Bekend

DeletedUser13004

Guest
Dus gooide MeM hem eruit op het moment dat hij massaal onder aanval ligt, die hij dan ook nog bijna helemaal alleen verwerkt. Wie backstabt er wie nu? En dan noem jij dat voorstel van demo backstabbing ........:rolleyes:

blijkbaar snap je het niet dat heeft totaal niks te maken met de aanvallen trouwens toen werd die nog niet massaal aangevallen demo was al maanden de boel aan het verzieken voor zijn stamgenoten en bg
 

DeletedUser

Guest
En die BG heeft er natuurlijk niks mee te maken volgens jou?
 
Reactiescore
976
blijkbaar snap je het niet dat heeft totaal niks te maken met de aanvallen trouwens toen werd die nog niet massaal aangevallen demo was al maanden de boel aan het verzieken voor zijn stamgenoten en bg

Waarom heeft MeM dan gewacht? Juist toen hij veel aanvallen krijgt vliegt hij eruit ......
 

DeletedUser1435

Guest
omdat hij begon te zaniken om vv voor tijdens het boodschappen doen, terwijl die zelf nooit iets voor een ander overheeft
 

DeletedUser

Guest
omdat hij begon te zaniken om vv voor tijdens het boodschappen doen, terwijl die zelf nooit iets voor een ander overheeft

nja, het is maar hoe je dat ziet he.
misschien deed hij intern dan niet veel,
maar zo'n massaal front onder de knie houden is eigenlijk al meer dan genoeg aangezien dat jullie lasten flink verlaagd
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet een paar stappen ...

1. Hij wordt tegenwerkt in de stam
2. Hij krijgt veel aanvallen/massa attack
3. MeM gooit hem eruit
4. Dan pas heeft hij dit berichtje gestuurd eh. Zijn toch belangrijke stappen die je vergeet hoor :rolleyes:

Tis een wrede wereld.:):)
 

DeletedUser13004

Guest
Waarom heeft MeM dan gewacht? Juist toen hij veel aanvallen krijgt vliegt hij eruit ......

blijkbaar lees je niet wat er geschreven word enkel wat je te pas komt, indien je demo kent dan weet je direct dat het de grootste egoist was op W6 hij en hij alleen wou beslissen wie wat waar mocht edelen en zo werkt het niet waarom voor de aanval??? geen idee toeval waarschijnlijk want hij wist dat er een aanval op hem in voorbereiding was.die info hadden we reeds een tijdje en demo had ook een ultimatum gekregen hij wilde toch nog zijn zin doordrijven dus
byebye demo ik vind dat MEM dat reeds veel vroeger had moeten doen dan had demo niet zoveel naar de maan geholpen


W3 DA Demo73 (wereld gesloten rang 1 stam rang 25 account) W6 [BoK] Demo73 Delete 5 mei 2013 een bevrijding W7 Only US! Demo73 W8 GUMMI Demo73 Delete 5 mei 2013 een bevrijding W15 GDB boka


LOL op elke wereld waar hij aangevallen word gaat die op delete of kennen ze hem op elke wereld.

http://i150.photobucket.com/albums/s...spank3nz-1.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
ja als ik w7 speelde strooide ik ff met de hele wereld clears op demon om hem ook daar weg te werken
 
Reactiescore
976
ja als ik w7 speelde strooide ik ff met de hele wereld clears op demon om hem ook daar weg te werken

Dat is al is gebeurd ... Weet je dat niet meer? :D Ik kan me herinneren dat Demo na meer dan 10.000 aanvallen (of ben ik mis?) nog steeds dorpjes edelde van zijn vijand/de persoon die de massa moest gebruiken om Demo te edelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1435

Guest
ik heb daar niet zo lang gespeeld en demon had geluk dat ik ver van hem aflag!
 

DeletedUser

Guest
Je stam zal nogal blij geweest zijn om van jou verlost te zijn. :)
 

DeletedUser44266

Guest
W8 ook van demo af, zijn hele stam, en alle vijanden gaan op bb. Hulde aan Taow!
 

DeletedUser1435

Guest
waarom noemt hij het een bevrijding? heeft hij nu tijd om echt werk te zoeken?
 

DeletedUser13004

Guest
eerste bewijs is geleverd dat Demo gewoon een grote muil heeft en steeds op een egotrip, zijn hoogheidswaanzin was hem naar het hoofd gestegen. hij ging ook alleen maar hoog door intern te edelen en dan noemde hij noordter een intern noob je moest hem maar eens zien.
lol hij heeft 1 x krboem aangevallen en toen kreeg hij slaag en sinsdien hield demo zich op de achtergrond. en kies nu voor de easyway out delete lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2
bedankt om mij ook is te vernoemen, nu nog mijn naam goed schrijven :D
 
Bovenaan