; Hier snap ik niks van? Waar is een conclaaf voor nodig als er toch niet word overlegd? Denk je dat harm dit helemaal op eigen wil heeft gedaan? Zoals tientallen keren is die eerst de zege van het conclaaf gaan vragen. Dat hij hier probeert ons uit de wind te houden vind ik ook raar (al zei die toen al dat die dat wilde doen).

Enigste manier om dit te kunnen laten werken is als je de speler van de wereld verbanned door simpelweg de accountjes op te edelen. Alleen zoals al gezegd gaat dat niet zo makkelijk. Want stel je voor dat we nu harm uit Error gooien, hem kata'en naar 1m punten en vervolgens edelen. Dan word Error misschien een maandje nog goed geleid en zal het daarna vervallen. Want werkelijk niemand in Error zal zoveel tijd en energie kunnen steken in het leiden van de stam zoals Harm. En waar de stam FUTURE dan voor staat (spelplezier) zal dan ook worden ontnomen (gevolg is namelijk dat je van stam naar stam naar stam gaat.) Juist door de actie van FUTURE heb ik momenteel het spelplezier verloren. Een stam die je bijna een jaar geleden met blote handen uit de grond hebt getrokken en meerdere vijanden hebt verpletterd, zie je vervolgens door een paar moraalridders (omdat het in dit topic al zo mooi werd genoemd) te niet gedaan. Want deze actie heeft er ook voor gezorgd dat Hack definitief weg is, leuk voor de leiders van Hack en hun spelplezier niet?

Eigenlijk best raar dat een (door jou met minachting omschreven) ''papiertje'' niet zo werken en dit wel?

Dat 80% het niet eens is met wat Harm gedaan is, is zeker waar. Maar niet hetgene wat FUTURE bedoelt en de rede van de oprichting van die stam. Het gaan in mijn inziens meer over het feit dat 80% van Error zegt: Ja het is fout wat Harm heeft gedaan, maar dat is nu eenmaal zo en we doen rustig allemaal verder. En daar zijn sommige spelers het niet mee eens, die vinden dat er verandering moet komen en dan lijkt mij dat 1 van de enigste oplossingen en hebben ze volgens mij een goede keuze gemaakt. Als iedereen in Error was gebleven, dan was men dit na een paar dagen al 'vergeten' en deed men rustig verder alsof er niets gebeurd was.
De leave van Hackspelers naar FUTURE heeft dan vooral ook te maken met de interne problemen binnen die stam.

Mensen van FUTURE, verbeter mij als ik verkeerd ben, maar dat is volgens mij waar het rond draait.
 

DeletedUser75122

Guest
ik moet hier spijtig genoeg iets rechtzetten.. :p

het bericht van Boykes is niet 100% het standpunt van FUTURE..
Persoonlijk verschoot ik eigenlijk van die onbesproken post :p
Boykes is op dat vlak iets te snel geweest :D

we zitten dan wel min of meer op dezelfde golflengte, maar ik vind dat hij een fout gemaakt heeft op dat vlak, want FUTURE heeft nog geen eisen gesteld, dus bezie die 6 puntjes maar even als boykes persoonlijk wens :D


het doel van FUTURE is in eerste instantie om een manier te vinden dat wij toch nog plezier kunnen beleven aan deze wereld, want dat plezier bleef de laatste weken enorm uit, en het werd er alleen maar erger om.
en zonder plezier kunnen we evengoed grijs worden

Bezie dit dus niet als een plan waar we alle antwoorden voor hebben, integendeel, dit is een wanhoopsdaad, gedaan om nog enig plezier aan w40 te beleven.

Nu is het aan ons (FUTURE) om (hopelijk met ieders hulp) er toch nog wat van te maken, maar voorlopig dachten wij niet aan de toekomst maar aan het heden, nml op deze manier willen wij geen spel spelen, hier is gewoon niets meer aan

als je naar het merendeel van mijn posts kijkt, dan zal je ook zien dat ik zo weinig mogelijk de schuld bij bepaalde mensen heb gelegd.

en al die vragen 'wat denk je hiermee te bereiken' en 'vind je dat nu een slimme zet' ed zijn dus doodgewoon niet van toepassing, want FUTURE is niet geboren doordat we een plan hadden, maar omdat we in een leuke sfeer wilden zitten, en vanop die afstand onderzoeken of en hoe we deze problemen kunnen aanpakken.

lukt dat niet, dan is deze wereld toch sowieso afgelopen, maar dan is het tenminste nog een beetje zelf bepalend geweest en met een beter gevoel


Zinn heeft gelijk en in alle haast is miss niet duidelijk geweest dat deze post een antwoord was op iedereen die mij persoonlijk vroeg wat ik wilde veranderen. Excuses maar ik meende dit juist verwoord te hebben
 
Reactiescore
1.015
Dat 80% het niet eens is met wat Harm gedaan is, is zeker waar. Maar niet hetgene wat FUTURE bedoelt en de rede van de oprichting van die stam. Het gaan in mijn inziens meer over het feit dat 80% van Error zegt: Ja het is fout wat Harm heeft gedaan, maar dat is nu eenmaal zo en we doen rustig allemaal verder. En daar zijn sommige spelers niet mee eens, die vinden dat er verandering moet komen en dan lijkt mij dat 1 van de enigste oplossingen en hebben ze volgens mij een goede keuze gemaakt. Als iedereen in Error was gebleven, dan was men dit na een paar dagen al 'vergeten' en deed men rustig verder alsof er niets gebeurd was.
De leave van Hackspelers naar FUTURE heeft dan vooral ook te maken met de interne problemen binnen die stam.

Mensen van FUTURE, verbeter mij als ik verkeerd ben, maar dat is volgens mij waar het rond draait.

Dus jij verwacht dat mensen niet achter hun leider staan (Harm dan). Zelfs in die korte periode dat ik er zat was er toch 1 iets duidelijk: Harm is een fantastische leider. Iemand die zowel IG (vv-end) als leider enorm veel werk op zich neemt. De exacte tijd, daar kan je enkel respect voor hebben. Dat mensen achter Harm staan, lijkt me volstrekt logisch. 1 iets wat ik al paar x heb gezegd: De acties van Harm waren een reactie op die van anderen. Wat Job hier ook zegt: ik zie niemand anders doen wat Harm doet, niet binnen Error en ook niet iemand binnen een andere stam.
 
Reactiescore
1.075
doen jullie dit dan ook niet al heel lang richting mij? continu over verleden praten of het nu waar is of niet?

beetje hypocriet dat je dat voor harm erg vindt maar zelf meedoet met al dat ringo gehaat

Mij heb je niet over je verleden horen praten allensinds, enkel over het feit dat je nogal snel op barb zou gaan. Maar dat gebeurd hier idd geregeld. Ook heb ik vernomen dat er actief van jou veel recenter zouden zijn gebeurd als Harm's laatste wereld.
 

DeletedUser73282

Guest
Interessant allemaal. Ik zie een eerlijk stuk van harm, althans zo lijkt het. Lijkt ook alsof hij er echt spijt van heeft als ik het juist inschat.

Ik ben daarom eigenlijk ook wel benieuwd Harm, wie heeft jou het wachtwoord van euca gegeven? Zou denk ik mooi teken zijn van je openheid en spijt.
 

DeletedUser76308

Guest
Dus jij verwacht dat mensen niet achter hun leider staan (Harm dan). Zelfs in die korte periode dat ik er zat was er toch 1 iets duidelijk: Harm is een fantastische leider. Iemand die zowel IG (vv-end) als leider enorm veel werk op zich neemt. De exacte tijd, daar kan je enkel respect voor hebben. Dat mensen achter Harm staan, lijkt me volstrekt logisch. 1 iets wat ik al paar x heb gezegd: De acties van Harm waren een reactie op die van anderen. Wat Job hier ook zegt: ik zie niemand anders doen wat Harm doet, niet binnen Error en ook niet iemand binnen een andere stam.

Dat Harm een fantastische leider is met veel kwaliteiten die veel werk doet voor de stam, daar twijfel ik niet aan. Maar als mijn leider zo'n stabactie doet, op grond van zijn eigen vermoede zonder enige vorm van bewijslast, dan zou ik inderdaad niet meer achter hem staan, neen. Leider zijn is ook nog steeds een voorbeeldfunctie. Ik ben ervan overtuigd dat, mocht iemand van Error die niet in het conclaaf zit deze actie had gedaan, deze uit Error werd verwijderd. Zeg ik dan dat Harm uit Error moet, neen. Maar moest ik in Error gezeten hebben, dan zou ik niet meer achter de leider Harm staan, en dus ook naar FUTURE vertrekken.
 
Reactiescore
1.015
Nou, ik denk niet dat het huidige Error kan blijven bestaan zonder de Harm van nu. Zelfde geld voor Future, mochten die alleen doorgaan wordt dat gewoon een flop. Dit gezegd zijnde: op basis van vermoedens? Misschien wel. Hoe dan ook was er daarvoor ook al genoeg smerig spel van leden uit Hack (zelfs personen die nu in FUTURE zitten, vroeger Hack)

Tegenwoordig geldt collectief op TW: wie goed doet, goed ontmoet en vice versa. Je kan de dag van vandaag niet meer verwachten dat als een stam smerig speelt, de ander dat zomaar laat voorbijgaan.
 

DeletedUser

Guest
Ach, wij zijn er dan gewoon óók nog: ~BEUL~, wij doen het BEULSWERK verder wel.
 
Reactiescore
1.075
nu nog deffwerk
 

DeletedUser

Guest
Interessant allemaal. Ik zie een eerlijk stuk van harm, althans zo lijkt het. Lijkt ook alsof hij er echt spijt van heeft als ik het juist inschat.

Ik ben daarom eigenlijk ook wel benieuwd Harm, wie heeft jou het wachtwoord van euca gegeven? Zou denk ik mooi teken zijn van je openheid en spijt.

Dat ga ik niet zeggen. Ook omdat je er weinig mee opschiet omdat deze speler al een tijd gestopt is met TW. Ik zou je een RL naam moeten geven wil je er iets aan hebben.

Daarnaast vind ik het jammer dat die post van Boykes dus een persoonlijke blijkt te zijn en niet van FUTURE in zijn geheel. Opzich is het niet zo erg. Wat de stam FUTURE van mijn acties vindt interesseert me geen zak, gaat me er alleen maar om wat de Error mensen ervan vinden. Ik beschouw FUTURE nu overigens ook als tweede Hack, gezien het rekruteringsbeleid van deze stam. Als het een tijdelijke stam zou zijn, hadden ze geen mensen uit Cheat en EMP gehaald. Enige voordeel voor ons is dat FUTURE zichzelf openlijk een nap heeft opgelegd en wij dit niet gedaan hebben.

Wat ik overigens echt niet begrijp is dat Error nu dus doelbewust in de situatie is gebracht dat geen enkele stam kwantitatief weerstand kan bieden. Hack is opgesplitst in 3 stammen! Error is 4 accounts kwijt waarvan 1 iemand al aangegeven heeft daar alleen maar tijdelijk te zijn, twee spelers inactief zijn en 1 iemand eigenlijk maar actief is. Daarbij komt dat het allemaal om accounts gaat die relatief klein zijn (puntengemiddelde Error is vandaag gestegen) Deze stam, die als gevolg dus van mijn actie is opgezet, zorgt er dus voor dat mijn stam nauwelijks meer tegenstand over heeft. En ik heb nu niet echt het idee dat dat de bedoeling was?

Daarom: zorg dat je onder leiding van Ringo weer iets van een stam als dat van Hack maakt, anders is deze wereld niet in december afgelopen maar in november.
 
Bovenaan