Automatisch geupdate Kaartjes

DeletedUser71618

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Jammer jammer dat je mijn naam weer moet gebruiken. Dat ik op Dark Clown speel wilt niet zeggen dat ik PP gebruik, we spelen met 4 man. Ik raak persoonlijk de PP niet aan. Het is ook jammer om te zien dat de 'grotere' spelers die PP gebruiken nooit genoemd worden.

Oh wacht, je wil zeggen dat je niks te maken hebt met PP gebruiken op je godvergeten eigen account? :eek:

Goh dat is makkelijk, vanaf morgen ga ik ook PP gebruiken en zeg ik wel ff 'dat mijn co het was'. Dan zal men vast heel erg opkijken van mijn eigen prestaties, omdat mijn co de enige is die het gebruikt en dus de noob of loser is, en ik het erg goed doe zo zonder dat ik zelf PP gebruik, zoals we nu ook bij jou prestaties doen enzo.
 

DeletedUser73696

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Oh wacht, je wil zeggen dat je niks te maken hebt met PP gebruiken op je godvergeten eigen account? :eek:

Goh dat is makkelijk, vanaf morgen ga ik ook PP gebruiken en zeg ik wel ff 'dat mijn co het was'. Dan zal men vast heel erg opkijken van mijn eigen prestaties, omdat mijn co de enige is die het gebruikt en dus de noob of loser is, en ik het erg goed doe zo zonder dat ik zelf PP gebruik, zoals we nu ook bij jou prestaties doen enzo.

Het is mijn account niet.
 

DeletedUser61174

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Jij speelt erop, dus het is ook jouw account, je kunt niet gaan zeggen dat je er niks mee te maken hebt als je op dat account speelt ;) Als je er iets op tegen had was je wel van dat account af gegaan neem ik aan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

We hebben de grootste bullshitter ooit gevonden...

Maar dit is niet echt het topic hiervoor :O
 
Reactiescore
746
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Zoals Speedbarbaar zei, dit is niet het topic voor spam.

gelieve dat naar de juiste forums te brengen en hier enkel te posten als het betrekking heeft op de kaartjes.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Misschien is het slim om de kaarten iets te zoomen, aangezien er hoogstwaarschijnlijk niet al te veel spelers meer bijkomen.
 
Reactiescore
746
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Misschien is het slim om de kaarten iets te zoomen, aangezien er hoogstwaarschijnlijk niet al te veel spelers meer bijkomen.

Dat gaat niet gebeuren. Deze kaartjes worden gemaakt door personen die los staan van TW. Kunnen wij niets aan veranderen.
 

DeletedUser44415

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Misschien is het slim om de kaarten iets te zoomen, aangezien er hoogstwaarschijnlijk niet al te veel spelers meer bijkomen.

Deze kaartjes worden wekelijks/maandelijks (ik dacht wekelijks) upgedate, deze kaartjes komen niet vanuit de mods, maar uit de welbekende hezhi die al vele werelden deze kaartjes opgemaakt heeft. Als je dit wilt, kan je altijd pm sturen naar hem, alhoewel dat ik hem nooit meer heb zien reageren, kan het teleurstellend zijn dat je nooit een pm terugkrijgt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Deze kaartjes worden wekelijks/maandelijks (ik dacht wekelijks) upgedate, deze kaartjes komen niet vanuit de mods, maar uit de welbekende hezhi die al vele werelden deze kaartjes opgemaakt heeft. Als je dit wilt, kan je altijd pm sturen naar hem, alhoewel dat ik hem nooit meer heb zien reageren, kan het teleurstellend zijn dat je nooit een pm terugkrijgt.

Die heeft nog "onlangs" gereageerd op Casual dus het kan wel degelijk :)
 

DeletedUser3866

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Om maar terug ontopic te komen. er beginnen nu eindelijk echt "stam clusters" te ontstaan. vraag me alleen af of facta en design niet iets teveel opelkaar liggen. maar goed dat is verder aan hen zelf.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Om maar terug ontopic te komen. er beginnen nu eindelijk echt "stam clusters" te ontstaan. vraag me alleen af of facta en design niet iets teveel opelkaar liggen. maar goed dat is verder aan hen zelf.

Als je een kaartje maakt met Facta en Design dan zul je wel zien dat ze niet tegen elkaar liggen en er nog ruimte is ook. Deze kaarten zijn gewoon gemaakt van continent 0-99 omdat vroeger de hele kaart bijna gevuld was nu komen 4 continenten al toe om de spelers te plaatsen :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Als je een kaartje maakt met Facta en Design dan zul je wel zien dat ze niet tegen elkaar liggen en er nog ruimte is ook. Deze kaarten zijn gewoon gemaakt van continent 0-99 omdat vroeger de hele kaart bijna gevuld was nu komen 4 continenten al toe om de spelers te plaatsen :(

Je leest het verkeerd, denk ik :p
Meer bedoeld als "de spelers van beide stammen liggen respectievelijk redelijk dicht op elkaar".
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Als je kijkt naar de kaarten van de beginwerelden waren alle continenten nog vol en dat was zo zalig. Jammer dat er nu maar een 6 tal continenten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ach zo is de wereld sneller gedaan
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ach zo is de wereld sneller gedaan

Inderdaad, een wereld die 5 jaar duurt blijft niet leuk.
Tegen die tijd zijn veel van je vrienden gestopt en wil iedereen alleen nog maar dat de wereld zo snel mogelijk afloopt...
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Inderdaad, een wereld die 5 jaar duurt blijft niet leuk.
Tegen die tijd zijn veel van je vrienden gestopt en wil iedereen alleen nog maar dat de wereld zo snel mogelijk afloopt...

Ok, 5 jaar natuurlijk niet maar een wereld met maar 4 volle continenten is ook niet zo spannend :(
 
Bovenaan