Bericht uit FUTURE

Reactiescore
1.729
Ringo heeft ook heel veel uur gestoken in THS. En daar ben jij indirect mee gaan lopen Harm, dus niet zielig gaan doen in die pm.
 

DeletedUser75122

Guest
Ik ben blij met de reactie van Harm, eerlijk en oprecht en geef toe dat het stukje van Error forum posten niet in het juiste keelgat schoot. Had anders gemoeten, miss later met bewijs als men ging dringen idd.

De chaos komt misschien door onze zet. We wilden echter eindelijk daad bij woord voegen en dat brengt eindelijk andere reacties dan support voor Harm teweeg.
 
Reactiescore
1.015
Als (ex) Error lid zo hard willen dat je stamleden je leider niet steunen. Wat een grap ben jij, je speen niet in? :)
 

DeletedUser

Guest
je zegt dat het niet mooi is om haranu via de eigenaar van het acc terug te eisen, vraag je eerder af of het mooi is om met een account wat in 1e instantie niet eens van jou is een stam te verlaten;)
overigens wil je een zero tolerantie ivm spionnen, maar je zet hier wel letterlijke posts vanuit het error forum. Tjah geloofwaardigheid daalt dan wel een poosje

Nja, is Rene zijn account dus als die Boy blijft janken als een baby kan ik er wel voor zeggen dat dat acc. terug in Error handen is :)

Jullie zitten beiden fout. :)

Toen ikzelf en Dean begin mei op Haranu kwamen spelen is er duidelijk afgesproken tussen ons, Harm en René dat Haranu Kozakura algemeen bekeken (maw: de accounts op andere werelden) René z'n account bleef maar het W40 gedeelte werd compleet aan ons overgelaten en daar ben ik in principe eigenaar van, dan wel zonder mail. René was het daarmee eens. De keuze om al dan niet een stam te verlaten, net zoals alle andere keuzes zijn geheel aan mij.

Nu, dat gezegd zijnde, ik ben net ook in gesprek geweest met René nadat Harm me van het account probeerde te schoppen door René (iets waar Harm zich voor geëxcuseerd heeft, wat ook gezegd mag worden). Ik had het idd beter ook besproken met René maar daar heb ik eerlijk gezegd gewoon niet aan gedacht door alle andere zaken. Wel was het besproken in de Haranu chat, waar René ook in zit dus hij had het wel kunnen lezen daar.
 
Reactiescore
1.015
Hoezo zit ik fout? Ik zeg enkel dat het Rene zijn account is, wat gewoon waar is ;). Zijn mail, zijn account. Dat hij zich niet bemoeit met w40 verandert niets aan het feit dat hij de eigenaar is.
 
Reactiescore
1.729
Hoezo zit ik fout? Ik zeg enkel dat het Rene zijn account is, wat gewoon waar is ;). Zijn mail, zijn account. Dat hij zich niet bemoeit met w40 verandert niets aan het feit dat hij de eigenaar is.

Snap trouwens echt niet wat jij hier nog doet. Je hebt gezegd van ja ik kom mezelf hier verdedigen als dat nodig is. Is nu niet nodig dus wat doe je hier?
 
Reactiescore
1.015
Nu vind ik het gewoon amusant. Ook wel de moeite dan om soms eens te komen kijken, al die huilebalken hier (Boy voorop). Ben persoonlijk nog altijd pro-Harm en wat hij doet is niet meer dan een tw-trend wat collectieven doen waar ook de grootste fairplayspelers en goede spelers zitten. Actie = reactie. Kata'en we, cf'en we, doen we andere ongure zaken uit onszelf? Nee. Doe jij het bij ons dan kan je ze wel terug verwachten. Al de acties van Harm waren reacties op vuil spel van anderen dus als Harm het Haranu acc. terugwilt, kan ik daar over meespreken.
 

DeletedUser75237

Guest
Mijn mening over deze gebeurtenis heb ik al vaak genoeg geventileerd dus dat hoef ik niet meer te doen. Ik vind het jammer dat dit moest gebeuren maar ik snap ook de achterliggende motivatie en kan er mee leven. Misschien komt w40 er beter uit, misschien niet. Hopen van wel uiteraard.

Ondanks de vervelende gebeurtenissen van de voorbije weken (maanden?) heb ik steeds graag gespeeld op w40 en in Error. Veel succes dus nog jongens.
 

DeletedUser76427

Guest
Ik zal hier eens mijn mening op gooien.

Ten eerste, is de stam FUTURE extreem dapper van de leden die daarin toetreden, dit zijn mensem die echt eerlijk willen spelen en daar wil ik ze graag voor bedanken en ze enorm waarderen.

Ten tweede, Ringo heeft nooit spy's op Nuch gehad. Nuch had de info zelf besloten door te geven omdat hij al een vermoeden had dat millitant een spy had.

Ten derde, Mijn reactie op millitant atheist, alsjeblieft druk op delete, je verpest het plezier voor iedereen in deze wereld, maar hebt dat zelf niet door. Kijk met wat voor reacties je komt op het AF? Ik heb tegen niemand iets, maar er zijn harde bewijzen geleverd dat de actie van millitant gewoon door de vingers gezien wordt door leden van Error, anders zou deze stam er nooit zijn. Millitant maak het nou niet te moeilijk en doe iedereen een plezier en druk op del en neem een cursus om werelden te bespelen zonder spy's. Aan de leden van Error wil ik vragen om zich even in te denken wat hun echt willen, is dat in een stam zitten en dan eerlijk spelen en eerlijk winnen? Of is dat in een stam zitten waar de leider ervan een stabber is en dat voor de naam stabstam zorgt? Zo denkt iedereen nu in iedergeval over Error tenzij harm weg is.

Millitant had mij ook gekickt omdat ik bij een andere stam had gesoliciteerd, omdat ik van Error leden zelf moest gaan jumpen en op de plek waar ik kwam te liggen niks meer voor mij te betekenen kon. Ik dus netkes bij Xuq soliciteren omdat die een nap hadden met error en ik dacht ooh dan zal t wel goed zitten. Daarna had ik zelfs vernomen dat millitant miss zelfs mij netzoals mijn vriend purrpurrfect mij in mijn rug gaan steken met een mes. Error leden denk eens goed na en kijk naar jullie leider en denk dan goed wat je echt wilt.

Dit was mijn mening!
GekkeBoyTim Ex E.M.P. lid
 
Reactiescore
1.015
Millitant heeft Purr nooit een mes in de rug gestoken? Moest die maar slimmer zijn in plaats van Error verlaten omdat de wereld te saai was ;). Als je een post maakt op het AF, zorg er tenminste voor dat je info juist is :rolleyes:
 

DeletedUser58335

Guest
Ik zal hier eens mijn mening op gooien.

Ten eerste, is de stam FUTURE extreem dapper van de leden die daarin toetreden, dit zijn mensem die echt eerlijk willen spelen en daar wil ik ze graag voor bedanken en ze enorm waarderen.

Ten tweede, Ringo heeft nooit spy's op Nuch gehad. Nuch had de info zelf besloten door te geven omdat hij al een vermoeden had dat millitant een spy had.

Ten derde, Mijn reactie op millitant atheist, alsjeblieft druk op delete, je verpest het plezier voor iedereen in deze wereld, maar hebt dat zelf niet door. Kijk met wat voor reacties je komt op het AF? Ik heb tegen niemand iets, maar er zijn harde bewijzen geleverd dat de actie van millitant gewoon door de vingers gezien wordt door leden van Error, anders zou deze stam er nooit zijn. Millitant maak het nou niet te moeilijk en doe iedereen een plezier en druk op del en neem een cursus om werelden te bespelen zonder spy's. Aan de leden van Error wil ik vragen om zich even in te denken wat hun echt willen, is dat in een stam zitten en dan eerlijk spelen en eerlijk winnen? Of is dat in een stam zitten waar de leider ervan een stabber is en dat voor de naam stabstam zorgt? Zo denkt iedereen nu in iedergeval over Error tenzij harm weg is.

Millitant had mij ook gekickt omdat ik bij een andere stam had gesoliciteerd, omdat ik van Error leden zelf moest gaan jumpen en op de plek waar ik kwam te liggen niks meer voor mij te betekenen kon. Ik dus netkes bij Xuq soliciteren omdat die een nap hadden met error en ik dacht ooh dan zal t wel goed zitten. Daarna had ik zelfs vernomen dat millitant miss zelfs mij netzoals mijn vriend purrpurrfect mij in mijn rug gaan steken met een mes. Error leden denk eens goed na en kijk naar jullie leider en denk dan goed wat je echt wilt.

Dit was mijn mening!
GekkeBoyTim Ex E.M.P. lid

Mooi verhaaltje van iemand die z'n eigen stam verraadt en info doorspeelt.
 

DeletedUser

Guest
Zucht, alsof de leden van error niet zelf kunnen nadenken, de meesten staan gewoon niet achter jullie vage actie, maar dat wil je niet inzien blijkbaar.

Hier zit je naar mijn mening fout. Verscheidene spelers in Error hebben openlijk gezegd dat ze W40 gewoon zo snel mogelijk op slot willen gooien omdat de motivatie er niet meer is. Deels daarom blijven velen achter Harm staan.

Dat de meesten in Error niet achter onze actie staan zal vast kloppen maar ik had ook niet anders verwacht.
 

DeletedUser76427

Guest
Millitant heeft Purr nooit een mes in de rug gestoken? Moest die maar slimmer zijn in plaats van Error verlaten omdat de wereld te saai was ;). Als je een post maakt op het AF, zorg er tenminste voor dat je info juist is :rolleyes:

Oohw hoe noem je t dan als iemand je beloofd dat hij altijd trouw blijft, maar alleen voor wat meer actie naar een stam gaat waar ook een nap mee was en dan dat hij opeens massa krijgt en wordt weggespeeld? Geen mes in de rug LAAT ME NIET LACHEN!

GekkeBoyTim Ex E.M.P.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal hier eens mijn mening op gooien.

Ten eerste, is de stam FUTURE extreem dapper van de leden die daarin toetreden, dit zijn mensem die echt eerlijk willen spelen en daar wil ik ze graag voor bedanken en ze enorm waarderen.

Ten tweede, Ringo heeft nooit spy's op Nuch gehad. Nuch had de info zelf besloten door te geven omdat hij al een vermoeden had dat millitant een spy had.

Ten derde, Mijn reactie op millitant atheist, alsjeblieft druk op delete, je verpest het plezier voor iedereen in deze wereld, maar hebt dat zelf niet door. Kijk met wat voor reacties je komt op het AF? Ik heb tegen niemand iets, maar er zijn harde bewijzen geleverd dat de actie van millitant gewoon door de vingers gezien wordt door leden van Error, anders zou deze stam er nooit zijn. Millitant maak het nou niet te moeilijk en doe iedereen een plezier en druk op del en neem een cursus om werelden te bespelen zonder spy's. Aan de leden van Error wil ik vragen om zich even in te denken wat hun echt willen, is dat in een stam zitten en dan eerlijk spelen en eerlijk winnen? Of is dat in een stam zitten waar de leider ervan een stabber is en dat voor de naam stabstam zorgt? Zo denkt iedereen nu in iedergeval over Error tenzij harm weg is.

Millitant had mij ook gekickt omdat ik bij een andere stam had gesoliciteerd, omdat ik van Error leden zelf moest gaan jumpen en op de plek waar ik kwam te liggen niks meer voor mij te betekenen kon. Ik dus netkes bij Xuq soliciteren omdat die een nap hadden met error en ik dacht ooh dan zal t wel goed zitten. Daarna had ik zelfs vernomen dat millitant miss zelfs mij netzoals mijn vriend purrpurrfect mij in mijn rug gaan steken met een mes. Error leden denk eens goed na en kijk naar jullie leider en denk dan goed wat je echt wilt.

Dit was mijn mening!
GekkeBoyTim Ex E.M.P. lid

Je had gesolliciteerd bij XUQ en dus heb ik je ontslagen. Wat is daar mis mee? Bovendien maak jij jezelf een stuk belangrijker dan je bent. Je hebt net 500k bereikt op W40. Denk je nu echt dat ik maar enig moment bezig ben geweest om jou een mes in de rug te steken? Nee, toen ik PM kreeg van XUQ met jou solli heb ik Party meteen opdracht gegeven je te ontslaan en er verder geen aandacht meer aan besteed. Denk ook dat vrijwel niemand in Error dit weet. Was het eerlijk gezegd ook vergeten tot ik er achter kwam dat via jou de info naar Hack liep.

Oohw hoe noem je t dan als iemand je beloofd dat hij altijd trouw blijft, maar alleen voor wat meer actie naar een stam gaat waar ook een nap mee was en dan dat hij opeens massa krijgt en wordt weggespeeld? Geen mes in de rug LAAT ME NIET LACHEN!

GekkeBoyTim Ex E.M.P.

Slaat echt helemaal nergens op. Purrpurrfect verliet ZELF de stam omdat hij uitdaging zocht. Nauw, die heeft die gekregen. Hij is vernietigd en opgeedeld. Als mensen de stam verlaten neem je bewust het risico om aangevallen te worden. Een mes in de rug wil zeggen dat ik onverwacht aanviel. Daar is dus geen sprake van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76427

Guest
Oohnee niet nee? Gedraag je alsjeblieft, iedereen hier weet dat dat wss wel je plan was en toen kwamen toxical enzo alsnog op mijn dak lekker man.
 

DeletedUser

Guest
Oohnee niet nee? Gedraag je alsjeblieft, iedereen hier weet dat dat wss wel je plan was en toen kwamen toxical enzo alsnog op mijn dak lekker man.

Serieus gast. Je was een spelertje van een paar honderd k in EMP. Je hebt nooit wat gedaan daar en als je dan solliciteert uit onvrede bij een andere stam. Helemaal prima, maar dan lig je er gewoon uit en ben je edelvoer. Als je dat niet eens wil begrijpen.
 
Reactiescore
1.015
Oohw hoe noem je t dan als iemand je beloofd dat hij altijd trouw blijft, maar alleen voor wat meer actie naar een stam gaat waar ook een nap mee was en dan dat hij opeens massa krijgt en wordt weggespeeld? Geen mes in de rug LAAT ME NIET LACHEN!

GekkeBoyTim Ex E.M.P.

Een nap is geldig voor een bepaalde tijd. Vanals het mocht hebben ze Purr genobled, wat ze meteen na de leave aangekondigd hebben. Jij laat me wel lachen, een oncapabele MB-er die eventjes probeert mee te praten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Ten tweede, Ringo heeft nooit spy's op Nuch gehad. Nuch had de info zelf besloten door te geven omdat hij al een vermoeden had dat millitant een spy had.



wel sterk dat iemand gaat spioneren en solli's sturen naar de vijand omdat hij HET VERMOEDEN had dat MA een spy had, chapeau zou ik daarvoor zeggen. Overigens waarom zouden we je een mes in de rug willen steken als jij net degene bent die een solli stuurt naar de vijand met als gevolg een kick uit emp?
 

DeletedUser

Guest
Hoezo zit ik fout? Ik zeg enkel dat het Rene zijn account is, wat gewoon waar is ;). Zijn mail, zijn account. Dat hij zich niet bemoeit met w40 verandert niets aan het feit dat hij de eigenaar is.

Snap je het niet of doe je het express?

Ik heb net duidelijk uitgelegd dat het Haranu account in z'n geheel idd aan René toebehoort. Haranu W40 echter niet. De afspraak dat dat account volledig onder mijn controle stond en dat alle beslissingen, op welk gebied dan ook, is gemaakt tussen mijzelf, Harm en René. René was het daarmee eens en zei dat hij zich niet zou bemoeien met W40, dus de beslissing om op W40 een andere stam te joinen (of eender welke beslissing dan ook) is geheel aan mij, niet aan René.

Dus ja, technisch gezien is hij de eigenaar maar op W40 heeft hij nooit invloed / authoriteit gehad sinds wij daar begonnen te spelen. Hij heeft daar altijd enige inspraak gehad indien gewenst, de welke wij dan onder consideratie zouden nemen maar de uiteindelijke beslissingen lagen altijd bij mij.

Je argument dat Harm in z'n recht was om René aan te spreken om mij van het account te kicken omdat ik Error verliet is dus je reinste onzin gezien René zich voor de rest nooit met W40 bemoeid heeft. Harm heeft zelf ook al toegegeven dat hij in dit opzicht fout zat dus wat jij hier nog loopt te lullen snap ik al helemaal niet.

EDIT: Ter verduidelijking (voor als je het nog niet zou snappen): afspraak was dat de mail gewoon op René z'n naam zou blijven staan gezien hij nog op andere werelden actief speelde op het Haranu account. W40 liet hij in z'n geheel over aan mij, hij heeft zich daarvan gedistantiëert onder voorwaarde dat hij in Skype in de Haranu chat mocht blijven. Je kan nu wel blijven zeggen dat het mail op zijn naam staat maar W40 en alle beslissingen daarrond behoren gewoon toe aan mijzelf en co's. Hij heeft dat zelf ook letterlijk gezegd dus je argument is compleet invalide.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Snap je het niet of doe je het express?

Ik heb net duidelijk uitgelegd dat het Haranu account in z'n geheel idd aan René toebehoort. Haranu W40 echter niet. De afspraak dat dat account volledig onder mijn controle stond en dat alle beslissingen, op welk gebied dan ook, is gemaakt tussen mijzelf, Harm en René. René was het daarmee eens en zei dat hij zich niet zou bemoeien met W40, dus de beslissing om op W40 een andere stam te joinen (of eender welke beslissing dan ook) is geheel aan mij, niet aan René.

Dus ja, technisch gezien is hij de eigenaar maar op W40 heeft hij nooit invloed / authoriteit gehad sinds wij daar begonnen te spelen. Hij heeft daar altijd enige inspraak gehad indien gewenst, de welke wij dan onder consideratie zouden nemen maar de uiteindelijke beslissingen lagen altijd bij mij.

Je argument dat Harm in z'n recht was om René aan te spreken om mij van het account te kicken omdat ik Error verliet is dus je reinste onzin gezien René zich voor de rest nooit met W40 bemoeid heeft. Harm heeft zelf ook al toegegeven dat hij in dit opzicht fout zat dus wat jij hier nog loopt te lullen snap ik al helemaal niet.

Ik denk dat jij degene bent die het niet goed snapt. Het is zijn account, hij is eigenaar. Dus technisch behoort ook w40 hem toe, ook al moeit hij zich er niet mee. Als iemand Rene kan overtuigen om jouw beslissing ongedaan te maken trouwens, dan kan jij niks doen. Dus geheel aan jou, echter heb jij 0,0 macht in werkelijkheid, omdat je het account niet bezit en daar hoef je niet omheen te lullen.

Ik heb nergens gezegd dat Harm in zijn recht was dat account aan te spreken. Ik zeg dat Harm in zijn recht was met al zijn acties de laatste tijd gedurende W40. Wat jij dus vooral moet leren Matt, is lezen :). Want met de eerste 2 alinea's haal je jezelf onderuit en die 3de is nooit gezegd geweest. Wat ben jij toch kinderlijk makkelijk om tegen te P&P-en :eek:
 
Bovenaan