Bericht uit FUTURE

DeletedUser76427

Guest
Serieus gast. Je was een spelertje van een paar honderd k in EMP. Je hebt nooit wat gedaan daar en als je dan solliciteert uit onvrede bij een andere stam. Helemaal prima, maar dan lig je er gewoon uit en ben je edelvoer. Als je dat niet eens wil begrijpen.

Ik soliciteerde niet uit onvrede ik soliciteerde omdat ik moest jumpen en hun een betere ligging hadden voor mij, maar als ik wist dat jij dit ging doen zou ik allang uit onvrede zijn weg gegaan en was ik e.m.p. nooit gejoint
 

DeletedUser76427

Guest
Een nap is geldig voor een bepaalde tijd. Vanals het mocht hebben ze Purr genobled, wat ze meteen na de leave aangekondigd hebben. Jij laat me wel lachen, een oncapabele MB-er die eventjes probeert mee te praten :D



Doe dat eens ja, minderwaardig persoon die je bent :)

Gewoon wauw ben jij t nieuwe hondje van harm?
 

DeletedUser76427

Guest
wel sterk dat iemand gaat spioneren en solli's sturen naar de vijand omdat hij HET VERMOEDEN had dat MA een spy had, chapeau zou ik daarvoor zeggen. Overigens waarom zouden we je een mes in de rug willen steken als jij net degene bent die een solli stuurt naar de vijand met als gevolg een kick uit emp?

Iedereen zou zo'n vermoeden moeten krijgen als hij geen tegenstand biedt en er bijna geen troepen in staan logisch toch.
 

DeletedUser

Guest
Ik soliciteerde niet uit onvrede ik soliciteerde omdat ik moest jumpen en hun een betere ligging hadden voor mij, maar als ik wist dat jij dit ging doen zou ik allang uit onvrede zijn weg gegaan en was ik e.m.p. nooit gejoint

Helemaal prima dat je solliciteert. Eigen keuze, maar ga dan niet zitten klagen dat je uit EMP gekickt wordt en daarna aangevallen wordt. Dat is gewoon een logisch gevolg. En doe zeker niet of daar één of ander masterplan achter zit. Je bent en was een onbeduidend spelertje die geen enkel invloed heeft op de wereld.
 

DeletedUser76427

Guest
Helemaal prima dat je solliciteert. Eigen keuze, maar ga dan niet zitten klagen dat je uit EMP gekickt wordt en daarna aangevallen wordt. Dat is gewoon een logisch gevolg. En doe zeker niet of daar één of ander masterplan achter zit. Je bent en was een onbeduidend spelertje die geen enkel invloed heeft op de wereld.

Ik heb voor meer invloed gezorgt in deze hele wereld dan dat jij ooit zult weten.

GekkeBoyTim Ex-E.M.P.
 
Reactiescore
1.075
omfg... ik begin je naam eindelijk te snappen..
 
Reactiescore
1.730
Gekkeboytim is eigenlijk wel de oorspronkelijke aanstichter van deze ellende. Dus hij heeft wel gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij degene bent die het niet goed snapt. Het is zijn account, hij is eigenaar. Dus technisch behoort ook w40 hem toe, ook al moeit hij zich er niet mee. Als iemand Rene kan overtuigen om jouw beslissing ongedaan te maken trouwens, dan kan jij niks doen. Dus geheel aan jou, echter heb jij 0,0 macht in werkelijkheid, omdat je het account niet bezit en daar hoef je niet omheen te lullen.

Ik heb nergens gezegd dat Harm in zijn recht was dat account aan te spreken. Ik zeg dat Harm in zijn recht was met al zijn acties de laatste tijd gedurende W40. Wat jij dus vooral moet leren Matt, is lezen :). Want met de eerste 2 alinea's haal je jezelf onderuit en die 3de is nooit gezegd geweest. Wat ben jij toch kinderlijk makkelijk om tegen te P&P-en :eek:

Nee hoor, jij snapt het blijkbaar niet echt. :D

Letterlijk de regels volgend behoort W40 Haranu ook aan René toe, dat heb ik nooit ontkend noch tegengesproken. Echter heeft hij zelf de keuze / afspraak gemaakt om zichzelf van W40 te distantiëren wat er op neerkomt dat W40 in de praktijk mijn account was, al dan niet in naam / mail.

Als René besluit me van het account te verwijderen kan ik daar idd niks tegen doen, dat besef ik goed genoeg en daar maak ik me ook niet druk om. Ik ben al in gesprek geweest met René over deze situatie en mijn motivatie erachter en hij zal later een beslissing maken. Ik heb zijn beslissing niet proberen te beïnvloeden en zal dat ook niet doen. Dat jij of anderen dat wel gaan doen, is jullie zaak. Echter zegt het meer over die personen dan over mij.

Dat ik het account niet bezit is ook niet iets waar ik omheen probeer te lullen, ik leg alleen uit dat er afgesproken was dat de beslissingen op W40 door mij gemaakt zouden worden en dat ik daar geen toestemming van René voor nodig had. Dit betrefte alle beslissingen, dus ook inclusief het eventueel joinen van een andere stam en gelijkaardige zaken. Mijn uitleg daaromtrent was een reactie op jullie posts dat ik het account onrechtmatig heb meegenomen naar een andere stam en het zogezegd gestolen zou hebben van de eigenaar terwijl jullie geen besef hebben van de gemaakte afspraken tussen mijzelf, Harm en René. Jij bent degene die er nu omheen probeert te lullen door te hameren op het feit dat "technisch" gezien de macht nog altijd bij René ligt, wat ik nooit ontkend heb.

Kinderlijk makkelijk om tegen te P&P'en? Ach, blijf vooral verder lullen. ;) Jij bent al lang weggespeeld op deze wereld dus wtf doet jouw mening er ook toe? :D:eek:

Trouwens ook wel tekenend dat je boy hier afschildert als een klager / baby / huilebalk en wat nog allemaal terwijl jij hier in de korte tijd dat je hier speelde niks anders gedaan hebt dan klagen over de manier van aanvallen op je nu onbestaande account. Maar ja, Boy is de huilebalk he? :eek:
 

DeletedUser44067

Guest
Beste leden van Wereld 40.

Dit is een bericht naar de grote spelers, naar de kleine spelers, de ervaren spelers en de onervaren spelers.

Jullie kennen mij als Boy, speler en eigenaar van Boykes. Achtergrondverhalen over mij zijn er niet of nauwelijks, dus zie mijzelf dan ook als een partij die niet op zijn geschiedenis van andere werelden beoordeeld kan worden. Dit wordt echter wel gedaan op wereld 40. Deze wereld die ik bespeel werd geteisterd door een overvloed aan acties die het algemene beeld van wereld 40 verslechterde. Spelers Ringo en Harm, bekend van andere werelden, hebben besloten deze wereld zich toe te kennen en de strijd onderling uit te vechten.

Ik zit nu in FUTURE, toegekend door enkele spelers van Error als een moraalridderstam. Wellicht waar, maar spelers uit de hoeken van Hack en Error hebben samen besloten niet meer te staan voor de lage acties op Wereld 40. Door middel van een moedige actie van Steven (Invictus Maneo) is een document getekend voor het onthouden van spies in de toekomst. Ik, en daarmee ook mijn medespelers op FUTURE zien hier nogal de heil niet van in. Er werd blijkbaar al eens een contract opgesteld, die werd vergeten en nu is er een nieuw. Wat men in de nieuwe vergeet is dat hiermee de oogkleppen opgedaan worden voor het verleden en acties getolereerd worden. King Ringo a.k.a. Rijdende Rechter, verkeerd in zijn recht, is hierdoor alsnog en alsmede de dupe geworden van dit contract. Speler The High Sparrow is ook de dupe geworden van dit contract. Harm loopt hier weg met de steun van 75% van Error achter zich, omdat hij een digitaal papiertje ondertekent. Wij vinden dat onjuist.

Mensen van Error en Hack vragen mij nu, wat wil je dat er verandert? Wat moet er in jouw ogen dan nog meer gedaan worden nu we een contract hebben getekend? Enige punten die mij nog hekelen heb ik hieronder opgesomd in enkele voorwaarden voor het beëindigen van het moraalridderschap. Zoals geschreven door Harm op Skype:

[13:39:42] Millitant Atheist - Harm: Zeg hoe ik het kan oplossen
[13:39:45] Millitant Atheist - Harm: Dan voer ik het uit
[13:39:55] Millitant Atheist - Harm: En dan hoef je niet verder te gaan met dat stammetje

Hoewel door speler Matt (Haranu Kozakura) werd bevestigd dat er even later mijn uitlegpost op het Error-Forum werd verwijderd, ondersteunende reacties werden verwijderd en er een heel ander gedrag van Harm werd getoond:

[14:12:43] Le Matt: Belangrijk: Stam verlatingen
[14:12:45] Le Matt: Error - Millitant Atheist vandaag om 11:29 uur Bedanken Citaat Bewerken
Beste stam,

Enkele spelers onder ons hebben een grote behoefte om de moraalridder te gaan uithangen door een 'neutrale tijdelijke stam' op te richten. Op het profiel van FUTURE staat meer informatie. De keuze hiervoor begrijpen we als conclaaf niet. Het lost niks op en lokt eerder meer smerige acties uit dan dat het wat oplost.

Wij zullen vandaag gaan kijken wat we met de spelers gaan doen die leaven. Dus nog geen os terugtrekken en aanvallen.

Inmiddels proberen we contact te zoeken met de oude eigenaar van Maniac, Ed, om Maniac terug te halen. De speler die er nu op zit heeft als enige verdienste het multi account veroorzaken met Nuch. Dus deze keuze is dan zeer onbegrijpelijk. Zeker omdat de bb's teruggeedeld zijn door vv's en niet eens door hemzelf.

Voor de rest is het gewoon afwachten. De rest van de wereld kampt in zekere zin met hetzelfde probleem dus we hebben eventueel de tijd om verloren ruimte terug te pakken.

Mvg,
Millitant

Ook de actie van Harm om account Haranu terug te eisen via de originele eigenaar (iets wat jammer genoeg niet gedaan kan worden bij mij) wordt gezien als een lage actie omdat de originele eigenaar van Haranu al maandenlang niet meer aanwezig is op W40.

Maar genoeg daarover, terug op de punten die ik wil bijvoegen aan een eventueel contract:

Punt 1: Harm en Ringo horen bij deze hun openbare excuses te bieden aan beide kanten voor hun bijdrage aan de spionages. Hierbij wordt niet alleen gedoeld op bekentenissen van beide partijen dat er schennis is gepleegd aan morele waarden, hier wordt aan toegevoegd dat het zwartmaken van beide partijen als onterecht en immoreel wordt gezien.
Punt 2: Als toevoeging op Punt 1 horen alle spionagepraktijken niet alleen te stoppen, alle voorgangen activiteiten horen bekend gemaakt te worden. Als er tegenbewijs is dan hoort dit openbaar gemaakt te worden en elke weerlegging zal met dezelfde waarde moeten weerlegd worden.
Punt 3: Er is een zero tolerance beleid om spionage de kop in te drukken. Het account dat spionage pleegt hoort teruggewonnen te worden en in een zogenaamde quarantaine-tijd gegooid te worden. Deze quarantaine-tijd betekent dat men alle rechten ontnomen wordt voor een bepaalde tijd en het GEEN aanvallen zal ontvangen. De speler die verantwoordelijk is voor de opdracht tot spionage hoort door alle stammen als “onwaardig” gezien te worden, leider of geen leider, en is recht op aanvallen van vriend en vijand.
Punt 4: Aanvullend op Punt 3 hoort in een “rustige” periode de stam met rust gelaten te worden voor een tijd van 3 dagen, zodat eventuele schade gedekt kan worden door de stam (zie intern THS door andere Hack-spelers).
Punt 5: Spelers Ringo en Harm horen tot 1 oktober elkaar met rust te laten, Ringo hoort de kans te krijgen zich te bewijzen om eerlijk te kunnen spelen en het contract te ondertekenen. Er wordt geen vuil meer gespuwd over beide accounts vanwege eerdere praktijken. Hiermee kan ook Ringo zijn bloed van zijn handen wassen en niet alleen Harm.
Punt 6: Beslissingen in Conclaaf Error horen in Conclaaf Error besloten te worden, dus geen eenzijdige acties meer. Vervolgens horen spelers de kans te krijgen gehoord te worden en worden negatieve opmerkingen niet belasterd met de acties uit de voorbeelden hierboven.

FUTURE is een stam van moralen, wij zijn niet uit op oorlog met Ringo, Harm, Error, Hack, BEUL, Bibber, XUQ (die blijkbaar vaak verkeerd geschreven wordt), wij zijn een stam met een standpunt. Wij willen van W40 een gezellige wereld maken van voor het verraad, waar beide kanten gelijk stonden in kracht. Wij hoeven niet zonodig te stoppen in December, dat hoefde ze op werelden als W1 en 12 ook niet. Wij willen alleen alle moeite die wij in W40 hebben gestopt niet laten eindigen in een “simpele” overwinning door overgave van het andere team omdat het ene team vies heeft gespeeld. Er staat een NAP met iedere grote stam in W40, die honoreren wij. Wij zullen nooit het eerste schot lossen. Wij willen een tijdelijke ruststam hebben om vervolgens te kunnen kijken, als toeschouwers, of het contract nageleefd wordt of niet. Als dit niet zo is, dan strijden wij met de Fair Play stam samen.

Ik hoop hiermee heel Wereld 40 uitgelegd te hebben wat de acties van de afgelopen week en dag met ons gedaan hebben, onze moralen achter ons besluit, onze visie, onze poging het spel weer leuk te maken.

Hoogachtend

Boy Rijniers
Speler van Boykes

Ex-leider LoGU, Ex-Leiding TBS, Trouw aan zijn vrienden in Error, Trouw aan Fair Play.

Mooi initiatief en gezien het aantal accounts dat nu al in Future zit is er blijkbaar behoefte aan.

En dat Harm niet veel respect voor andere spelers heeft wordt ook hieronder weer duidelijk:
Zoals geschreven door Harm op Skype:

[13:39:42] Millitant Atheist - Harm: Zeg hoe ik het kan oplossen
[13:39:45] Millitant Atheist - Harm: Dan voer ik het uit
[13:39:55] Millitant Atheist - Harm: En dan hoef je niet verder te gaan met dat stammetje


Dat je "dat stammetje" zegt ontkracht wat je in die twee regels daarvoor beweert.

KingRingo je hebt even voldoende gezegd - chill man. Pick your fights.

Ik vind overigens nog steeds dat niet alles vastgelegd moet worden in contracten. Kleinere stammen/ spelers verbieden om leem omlaag te brengen bij een heel grote speler vind ik overdreven. De variaties horen bij het spel en dan probeer je tegenspel te bieden.
Spioneren en accounts 'hacken' is van een andere orde en zie ook ik als vies spel. Het is een uitdaging om een spion te vinden - als die er echt is!!! - en tegelijk kan het zorgen dat een stam uit elkaar valt.
Als spelers hun mond voorbij praten (omdat ze denken dat jij hun stamleiding bent - w15 :cool: ) of uit onvrede info doorspelen hoort er ook bij. Als alles supereerlijk zou zijn, dan zou ook dit forumonderdeel P&P er niet zijn.
Uiteindelijk wordt het iedereen wel duidelijk wat voor soort speler iemand is en dat kan je flink achtervolgen.

Al met al is 40 flink opgeschud, wie het hiervoor saai vond kan weer voor nieuwe uitdagingen staan.
 
Reactiescore
1.015
Nee hoor, jij snapt het blijkbaar niet echt. :D

Letterlijk de regels volgend behoort W40 Haranu ook aan René toe, dat heb ik nooit ontkend noch tegengesproken. Echter heeft hij zelf de keuze / afspraak gemaakt om zichzelf van W40 te distantiëren wat er op neerkomt dat W40 in de praktijk mijn account was, al dan niet in naam / mail.

Als René besluit me van het account te verwijderen kan ik daar idd niks tegen doen, dat besef ik goed genoeg en daar maak ik me ook niet druk om. Ik ben al in gesprek geweest met René over deze situatie en mijn motivatie erachter en hij zal later een beslissing maken. Ik heb zijn beslissing niet proberen te beïnvloeden en zal dat ook niet doen. Dat jij of anderen dat wel gaan doen, is jullie zaak. Echter zegt het meer over die personen dan over mij.

Dat ik het account niet bezit is ook niet iets waar ik omheen probeer te lullen, ik leg alleen uit dat er afgesproken was dat de beslissingen op W40 door mij gemaakt zouden worden en dat ik daar geen toestemming van René voor nodig had. Dit betrefte alle beslissingen, dus ook inclusief het eventueel joinen van een andere stam en gelijkaardige zaken. Mijn uitleg daaromtrent was een reactie op jullie posts dat ik het account onrechtmatig heb meegenomen naar een andere stam en het zogezegd gestolen zou hebben van de eigenaar terwijl jullie geen besef hebben van de gemaakte afspraken tussen mijzelf, Harm en René. Jij bent degene die er nu omheen probeert te lullen door te hameren op het feit dat "technisch" gezien de macht nog altijd bij René ligt, wat ik nooit ontkend heb.


Kinderlijk makkelijk om tegen te P&P'en? Ach, blijf vooral verder lullen. ;) Jij bent al lang weggespeeld op deze wereld dus wtf doet jouw mening er ook toe? :D:eek:

Trouwens ook wel tekenend dat je boy hier afschildert als een klager / baby / huilebalk en wat nog allemaal terwijl jij hier in de korte tijd dat je hier speelde niks anders gedaan hebt dan klagen over de manier van aanvallen op je nu onbestaande account. Maar ja, Boy is de huilebalk he? :eek:

Nee jongen, jij snapt het niet. Je haalt je eigen zaken onderuit. Die afspraken zijn irrelevant voor wat ik zei, namelijk dat alle macht uiteindelijk bij Rene blijft. Iets wat jij hier ook bevestigd met 3(!) alinea's waarin je je zelf onderuithaalt en zo belachelijk maakt.

Ik ben niet weggespeeld hoor :eek:. Pretty sure dat ik na het minieme dorpenverlies al deffend zelf aangaf dat je het acc. beter kon internen en gebruiken om nieuwe edelrichtingen te geven aan o.a. gejoinde TBS leden.

Ja hij is de huilebalk, maar jij bewijst er hier ook wat van te kunnen.
 
Reactiescore
7.934
I'm done. Jullie zoeken achter alles iets nu en maken van een mug een olifant. Heb getracht om met die afspraken de rust te laten wederkeren voor iedereen. Maar jullie zoeken het maar lekker zelf uit. Jemig zeg
 

DeletedUser37428

Guest
Wat een geridder weer hier, have fun ermij. Ik ga me niet meer moeien met het AF van W40.
 

DeletedUser76308

Guest
wel sterk dat iemand gaat spioneren en solli's sturen naar de vijand omdat hij HET VERMOEDEN had dat MA een spy had, chapeau zou ik daarvoor zeggen.

Komaan man, dit is zowat de meest hypocriete reactie die ik de laatste week gelezen heb, en geloof me daar moet je flink je best voor doen.

Dus je vind het niet kunnen dat iemand info doorspeelt omdat hij een vermoede heeft dat de andere een spy gebruikt, maar je vind het wel toelaatbaar dat iemand gaat spioneren en een heel account leeg zet van de vijand omdat hij een vermoede heeft dat die een spy hebben?
 
Bovenaan