Automatisch geupdate Kaartjes

Reactiescore
372
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ik ben al een aardige tijd kaartjes aan het opslaan, deze zijn van precies veertig dagen terug, best leuk om de vooruitgang te zien :p

q8dL8VN.png


QdbgyUe.png
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Wil je er een filmpje ofzo van gaan maken?
 
Reactiescore
372
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Wilde ze bewaren zodat we een overzicht van de geschiedenis van W39 kunnen maken, maar dat is misschien wel een leuk idee ja :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Hmm.. als je overigens naar de kleuren van de stammen kijkt zie je bijvoorbeeld dat de kleuren van .Tree en Ghosts nu omgewisseld zijn :/
 
Reactiescore
372
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Hmm.. als je overigens naar de kleuren van de stammen kijkt zie je bijvoorbeeld dat de kleuren van .Tree en Ghosts nu omgewisseld zijn :/

Als het echt overzichtelijk moet zijn kan ik die kleuren wel aanpassen met photoshop, denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Inderdaad, of je gaat kaartjes via twstats maken, gezien je daar zelf de kleuren kan kiezen.
Lijkt me iig leuk om te zien als het uiteindelijk klaar is :)
 

DeletedUser75583

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Jeetje nu kunnen we ons zeker het Sparta van deze wereld noemen.
 

DeletedUser63648

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Wel grappig om te zien dat de groei van Ghosts allemaal in het cluster is, terwijl de groei van Divine allemaal aan de rand is :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ook grappig dat Divine met 17 leden deze week ongeveer 1499k gegroeid is, en Ghosts met 15 leden en dan nog eens Oosteind niet meegerekend (+DG banned) op ongeveer 1768k komt, terwijl jullie veel meer rim te edelen hebben.
 

DeletedUser73657

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Als je alles recruit in de rim kan je er idd niet meer groeien. Slim opgemerkt
 

DeletedUser63648

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Klein beetje butthurt of lijkt t maar zo?


Klein beetje maar hoor, Het is heel duidelijk niet heel erg butt hurt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Nee ik geef gewoon een repliek ;)
 

DeletedUser65908

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ook grappig dat Divine met 17 leden deze week ongeveer 1499k gegroeid is, en Ghosts met 15 leden en dan nog eens Oosteind niet meegerekend (+DG banned) op ongeveer 1768k komt, terwijl jullie veel meer rim te edelen hebben.

als je DG uberhaupt zou meerekenen met ghosts dan is het al 16 leden want die zit niet in ghosts en dan iedereen die dorpen van oosteind heeft zitten edelen die barbaar waren gegaan (33 dorpen) dus 1768k - 330k =1438k, try again
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Een repliek wat nergens op slaat. Je hebt mindere en je hebt betere weken. Dat je me überhaubt van repliek moet dienen toont al dat je butt hurt bent.
 
Reactiescore
768
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ook grappig dat Divine met 17 leden deze week ongeveer 1499k gegroeid is, en Ghosts met 15 leden en dan nog eens Oosteind niet meegerekend (+DG banned) op ongeveer 1768k komt, terwijl jullie veel meer rim te edelen hebben.

Ja maar zeg dan wel dat er ontiegelijk veel BB's worden geëdeld (moeten jullie zelf weten hoor) + dat de verloren bb's vast niet alleen door Oosteind worden teruggedeld.
 
Bovenaan