Jullie hebben idd dorpenwinst tegen Deadone, en een periode tegen innovation. Oh wacht, ik herinner me net, er speelde toen niemand op die accounts.
Christ loud, stop whining. je bakt er niets van en je argumenten zijn waardeloos. Dorpen pakken op accs waar e 1 keer in de week werd gelogged en de vv pas werd gegeven 3 dagen na het begin van een massa. Bravo loud, jullie waren echte toppers om dat te kunnen.
Lol wat was geen excuus he Poo. had je zelf gezegd. FTW heetf ook enkel dorpen gepakt van inactieve acc's en dan nog niet eens solo. Maar goed
Waarom kunnen wij dan geen edels bij onze andere 150 offensieve dorpen zetten en opnieuw versturen met def clears? Kijk Loudje, omdat je niet niet nadenkt zou je dit al niet zien aankomen. Zo blijf je altijd maar achter de feiten aanlopen. Als je ZOLO speelt kun je misschien een medespeler zoeken? Als spelers van 1M bij jou in de stam willen zitten zou je vast wel een toffe gozer zijn :thumbs up:
Simpel edels 2 dagen laten lopen is dom dan ben je er zeker van dat ze kapot gaan, bovendien snap je het nog steeds niet. had die 150 extra clears er maar bij gegooid had welgeteld 1 dag geduurd om ze allemaal te slopen. het is een verhaaltje zonder einde bands.
Jij stuurt edelclears. Ik edel de dorpen voor en time achter elke edeclear een clear van mezelf en neem als laatste het dorpje terug.
Maakt dan zelfs niet uit hoeveel edelclears je gebruikt had genoeg off om ze uiteindelijk toch allemaal op die manier te slopen echt moeilijk is het niet. had je solo geprobeerd had je geen enkel dorp kunnen veroveren want dan had ik mss wel eens een VV aangevraagd, je viel met half FTW al dan niet heel FTW aan. Daarom heb je dorpen kunnen veroveren.
Je vergeet hierbij dat Proud werd opgericht toen de wereld al voorbij was, oftewel: 75% van FTW deed niets meer. Wat bewijst je punt dan? Als we door waren gegaan, was die ODA vele malen hoger uitgevallen en was ook de ODD harder gestegen. Waarom draag je dit punt uberhaupt aan? En hoe kom je tot zo'n onnozele conclusie?
dit punt komt als reactie op Bands dusja
Toen Add. werd opgericht was half W31 ook al inactief dus waarom baseert Bands zich daar dan op ???
Bovendien hebben we met 10 spelers op 1/3 van jullie tijd 1/3 van jullie resultaat geboekt, beter gezegd met 10 spelers waren we statistisch even goed als jullie met zen 25'en mss zelfs beter.