Bekend

DeletedUser1435

Guest
die mochten zijn stamgenoten opvangen, omdat demo dan een kookfoutje maakte en een voedselvergiftiging opliep
 

DeletedUser1435

Guest
ach zo massaal is dat nu ook weer niet als je 3000 interndorpen heb.
 
Reactiescore
971
ach zo massaal is dat nu ook weer niet als je 3000 interndorpen heb.

De dorpen die hij van de vijand, *P* (inclusief jou dus), heeft overgenomen, die reken jij ook bij die interndorpen? Langs de ene kant begrijp ik dat wel hoor, maar jullie hebben ze nog altijd niet leeg gezet eh :D
 

DeletedUser13004

Guest
Fader, nu ben je helemaal fout. Je weet zelf goed genoeg dat Demo al meerdere male massa's van +5000 aanvallen over de vloer heeft gekregen ...


wel hij heeft op delete gedrukt toen clinic zijn backstabbing niet aanvaard heeft
 
Reactiescore
971
wel hij heeft op delete gedrukt toen clinic zijn backstabbing niet aanvaard heeft

Hier gebruik je, alweer, een verkeerd woord. 'Backstabbing' Volgens mijn weten heeft hij niemand verraden hoor ... of laat het mij anders zeggen. Had hij een andere keus?
 

DeletedUser31239

Guest
Hier gebruik je, alweer, een verkeerd woord. 'Backstabbing' Volgens mijn weten heeft hij niemand verraden hoor ... of laat het mij anders zeggen. Had hij een andere keus?[/QUOTE

Volgens mijn vriendje xylox kakelen kippen meestal:)
 

DeletedUser1435

Guest
Hier gebruik je, alweer, een verkeerd woord. 'Backstabbing' Volgens mijn weten heeft hij niemand verraden hoor ... of laat het mij anders zeggen. Had hij een andere keus?

haha als ik het over anders zeggen heb, dan ga ik niet mijn ongelijk in dezelfde 3 regels toegeven, maar verzin ik andere woorden om toch mijn gelijk te behalen :p
 

DeletedUser13004

Guest
Hier gebruik je, alweer, een verkeerd woord. 'Backstabbing' Volgens mijn weten heeft hij niemand verraden hoor ... of laat het mij anders zeggen. Had hij een andere keus?

kijk hij kreeg een aanval en dadelijk ging dit berichtje de wereld in


Demo73 op 03.05. om 16:34 uur
Goedemiddag,

Zoals je hebt kunnen zien zit ik niet meer in ~MeM~ en dat heeft alles met =1= te maken. Ik weet dat ze je veelvuldig aanvallen en wil je daarom een voorstel doen. Jij stopt met aanvallen op mij en ik zal mijn geplande aanval op jouw afblazen. In plaats daarvan richten we ons beiden volledig op =1=. Sowieso kun je dan een stuk makkelijker met je troepen schuiven, aangezien er geen dreiging van mij is, daarnaast krijgt =1= veel meer tegengas en dat werkt natuurlijk ook in je voordeel. Ik hoor graag hoe je hier tegenover staat.

MVG Demo
 
Reactiescore
971
kijk hij kreeg een aanval en dadelijk ging dit berichtje de wereld in

Je vergeet een paar stappen ...

1. Hij wordt tegenwerkt in de stam
2. Hij krijgt veel aanvallen/massa attack
3. MeM gooit hem eruit
4. Dan pas heeft hij dit berichtje gestuurd eh. Zijn toch belangrijke stappen die je vergeet hoor :rolleyes:
 

DeletedUser13004

Guest
Je vergeet een paar stappen ...

1. Hij wordt tegenwerkt in de stam
2. Hij krijgt veel aanvallen/massa attack
3. MeM gooit hem eruit
4. Dan pas heeft hij dit berichtje gestuurd eh. Zijn toch belangrijke stappen die je vergeet hoor :rolleyes:

1. neen het was demo way or the highway en in een stam ben je een team en demo speelde enkel voor zich deed enkel vv van boka omdat dat in zijn lijn paste dat verklaard ook dadelijk punt 3 hij zetten op accounts zijn vriendjes en niemand mocht die edelen alleen demo
2 de massa attack als je zelf zegt dat je ooit 10.000 kreeg en niks verloor nu was zijn teller 5000 dus ???
4. dat berichtje stuurde hij naar d vroegere seven leden dus P of ze aub zouden stoppen
 

DeletedUser17072

Guest
wel hij heeft op delete gedrukt toen clinic zijn backstabbing niet aanvaard heeft

Ieder zijn eigen mening, maar ik vind het ook geen backstabbing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
971
1. neen het was demo way or the highway en in een stam ben je een team en demo speelde enkel voor zich deed enkel vv van boka omdat dat in zijn lijn paste dat verklaard ook dadelijk punt 3 hij zetten op accounts zijn vriendjes en niemand mocht die edelen alleen demo
2 de massa attack als je zelf zegt dat je ooit 10.000 kreeg en niks verloor nu was zijn teller 5000 dus ???
4. dat berichtje stuurde hij naar d vroegere seven leden dus P of ze aub zouden stoppen

Reageer eens op puntje 3 ... Mem heeft hem gekickt toen hij massaal werd aangevallen en hij vroeg dan nog niet eens om deff lol
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.171
er is hier een mooi oudhollands spreekwoord voor die ongeveer zo gaat, let op komt ie:

demo bakt er geen hout van.
 

DeletedUser

Guest
Commentaar van spelers die het of af gelegd hebben tegen demo (verloren, zoals badeendje daar), of gewoon niks voorstellen. ^^
 

DeletedUser13004

Guest
Reageer eens op puntje 3 ... Mem heeft hem gekickt toen hij massaal werd aangevallen en hij vroeg dan nog niet eens om deff lol

heb duidelijk op punt 3 geantwoord hij wilde alleen beslissen wie intern wie mocht nemen. MEM handelde korrekt in een stam speel je voor de stam en met de stam anders moet je maar alleen gaan
 

DeletedUser1435

Guest
dat is bekend ja. dat demo een egoistje is! alles staat in het teken van hemzelf en zijn bokito
 
Reactiescore
971
heb duidelijk op punt 3 geantwoord hij wilde alleen beslissen wie intern wie mocht nemen. MEM handelde korrekt in een stam speel je voor de stam en met de stam anders moet je maar alleen gaan

Dus gooide MeM hem eruit op het moment dat hij massaal onder aanval ligt, die hij dan ook nog bijna helemaal alleen verwerkt. Wie backstabt er wie nu? En dan noem jij dat voorstel van demo backstabbing ........:rolleyes:
 
Bovenaan