Bekend

DeletedUser1435

Guest
neehoor iik heb jou gewoon vernietigd je kon niks tegen de furie van de eend beginnen harhar
 

DeletedUser17072

Guest
hey coolejuf, hoe was het om demon te zien vallen van dichtbij?

Demo is nog steeds niet over jou heen. Hij heeft krijgt er nog steeds nachtmerries van, toen jij dorpjes van demo en boka afsnoepte.

Daarbij zij hij dat dat jij echt de opperz0r was.:)

Alleen jammer dat heel mijn front weg is.:p Maar daar hebben we al weer wat op verzonnen.:)
 

DeletedUser1435

Guest
sins wanneer hou jij je aan de regels joh!:confused:

altijd maikel

Demo is nog steeds niet over jou heen. Hij heeft krijgt er nog steeds nachtmerries van, toen jij dorpjes van demo en boka afsnoepte.

Daarbij zij hij dat dat jij echt de opperz0r was.:)

Alleen jammer dat heel mijn front weg is.:p Maar daar hebben we al weer wat op verzonnen.:)

dan heeft demon zich goed ingelezen in zijn grote vijand dat hij zelfs zulke dingen weet!

ja wel jammer dat *P* tenonder is gegaan. ik blijf erbij dat het verval intrad na mijn einde. ik was toch 1 van de langszittende spelers. het onkruid dat niet vergaat. Jammer dat niemand op het forum kwam hier dan wisten ze dat ik nog meestreed!
 

DeletedUser13004

Guest
altijd maikel



dan heeft demon zich goed ingelezen in zijn grote vijand dat hij zelfs zulke dingen weet!

ja wel jammer dat *P* tenonder is gegaan. ik blijf erbij dat het verval intrad na mijn einde. ik was toch 1 van de langszittende spelers. het onkruid dat niet vergaat. Jammer dat niemand op het forum kwam hier dan wisten ze dat ik nog meestreed!

op welk account dan want zover ik weet was je snel gestopt
 

DeletedUser1435

Guest
ik heb op rockiy gespeeld!!!

nadat ik anthraxxis had weggegeven en spijt kreeg
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Wel lucky voor jullie dat anthraxxis niet doorspeelde anderwas het feest op deze wereld vlug gedaan
 
Bovenaan