Becijfering top 25

DeletedUser

Guest
en als die lijstjes geen commentaar mogen hebben, waarom post je ze dan?

Mogen ze wel enkel stemmen Poo en Bands die score af op hun persoonlijke relatie's met de desbetreffende spelers niet op hun spel. Vrij logisch dat ze mij dan ook een lagere score geven dan eender welke andere speler in die top 25 simpelweg omdat we niet zo'n goede vriendjes waren op W31.

Dusja als je je eigen relaties tot spelers niet opzij kan zetten moet je ook niet zo'n lijstje gaan maken.
 

DeletedUser

Guest
Een 6 is maar net onder mijn gemiddelde, dus wat is het probleem precies? Je hoort niet echt in het rijtje tussen Bundy en Poo thuis.. Je hebt onder de maat gepresteerd, en al je excuses interesseren me niet. Flipje kreeg ook een lager cijfer omdat hij het druk heeft.
 
Reactiescore
746
Mogen ze wel enkel stemmen Poo en Bands die score af op hun persoonlijke relatie's met de desbetreffende spelers niet op hun spel. Vrij logisch dat ze mij dan ook een lagere score geven dan eender welke andere speler in die top 25 simpelweg omdat we niet zo'n goede vriendjes waren op W31.

Dusja als je je eigen relaties tot spelers niet opzij kan zetten moet je ook niet zo'n lijstje gaan maken.

Domste opmerking ooit. Ik heb Wolpc bijv. meer punten gegeven dan sommige FTW'ers waarmee ik dagelijks sprak en grapjes maakte. Dus rot effie op en geef deftige feedback?
Jij hebt gewoon niet gepresteerd, daarom de lage score.
 

DeletedUser

Guest
Domste opmerking ooit. Ik heb Wolpc bijv. meer punten gegeven dan sommige FTW'ers waarmee ik dagelijks sprak en grapjes maakte. Dus rot effie op en geef deftige feedback?
Jij hebt gewoon niet gepresteerd, daarom de lage score.

Plus 1.
Poo kreeg een 9,9 terwijl ik hoop dat hij een mug in zijn kamer krijgt.
 

DeletedUser68027

Guest
Domste opmerking ooit. Ik heb Wolpc bijv. meer punten gegeven dan sommige FTW'ers waarmee ik dagelijks sprak en grapjes maakte. Dus rot effie op en geef deftige feedback?
Jij hebt gewoon niet gepresteerd, daarom de lage score.

Heb ik zoveel gepresteerd beste Poo.? :)
 

DeletedUser

Guest
Domste opmerking ooit. Ik heb Wolpc bijv. meer punten gegeven dan sommige FTW'ers waarmee ik dagelijks sprak en grapjes maakte. Dus rot effie op en geef deftige feedback?
Jij hebt gewoon niet gepresteerd, daarom de lage score.

natuurlijk ontken je het :p Je hebt slechts de laatste 2 maanden tegen me gespeeld en de rest van FTW heeft pas de laatste 4.5 maand tegen me gespeeld dusja.

Bovendien kwamen jullie zelf af met het feit dat de vv'ers wel goed waren. edit ik was een van de meest actieve VV'ers.

Jullie vielen aan toen ik geen zin meer had in het spel en al half gestopt was, Je spreekt jezelf constant tegen en als jij eht zelf niet doet doet ofwel Bands of wel Coentje het wel, er zit geen enkele structuur in jullie gehele reacties want je slaagt maar in het rond omdat ik de discussie al lang gewonnen heb enkel willen jullie het niet inzien het enige wat er bij jullie steeds uitkomt is barbs en interns meer hebben jullie niet te zeggen.

Ik kan daarentegen iedereen of toch het meerendeel van FTW wel beoordelen op hun skills vermits ik op elk acc dat ooit onder aanval van jullie heeft gelegen de VV heb gedraaid voor meerdere dagen.

Jullie hebben geen enkele referentie om spelers in het zuiden te kunnen beoordelen vermits je niets van hen weet wat je zelf al hebt toegegeven Poo.

Bovendien is de vriendjespolitiek van jullie overduidelijk hoor, niemand had ook verwacht dat je een FTW'er minder als een 7 zou geven want ja het is een FTW'er de zogenaamde pro's
 

DeletedUser63648

Guest
elke FTW'er heeft de wereld gewonnen. Iedereen erbuiten heeft die verloren, dus ik zou wel degelijk kunnen stellen dat die beter gepresteerd hebben. Daarnaast, Slim shady heeft constant rond de 6 gekregen. Dus ga niet stellen dat iedereen minstens een 7 kreeg. Van degenen die hem hoger hebben gerated hebben mij daarin een klein beetje meegerekent. Het is echt niet zo dat de meeste lijstjes bullshit zijn hoor.

Maar om er nog eens op terug te komen:
- JIj bent trots op dorpenverlies
- JIJ stuurt defclears
- Jij bent trots op van alles en nog wat terwijl iedereen heeft laten zien dat zelfs MB's beter kunnen presteren.
 

DeletedUser

Guest
Poo. heeft meerdere Swiss accounts onder de 7 gegeven. Getallen zijn volgens mij niet echt jouw ding?
 

DeletedUser

Guest
elke FTW'er heeft de wereld gewonnen. Iedereen erbuiten heeft die verloren, dus ik zou wel degelijk kunnen stellen dat die beter gepresteerd hebben. Daarnaast, Slim shady heeft constant rond de 6 gekregen. Dus ga niet stellen dat iedereen minstens een 7 kreeg. Van degenen die hem hoger hebben gerated hebben mij daarin een klein beetje meegerekent. Het is echt niet zo dat de meeste lijstjes bullshit zijn hoor.

Maar om er nog eens op terug te komen:
- JIj bent trots op dorpenverlies
- JIJ stuurt defclears
- Jij bent trots op van alles en nog wat terwijl iedereen heeft laten zien dat zelfs MB's beter kunnen presteren.

Lol daar zeg je eens een naam :p Shady is geen acc he, het is een inactieve hoop rotzooi dat de wereld heeft mogen uitspelen. vanaf dat jij er bent weggegaan is er met dat acc niets meer gedaan.

Shady zelf verdiende nog geen 4 enkel omdat jij erop zat zoals je dus zei geeft iedereen het een hogere score maar dat is dan enkel voor galaxy niet voor shady kon ik er eigenlijk beter bijzetten.

de enige lijstjes vanuit FTW zijn die van Poo en Shady en die zijn weliswaar bullshit gebaseerd op hun vriendjes politiek.

En wat je daar nog maar eens boven haalt

1) heb ik al eens gezegd het dorpenverlies kan me een barst schelen, trots nee ben ik niet maar geef toe het had eveneens erger al dan niet beter gekund moesten we er beiden voor gegaan zijn. Dat kan ik niet beoordelen maar vermoed dat het wel in positieve zin zou zijn moest ik echt de moeite hebben gedaan om ze te behouden.

2) heb ik enkel gedaan om Grotz en mss een paar op HD maarja als Grotz men def dorpen niet wou slopen moest ik ze op iemand anders gooien he, ze moesten dood dus beschouw het als defclears ik noem het troependump.

3) lol welke MB's dan ???? elke MB van FTW heeft niets alleen gedaan dusja beter presteren nee dat kan je niet zeggen zie je ook al aan de ODA

Poo. heeft meerdere Swiss accounts onder de 7 gegeven. Getallen zijn volgens mij niet echt jouw ding?

Lol ja duh zou nog erger zijn moest die alle inactieve rotzooi nog meer geven als een 7 :p voor elke inactieve speler geeft die tussen de 6 en de 7 beter gezegd veel te hoog voor een acc dat gedurende de gehele wereld mss 2 maanden iets heeft gedaan vb: Rudinio
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
loudje toch
constant je eigen dingen gaan omdraaien etc omdat je vol onzin post. :D :D :D
Lache dit.

iig, iedereen buiten jij weet dat mijn punten rechtvaardig zijn en dat jij niet meer verdient. En dat is voor mij genoeg ;)
 

DeletedUser

Guest
loudje toch
constant je eigen dingen gaan omdraaien etc omdat je vol onzin post. :D :D :D
Lache dit.

iig, iedereen buiten jij weet dat mijn punten rechtvaardig zijn en dat jij niet meer verdient. En dat is voor mij genoeg ;)

Iedereen in FTW vind dat inderdaad :p wie staat er nog in de top 25 die iet wat hebben gepresteerd owja, WOLPC en ik voor de rest is het FTW of spelers die erin zijn geraakt door de vele delete's.

Bovendien mag je van mij eens aangeven waar ik nu mijn woorden verdraai want dit is weer zo'n typisch FTW trekje. Je zegt dat ik het doe ik vraag je om bewijs en wacht even jij gaat van onderwerp veranderen omdat je nogmaals gepakt bent op eht verkopen van bullshit simpelweg omdat je iets wil zeggen
 

DeletedUser

Guest
Lol ja duh zou nog erger zijn moest die alle inactieve rotzooi nog meer geven als een 7 :p voor elke inactieve speler geeft die tussen de 6 en de 7 beter gezegd veel te hoog voor een acc dat gedurende de gehele wereld mss 2 maanden iets heeft gedaan vb: Rudinio

Rudinio heeft in die 2 maanden tijd meer dorpen van Proud verovert dan Proud in 4 maanden van Swiss.

3i7zenReaUuI0.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rudinio heeft in die 2 maanden tijd meer dorpen van Proud verovert dan Proud in 4 maanden van Swiss.

3i7zenReaUuI0.gif

Wauw wat een prestatie :p

Een speler van 10 mil dat 1 speler van 300k heeft weggespeeld dat bovendien zelfs inactief was

hetzelfde voor Glumored eveneens Inactief

BTW Rudinio stond die tijd onder VV handig he de automatische handtekeningen ;)

En daar faal je weer eens
 

DeletedUser

Guest
Hoezo is dit off-topic trouwens? Gewoon een discussie of Loud die 6 wel waardig is.

het ging off-topic Bands dus ongelijk kan ik hem niet geven, dit is bedoeld om de lijstjes niet om te discussiëren iets waar we beiden in fout zijn

en als die lijstjes geen commentaar mogen hebben, waarom post je ze dan?

Er kan wel over gediscussieerd, echter na drie pagina's aan een discussie waarin constant hetzelfde gezegd wordt lijkt het me wel klaar en kan er wel een nieuwe lijst gepost worden.
Lijkt me vrij logisch niet ;)

Inderdaad, beetje een mod. die alle spelregels te letterlijk uit zijn kop kent....
Een beetje zoals de Nederlandse Eredivisie scheidsrechters

Bedankt, maar nee.. krijg ook niet dat salaris, dus je hoeft me er ook niet mee te vergelijken :eek:
 

DeletedUser63648

Guest
Nee hoor je hebt wel gelijk :p

Het is alleen zo dat de mensen die lijstjes gaan maken ze al gemaakt hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Wauw wat een prestatie :p

Een speler van 10 mil dat 1 speler van 300k heeft weggespeeld dat bovendien zelfs inactief was

hetzelfde voor Glumored eveneens Inactief

BTW Rudinio stond die tijd onder VV handig he de automatische handtekeningen ;)

En daar faal je weer eens

En dat is nog een reden meer waarom wij geen tijd in W31 stopten. Jullie konden ons niets maken, nooit niet eigenlijk. Wat heb jij nou eigenlijk op W31 gedaan?
>stamgenoten edelen
>wat profiteren van het succes van je bondgenoten
>barbaren edelen
>dorpen verliezen alsof het uitverkoop is
>barbaren edelen

Sorry Loud, maar je gaat van een 6 naar een 4.

Er kan wel over gediscussieerd, echter na drie pagina's aan een discussie waarin constant hetzelfde gezegd wordt lijkt het me wel klaar en kan er wel een nieuwe lijst gepost worden.
Lijkt me vrij logisch niet ;)

Het is niet alsof een speler niet durft te posten omdat we een discussie houden. Anders maak jij een lijstje op basis van nlstats? Maak er wat moois van!
 

DeletedUser

Guest
En dat is nog een reden meer waarom wij geen tijd in W31 stopten. Jullie konden ons niets maken, nooit niet eigenlijk. Wat heb jij nou eigenlijk op W31 gedaan?
>stamgenoten edelen
>wat profiteren van het succes van je bondgenoten
>barbaren edelen
>dorpen verliezen alsof het uitverkoop is
>barbaren edelen

Sorry Loud, maar je gaat van een 6 naar een 4.

Lol en weer hetzelfde verhaaltje bovenhalen :p heb ik je al vaak genoeg uitgelegd dus ga ik het niet nog eens doen, wat heb jij dan gedaan op HD uitgezonderd in je broek doen als je aangevallen werd, als excuus gebruiken dat je inactief was, eerst liegen over OS van Bertje af en vervolgens me nog vragen om op een wereld samen met jou te gaan spelen XD Vertel het eens wat heb jij individueel gedaan ?

Het enige wat ik me kan voorhalen wat jij gedaan hebt is dorpen tot op de grond slopen en speciaal opstaan om edels te kunnen timen XD kerel je bent een wanhopige speler, je bent de bodem van de ijsberg vrijwel elke speler is beter als jou individueel maarja individueel kan je natuurlijk nooit aan he
 
Bovenaan