Awards

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het AF sneller valt dan Sweet!
Het niveau daalt met de seconde :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sweet is echt zo goed niet

"Hallo mijn naam is Dark11. Ik heb net een AF-account gemaakt en denk nu al recht te hebben op een mening."

Ik raad je aan de regels door te lezen, er is een nieuw beleid. Nieuwe AF-spelers mogen pas na een jaar posten, zodat de oudere poster zich kunnen aanpassen op nog een niveau daling.
 

DeletedUser

Guest
Sweet is echt zo goed niet

1322029459_5_DLj3.jpeg
 

DeletedUser63557

Guest
"Hallo mijn naam is Dark11. Ik heb net een AF-account gemaakt en denk nu al recht te hebben op een mening."

Ik raad je aan de regels door te lezen, er is een nieuw beleid. Nieuwe AF-spelers mogen pas na een jaar posten, zodat de oudere poster zich kunnen aanpassen op nog een niveau daling.

niveau daling :eek: Ik heb een hoger niveau dan meneer
 

DeletedUser58625

Guest
sweet is zo goed als voor bij , shiva is gevallen :) soon de rest dus !

Erg moeilijk he, dorpen pakken van een onbemand account ;)
Nu zit er weer een speler op en ligt er altijd een nood vv bij een van de actiefste accounts in Sweet! ;)
Was jij trouwens niet die noob die een account/co zocht hier op het AF maar heel z'n topic werd vol gespamt doordat men niet met jouw naam kon leven? :p

EDIT: Ja dus :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Erg moeilijk he, dorpen pakken van een onbemand account ;)
Nu zit er weer een speler op en ligt er altijd een nood vv bij een van de actiefste accounts in Sweet! ;)
Was jij trouwens niet die noob die een account/co zocht hier op het AF maar heel z'n topic werd vol gespamt doordat men niet met jouw naam kon leven? :p

EDIT: Ja dus :rolleyes:

Het niveau, het niveau... tis triest gestelt op 24.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent lief <3

Onbedoelt gaan we misschien wel met de aanvaller vd dag er vandoor.
 

DeletedUser

Guest
Wie is er nu weer ah plunderen?

Jij J @ Complex? :p
Zit op de helft nu..
 
Bovenaan