Awards

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik denk ook niet dat er OS zal staan ofzo. En ik heb het zoiezo niet zo bijgehouden de afgelopen anderhalve week, had tentamens.



Dat zal best :p ik ken ze niet, maar jullie hebben allemaal een hoge pet van ze op. Maar als ik het zo allemaal van het AF moet geloven zijn ze "de beste spelers die er zijn".

Nee, want dan ben ik al:cool:. Nee fido is beter als mij en van philips weet ik niet veel, maar zal wel geen slechte speler zijn veronderstel ik:)
 

DeletedUser45033

Guest
vond het natuurlijk wel fijn dat je de aanval in de shit draaide :p;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
dorpje was binnen toch?:p En trouwens, ik wil je best helpen met deffen ter compensatie!:D
 

DeletedUser55090

Guest
Nee hoor dat zal ik nooit beweren, nu zit er iemand anders op. Maar help zo wel weer. Beste speler ben je zeker niet snel, en dat kunnen alleen andere oorderelen, dus uitspraak daarover doe ik nooit
 

DeletedUser45033

Guest
Na er twee dagen nipt langs te pakken heb ik hem eindelijk :eek:

op 05.04.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (126.265 eenheden)!

En aan de aanvallen te zien komt morgen de volgende :)
 

DeletedUser

Guest
Na er twee dagen nipt langs te pakken heb ik hem eindelijk :eek:

op 05.04.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (126.265 eenheden)!

En aan de aanvallen te zien komt morgen de volgende :)

die van de 4e kreeg mijn target :p

bijna 20 dorpen voor 150k eenheden, eerlijke deal :D
 

DeletedUser45033

Guest
Krijgen jullie ook OS? :)

het staat vrij om os te doneren hoor :D kies maar een dorpje, ze worden toch allemaal aangevallen :eek:

het staat vrij om os te doneren hoor :D kies maar een dorpje, ze worden toch allemaal aangevallen :eek:

yippie, ik krijg hulp :p

http://nl24.tribalwars.nl/public_report/20f157040843b8b61a41fd69000c0c20


is eigen deff van smurfje, welke hij als os gestuurd had na zijn treintje edelclears :D:D
stond er maar een uurtje of 12:p

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (154.126 eenheden)!


ps : mod, tijd genoeg om niet van dubbelpost te spreken hé;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
op 06.04.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (192.863 eenheden)!

op naar morgen :eek:
 

DeletedUser55090

Guest
2x Verdediger van de dag


op 06.04.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (192.863 eenheden)!

Je awards bekijken


We blijven doorgaan hoor, en hun ook zeker;)

Een willekeurige snipe, lijkt me voor het beeld leuker

scaled.php
 

DeletedUser55090

Guest
Verslagen tegenstanders: 2.334.214 (6.)

We stijgen weer eens.

BTW: Edels waren alle 4 morsdood. Maar ze doen het nog steeds vrij sterk hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan