Awards

DeletedUser

Guest
Straks is de helft van je dorpen leeg ;)
En een edel (of 4) herbouwen duurt nét wat minder lang dan een vol defencedorp :cool:

Ik ben dan ook geen hele defdorpen kwijtgeraakt hoor;)
Dit is mijn grootste verlies tot nu toe:

Klikkie.

Tijdens een snipe waarbij hij blijkbaar iets meer troepjes meestuurde dan verwacht. dus vertel mij maar niet hoe ik het spelletje moet spelen, ik weet goed genoeg waar ik mee bezig ben ;)
 

DeletedUser56707

Guest
Ik ben dan ook geen hele defdorpen kwijtgeraakt hoor;)
Dit is mijn grootste verlies tot nu toe:

Klikkie.

Tijdens een snipe waarbij hij blijkbaar iets meer troepjes meestuurde dan verwacht. dus vertel mij maar niet hoe ik het spelletje moet spelen, ik weet goed genoeg waar ik mee bezig ben ;)

Ik weet best dat je het spelletje kent ;)
Maar ik heb ook al rapporten gezien ,op ons stammenforum, waarbij je meer verloren bent ;)
 

DeletedUser6177

Guest
@ Tommyking, alsjeblieft man houdt op met die onzin! :mad:

Die gast heeft perfect gedeft gister, en vannacht. Als er iemand geownt is ben ik het wel geweest :(

Volgende keer andere strategie dan maar... :cool:
 
Reactiescore
255
@ Tommyking, alsjeblieft man houdt op met die onzin! :mad:

Die gast heeft perfect gedeft gister, en vannacht. Als er iemand geownt is ben ik het wel geweest :(

Volgende keer andere strategie dan maar... :cool:

Gast?
Marisjeh is toch echt een vrouw :p
 

DeletedUser6177

Guest
Gast?
Marisjeh is toch echt een vrouw :p

Zo deffen kunnen (de meeste) vrouwen niet... ohhh :eek:

Als Mariska er zelf had opgezeten waren de rapp. iets anders geweest. Maar ere wie ere toekomt, knap staaltje verdedigen.. van die "gast" ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Nou ja het is een team effort, je knokt niet tegen Mariska alleen. Trouwens sorry voor de aanstaande snipes;)
 

DeletedUser61794

Guest
Juanitoe, je bent eindelijk iemand, die zijn tegenstander niet de grond in trapt. Het is een spel, en soms moet je je meerdere erkennen:) Jij bent tenminste een positief iemand. Kunnen veel opscheppers een voorbeeld aan nemen.
 

DeletedUser

Guest
Zo deffen kunnen (de meeste) vrouwen niet... ohhh :eek:

Als Mariska er zelf had opgezeten waren de rapp. iets anders geweest. Maar ere wie ere toekomt, knap staaltje verdedigen.. van die "gast" ;)

Hee, niks tegen vrouwen he :eek:
 
Bovenaan