Edels deden er 24h over, genoeg tijd om een VV te regelen. Jouw fout dus.
Fout, dat waren de laatste edelclears jongen, de rest liep vanaf 8u, verder zoals al gezegd stond dat clustertje leeg de reden heb ik je al meegegeven.
En dan zou je lege dorpen met 25 TS hebben. Dan sturen wij nog wat edelclear en defclears en dan ben je weer al je dorpen kwijt. Je kon makkelijk standhouden als je van tevoren defence had geregeld bij je stam. Maar zoals ik het al zei; je was slecht voorbereid.
Je begrijpt het dus niet he, idd had ik lege dorpen, jij bent ondertusse per dorp wel 4 edelclears kwijt gespeeld vermits ik moest ik echt moeite gedaan hebben je hetzelfde had aangepakt zoals de eerste paar dagen. Vooredelen en achter elke edelclear een clear timen en vervolgens achter de laatste nog een eigen edelclear. Snap je het nu ???? Uiteindelijk zit je zonder en moet je met je def edelen wat dan weer makkelijk geblocked wordt. Moest je alleen hebben aangevallen had je dus niets bereikt en had je waarschijnlijk opgegeven zoals elke speler die me ooit zolo heeft aangevallen.
Vond het eerder lachwekkend omdat ik er jou nog wel voor aanzie dat je dat echt geloof.
De feiten zijn dat je de tegenstander niet kon verslaan, veel barbaren edelt, veel dorpen verliest en volgens jezelf doe je ook nog niks. Zo zou je toch geen winnaar omschrijven?
En wat heeft Proud gedaan precies? Barbaren verovert en wachten tot de 90 dagen bereikt waren. HD had de VV van Rudinio, had echt vaak een geel/rood bolletje omdat ik wist dat je stamgenoten het niet eens durven te proberen.
En wat heeft Swiss gedaan? Elke oorlog met dorpenwinst afgesloten en elke hervormde stam had #1 ODA. De terechte winnaar in mijn ogen (eigenlijk van iedereen die een beetje logisch kan redeneren).
Lol

correctie ik kon jullie wel verslaan en zelfs zonder al te veel moeite
Recappen was easy zelfs uren nadat jullie geëdeld hadden kon ik zelfs nog recappen, Dorpen leegzetten tja met een snelle prik was elke stack direct weg en verloor je je dorpen gemakkelijk als voorbeeld die 11 dorpen. 30 dorpen leeg gezet met 80 clears en 11 geëdeld op 3u tijd. Jij was onvoldoende voorbereid wat mijn punt dus bevestigd dat je me hebt onderschat.
Offensief waren jullie een team waardoor jullie dus het benodigde respect van mijn kant verkrijgen, maar individueel deden jullie niets het moest steeds via een gezamenlijke aanval. Dit had ik dus niet nodig, ik kon jullie alleen aan en eender welke speler die ik ooit aangevallen heb. Een gezamenlijke aanval maakt het natuurlijk wel makkelijker.
Barbs inderdaad die heb ik geëdeld maar dat deed jij de afgelopen maand ook en de helft van FTW/Swiss heeft dit al het laatste half jaar gedaan.
Hun reden weet ik niet mijn reden weet je wel. Wel even een opmerking over die ODA en ODD
Swiss/FTW bestaat al vanaf
28 februari 2014 en heeft ik hun 1 jaar en 1.5 maand hebben jullie 2.36 miljard ODA (behaald wat men punt over jullie aanvallende vermogen bevestigd) en 1.49 miljard ODD behaald grotendeels te wijten aan de massa van Add. op jullie.
Proud bestaat vanaf 23 november 2014 beter gezegd 9 maanden minder als jullie
In die 5.5 maand hebben wij.
403 mil ODA behaald (niet veel maarja wat wil je met een stam met enkel defensieve spelers ) en 840 mil ODD waarvan 300 mil al van mij is een kleine 200 mil van WOLPC en de overige 300 mil verdeeld over de rest van Proud.
Kortom Proud heeft harder geknokt dan jullie gedurende hun gehele levensduur.
Lol is niet gefaald hoor of ben je jullie dorpenverlies aan Add. vergeten ? zo hard was onze massa niet gefaald enkel stopten ze vooral aan MM kant met doordrukken.
VV's moesten worden geregeld en wonder boven wonder waren eht enkel de remain en -ST- spelers die wilden VV'en MM ging enkel lopen tagden niets, werkten niets voor. Ze deden simpelweg niets met als gevolg dat de druk die wij op grotz uitvoerden ook afnam.