Bekend

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ik weet het ook nog haha Anthraxxis.

Ik weet nog dat ik demo een keer hartstikke hard fakete en hij maar snipen en snipen en kreeg ie berichtjes alleen maar fakes.

Haha die keek eens op, heeft ie voor niks de hele nacht lopen snipen haha. En toen kwamen de echte, hij dacht weer scouts. Pakte ik toch mooi een paar dorpen.
 

DeletedUser25273

Guest
Pfff, nog een zwetser erbij, jongens, ga eens buiten spelen, want op TW hebben jullie niks te zoeken, tenzij slachtvee spelen jullie favoriete bezigheid is.
 

DeletedUser1435

Guest
Pfff, nog een zwetser erbij, jongens, ga eens buiten spelen, want op TW hebben jullie niks te zoeken, tenzij slachtvee spelen jullie favoriete bezigheid is.

ik speel graag met slachtvee ja hihi.

maar demon ik heb wel aan je verjaardag gedacht en dan reageer je zo.

beter breng je een taartje haha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Pfff, nog een zwetser erbij, jongens, ga eens buiten spelen, want op TW hebben jullie niks te zoeken, tenzij slachtvee spelen jullie favoriete bezigheid is.

waarom, zoveel, kommas, in, een, zin,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier nooit gespeeld, kan iemand mij is meer vertellen over dat gedoe tussen Anthraxxis en demo? Ik zie ze altijd vechten als ze samen in een topic zitten, ook in het discussie forum heb ik dat gezien ^^
 

DeletedUser49603

Guest
*P* Vs [bok], Antraxxis in *P* en had front met demo. Demo stond nummer 1 volgens mij en antraxxis veel lager. Nou gewoon oorlogje :p Alleen antraxxis heeft veel praatjes jup :)
 

DeletedUser

Guest
*P* Vs [bok], Antraxxis in *P* en had front met demo. Demo stond nummer 1 volgens mij en antraxxis veel lager. Nou gewoon oorlogje :p Alleen antraxxis heeft veel praatjes jup :)

Als ik tw stats moet geloven is het niet zo goed afgelopen met hem :p

Net even gekeken. Demo heeft hem toch even flink aangepakt maar misschien was hij toen al gestopt.
 

DeletedUser1435

Guest
toen ik stopte durfde demo pas.
als je bijv naar boka en maikelz en legends curse kijkt, zijn moraalbrekers, dan kon demo niet voorkomen dat die volledig van de kaart zijn geveegd. hij stond machteloos tegen de anthraxxisfurie :cool:
 

DeletedUser

Guest
Pfff, nog een zwetser erbij, jongens, ga eens buiten spelen, want op TW hebben jullie niks te zoeken, tenzij slachtvee spelen jullie favoriete bezigheid is.

altijd grote mond..
Maar hij is vooral goed in internen onze Demo73, zo word iedereen wel groot :)

En als hij dan eens onder vuur word genomen zoals op wereld 8 steekt hij de excuses, onmiddelijk naar zijn stamgenoten en de motivatie..
 

DeletedUser1435

Guest
altijd grote mond..
Maar hij is vooral goed in internen onze Demo73, zo word iedereen wel groot :)

En als hij dan eens onder vuur word genomen zoals op wereld 8 steekt hij de excuses, onmiddelijk naar zijn stamgenoten en de motivatie..

dat klinkt 'bekend'



om ontopic te blijven :D
 
Reactiescore
2
wat gebeurt er daar in mem allemaal? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Demo, is bij iedereen valse beloftes aan het maken en probeert zijn haagje te redden omdat Clinic hem beetje bang maakt haha
 

DeletedUser13004

Guest
Pfff, nog een zwetser erbij, jongens, ga eens buiten spelen, want op TW hebben jullie niks te zoeken, tenzij slachtvee spelen jullie favoriete bezigheid is.

de grote demo staat nu in zijn onderbroekje op W6 hij kreeg wat clears en dadelijk gooide hij alles op delete lol hij verplichte zelfs boka en lord petrus en senna op delete te gaan
eindelijk zijn ware aard laten zien na al die jaren
 
Reactiescore
971
Fader, nu ben je helemaal fout. Je weet zelf goed genoeg dat Demo al meerdere male massa's van +5000 aanvallen over de vloer heeft gekregen ...
 
Bovenaan