Awards

DeletedUser62715

Guest
Is er nou al een slachtoffer award verdiend op w24 dan wel op een andere, ben benieuwd!:p
 

DeletedUser54745

Guest
Yep bijna alle clears lopen heen en weer om de muurtjes laag te houden :D
Ik ga voor de goude award murenbreker :p
 

DeletedUser45033

Guest
tja, de award van grootmacht zal je niet halen hier :D

maar de award van muurtjes slopen is dan toch al iets om uit te pakken :eek::rolleyes:
 

DeletedUser45033

Guest
tja, ik win met mijn weinige cleartjes evenveel dorpen als jij met wat is het tot nu toe 400 clears????
goed bezig zou ik zeggen :rolleyes:

internen gaat iets simpeler hé, misschien eens terug over nadenken, dan kan je terug gaan farmen en naar nr.1 gaan :cool:
 

DeletedUser55090

Guest
Als het niet -20 geluk was stond philipsje nu gewoon zelfs voor tegen je, kun je lachen over het geluk maar lijkt me eerder jou slechte zaak, niemand valt je aan. Je hebt dik 2 maal zoveel dorpen + punten als ons en dan stack je toch wel wat bij.

Clears blijven komen, muren blijven down en omhoog aan het gaan. Maar maakt niet veel uit, zolang edels maar dood blijven;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Als het niet -20 geluk was stond philipsje nu gewoon zelfs voor tegen je, kun je lachen over het geluk maar lijkt me eerder jou slechte zaak, niemand valt je aan. Je hebt dik 2 maal zoveel dorpen + punten als ons en dan stack je toch wel wat bij.

Clears blijven komen, muren blijven down en omhoog aan het gaan. Maar maakt niet veel uit, zolang edels maar dood blijven;)

Baas:cool:
 

DeletedUser

Guest
Krijgt .Ourway ook OS uit sweet?
Want als ik dit zo lees is het 4 vs 1 terwijl .ourway ook geen stam heeft.

Dan zou deze prestatie helemaal diep triest zijn :p.
 

DeletedUser55090

Guest
Krijgt .Ourway ook OS uit sweet?
Want als ik dit zo lees is het 4 vs 1 terwijl .ourway ook geen stam heeft.

Dan zou deze prestatie helemaal diep triest zijn :p.

Diep triets zijn ze zeer zeker niet, ze doen het juist heel leuk. Veel edels, slimme tijden, veel getimed. Het is een prima offensief hoor, het is momenteel dat ourway heel erg bezet word en er opgelet word precies hoe alles gedeelt word.

Ik ga geen uitspraken doen over Ossen, alsnog lijkt het me zo dat als die er zouden zijn ze vele uren zouden lopen en in dit stadium dus helemaal niet relevant zijn. Ik laat de aanvaller gissen, maar als je logisch na denkt bedenk je nog wel wat feiten. Niet te makkelijk denken he;)

100 dode edels behalen we vanacht of morgen denk ik zo wel;)
 

DeletedUser26046

Guest
Diep triets zijn ze zeer zeker niet, ze doen het juist heel leuk. Veel edels, slimme tijden, veel getimed. Het is een prima offensief hoor, het is momenteel dat ourway heel erg bezet word en er opgelet word precies hoe alles gedeelt word.

Ik ga geen uitspraken doen over Ossen, alsnog lijkt het me zo dat als die er zouden zijn ze vele uren zouden lopen en in dit stadium dus helemaal niet relevant zijn. Ik laat de aanvaller gissen, maar als je logisch na denkt bedenk je nog wel wat feiten. Niet te makkelijk denken he;)

100 dode edels behalen we vanacht of morgen denk ik zo wel;)

Dus geen OS van Sweet! :eek:?
 

DeletedUser55090

Guest
Nogmaals ik doe er geen uitspraken over, vind het gissen van de tegenstanders daarnaar juist zo leuk.
 

DeletedUser45033

Guest
Nogmaals ik doe er geen uitspraken over, vind het gissen van de tegenstanders daarnaar juist zo leuk.

facta heeft mijn dorpen zo goed als allemaal verkend en konden duidelijk zien dat er geen os instaat. Ik kon ze moeilijk wegsturen hé want dan zag ik ze niet meer.
Neenhoor, tot nu toe is het allemaal eigen deff. Maar dodgen kost geen troepen. Weten wat je blockt en dit uit veel verschillende dorpen zodat de verliezen héél snel zijn opgebouwd daar ze over veel dorpen worden bijgemaakt ;)

basic deffschool hoor :cool:
 

DeletedUser45033

Guest
en wat is flauw:confused:
Dat ik niet als een noobje dadelijk de handdoek gooi als er een massa aankomt?
Ofdat ik tracht mijn account zo lang mogelijk boven water te houden zodat ik een mooie buffer ben voor sweet?

Sorry hoor, ga al enkele werelden mee en heb ervaring met massa's van +1000'den.
Enja, ooit zal het account mogelijk verloren gaan maar dan zullen ze dorpen wel snel terug zijn in de stam waar ze thuis horen ;)
 

DeletedUser22224

Guest
en wat is flauw:confused:
Dat ik niet als een noobje dadelijk de handdoek gooi als er een massa aankomt?
Ofdat ik tracht mijn account zo lang mogelijk boven water te houden zodat ik een mooie buffer ben voor sweet?

Sorry hoor, ga al enkele werelden mee en heb ervaring met massa's van +1000'den.
Enja, ooit zal het account mogelijk verloren gaan maar dan zullen ze dorpen wel snel terug zijn in de stam waar ze thuis horen ;)

Ik bedoelde "flauw hoor :p " omdat F.I.D.O niet wil vertellen of hij wel of niet OS heeft en van wie dan wel xD

Maar het is ook flauw dat je niet even je dorpen gelijk leeg zet en ze lief afgeeft ;)
 

DeletedUser45033

Guest
90% van de aanvallen worden gedodged. Denk eens even na??????
Kan er dan OS zitten in die dorpen, en van wie zou ze moeten komen buiten Sweet:rolleyes:

Ga eens naar TWmaps en geef facta, sweet en mijn account in, denk niet dar er veel andere stammen liggen hé :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik bedoelde "flauw hoor :p " omdat F.I.D.O niet wil vertellen of hij wel of niet OS heeft en van wie dan wel xD

Maar het is ook flauw dat je niet even je dorpen gelijk leeg zet en ze lief afgeeft ;)

Omdat zij betere spelers zijn dan dat er in facta zitten? Ik denk dat er veruit 1 speler is in facta die in de buurt komt van philips&fido
 

DeletedUser22224

Guest
Ik denk ook niet dat er OS zal staan ofzo. En ik heb het zoiezo niet zo bijgehouden de afgelopen anderhalve week, had tentamens.

Omdat zij betere spelers zijn dan dat er in facta zitten? Ik denk dat er veruit 1 speler is in facta die in de buurt komt van philips&fido

Dat zal best :p ik ken ze niet, maar jullie hebben allemaal een hoge pet van ze op. Maar als ik het zo allemaal van het AF moet geloven zijn ze "de beste spelers die er zijn".
 
Bovenaan