je zegt dat het niet mooi is om haranu via de eigenaar van het acc terug te eisen, vraag je eerder af of het mooi is om met een account wat in 1e instantie niet eens van jou is een stam te verlaten
overigens wil je een zero tolerantie ivm spionnen, maar je zet hier wel letterlijke posts vanuit het error forum. Tjah geloofwaardigheid daalt dan wel een poosje
Nja, is Rene zijn account dus als die Boy blijft janken als een baby kan ik er wel voor zeggen dat dat acc. terug in Error handen is![]()
Hoezo zit ik fout? Ik zeg enkel dat het Rene zijn account is, wat gewoon waar is. Zijn mail, zijn account. Dat hij zich niet bemoeit met w40 verandert niets aan het feit dat hij de eigenaar is.
Ik zal hier eens mijn mening op gooien.
Ten eerste, is de stam FUTURE extreem dapper van de leden die daarin toetreden, dit zijn mensem die echt eerlijk willen spelen en daar wil ik ze graag voor bedanken en ze enorm waarderen.
Ten tweede, Ringo heeft nooit spy's op Nuch gehad. Nuch had de info zelf besloten door te geven omdat hij al een vermoeden had dat millitant een spy had.
Ten derde, Mijn reactie op millitant atheist, alsjeblieft druk op delete, je verpest het plezier voor iedereen in deze wereld, maar hebt dat zelf niet door. Kijk met wat voor reacties je komt op het AF? Ik heb tegen niemand iets, maar er zijn harde bewijzen geleverd dat de actie van millitant gewoon door de vingers gezien wordt door leden van Error, anders zou deze stam er nooit zijn. Millitant maak het nou niet te moeilijk en doe iedereen een plezier en druk op del en neem een cursus om werelden te bespelen zonder spy's. Aan de leden van Error wil ik vragen om zich even in te denken wat hun echt willen, is dat in een stam zitten en dan eerlijk spelen en eerlijk winnen? Of is dat in een stam zitten waar de leider ervan een stabber is en dat voor de naam stabstam zorgt? Zo denkt iedereen nu in iedergeval over Error tenzij harm weg is.
Millitant had mij ook gekickt omdat ik bij een andere stam had gesoliciteerd, omdat ik van Error leden zelf moest gaan jumpen en op de plek waar ik kwam te liggen niks meer voor mij te betekenen kon. Ik dus netkes bij Xuq soliciteren omdat die een nap hadden met error en ik dacht ooh dan zal t wel goed zitten. Daarna had ik zelfs vernomen dat millitant miss zelfs mij netzoals mijn vriend purrpurrfect mij in mijn rug gaan steken met een mes. Error leden denk eens goed na en kijk naar jullie leider en denk dan goed wat je echt wilt.
Dit was mijn mening!
GekkeBoyTim Ex E.M.P. lid
Zucht, alsof de leden van error niet zelf kunnen nadenken, de meesten staan gewoon niet achter jullie vage actie, maar dat wil je niet inzien blijkbaar.
Millitant heeft Purr nooit een mes in de rug gestoken? Moest die maar slimmer zijn in plaats van Error verlaten omdat de wereld te saai was. Als je een post maakt op het AF, zorg er tenminste voor dat je info juist is
![]()
Ik zal hier eens mijn mening op gooien.
Ten eerste, is de stam FUTURE extreem dapper van de leden die daarin toetreden, dit zijn mensem die echt eerlijk willen spelen en daar wil ik ze graag voor bedanken en ze enorm waarderen.
Ten tweede, Ringo heeft nooit spy's op Nuch gehad. Nuch had de info zelf besloten door te geven omdat hij al een vermoeden had dat millitant een spy had.
Ten derde, Mijn reactie op millitant atheist, alsjeblieft druk op delete, je verpest het plezier voor iedereen in deze wereld, maar hebt dat zelf niet door. Kijk met wat voor reacties je komt op het AF? Ik heb tegen niemand iets, maar er zijn harde bewijzen geleverd dat de actie van millitant gewoon door de vingers gezien wordt door leden van Error, anders zou deze stam er nooit zijn. Millitant maak het nou niet te moeilijk en doe iedereen een plezier en druk op del en neem een cursus om werelden te bespelen zonder spy's. Aan de leden van Error wil ik vragen om zich even in te denken wat hun echt willen, is dat in een stam zitten en dan eerlijk spelen en eerlijk winnen? Of is dat in een stam zitten waar de leider ervan een stabber is en dat voor de naam stabstam zorgt? Zo denkt iedereen nu in iedergeval over Error tenzij harm weg is.
Millitant had mij ook gekickt omdat ik bij een andere stam had gesoliciteerd, omdat ik van Error leden zelf moest gaan jumpen en op de plek waar ik kwam te liggen niks meer voor mij te betekenen kon. Ik dus netkes bij Xuq soliciteren omdat die een nap hadden met error en ik dacht ooh dan zal t wel goed zitten. Daarna had ik zelfs vernomen dat millitant miss zelfs mij netzoals mijn vriend purrpurrfect mij in mijn rug gaan steken met een mes. Error leden denk eens goed na en kijk naar jullie leider en denk dan goed wat je echt wilt.
Dit was mijn mening!
GekkeBoyTim Ex E.M.P. lid
Oohw hoe noem je t dan als iemand je beloofd dat hij altijd trouw blijft, maar alleen voor wat meer actie naar een stam gaat waar ook een nap mee was en dan dat hij opeens massa krijgt en wordt weggespeeld? Geen mes in de rug LAAT ME NIET LACHEN!
GekkeBoyTim Ex E.M.P.
Oohnee niet nee? Gedraag je alsjeblieft, iedereen hier weet dat dat wss wel je plan was en toen kwamen toxical enzo alsnog op mijn dak lekker man.
Oohw hoe noem je t dan als iemand je beloofd dat hij altijd trouw blijft, maar alleen voor wat meer actie naar een stam gaat waar ook een nap mee was en dan dat hij opeens massa krijgt en wordt weggespeeld? Geen mes in de rug LAAT ME NIET LACHEN!
GekkeBoyTim Ex E.M.P.
Hoezo zit ik fout? Ik zeg enkel dat het Rene zijn account is, wat gewoon waar is. Zijn mail, zijn account. Dat hij zich niet bemoeit met w40 verandert niets aan het feit dat hij de eigenaar is.
Snap je het niet of doe je het express?
Ik heb net duidelijk uitgelegd dat het Haranu account in z'n geheel idd aan René toebehoort. Haranu W40 echter niet. De afspraak dat dat account volledig onder mijn controle stond en dat alle beslissingen, op welk gebied dan ook, is gemaakt tussen mijzelf, Harm en René. René was het daarmee eens en zei dat hij zich niet zou bemoeien met W40, dus de beslissing om op W40 een andere stam te joinen (of eender welke beslissing dan ook) is geheel aan mij, niet aan René.
Dus ja, technisch gezien is hij de eigenaar maar op W40 heeft hij nooit invloed / authoriteit gehad sinds wij daar begonnen te spelen. Hij heeft daar altijd enige inspraak gehad indien gewenst, de welke wij dan onder consideratie zouden nemen maar de uiteindelijke beslissingen lagen altijd bij mij.
Je argument dat Harm in z'n recht was om René aan te spreken om mij van het account te kicken omdat ik Error verliet is dus je reinste onzin gezien René zich voor de rest nooit met W40 bemoeid heeft. Harm heeft zelf ook al toegegeven dat hij in dit opzicht fout zat dus wat jij hier nog loopt te lullen snap ik al helemaal niet.