Automatisch geupdate Kaartjes

Reactiescore
746
1. Kaartjes tw.hezhi.nl
Top 10 Stammen:
stammen.png

Top 10 ODA Stammen:
odastammen.png

Top 10 ODD Stammen:
oddstammen.png

Groei Top 10 Stammen:
groeistammen.png

Dominantie Stammen:
dominantiestammen.png

Top 15 spelers:
spelers.png

Top 15 ODA spelers:
odaspelers.png

Top 15 ODD spelers:
oddspelers.png

Top 15 overname door spelers:
overnamespelers.png

Dominantie spelers:
dominantiespelers.png


Wat zijn de formules en voorwaarden waaraan spelers/stammen moeten voldoen om op het kaartje te komen?
De formules en voorwaarden zijn alsvolgt:
Top 10 stammen
- Weergave van alle dorpjes van de top 10 stammen, zoals weergegeven in de ranglijst van Tribalwars.

Top 10 ODA stammen
Top 10 van:
- (som van de ODA van stamleden) / (aantal punten stam)^0.90

Voorwaarden:
- Aantal dorpen stam > sqrt(aantal dorpen grootste stam) * 5
- Aantal spelers stam > 10

Top 10 ODD stammen
Top 10 van:
- (som van de ODD van stamleden) / (aantal punten stam)^0.90

Voorwaaren:
- Aantal dorpen stam > sqrt(aantal dorpen grootste stam) * 5
- Aantal spelers stam > 10

Groei top 10 stammen
- Weergave van de overnames van de afgelopen week van de top 10 stammen.

Dominantie stammen
- Weergave per continent, de 2 grootste stammen in percentages dorpen
- Stammen met dominantie in 3 of meer continenten worden weergegeven op de kaart

Top 15 spelers
- Weergave van alle dorpjes van de top 15 spelers, zoals weergegeven in de ranglijst van Tribalwars.

Top 15 ODA spelers
Top 15 van:
- Speler ODA / Speler punten ^ 0.90

Voorwaarden:
- Aantal dorpen speler > sqrt(aantal dorpen grootste speler) * 5
- Meer dan 5 dorpen in de laatste maand overgenomen

Top 15 ODD spelers
Top 15 van:
- Speler ODD / Speler punten ^ 0.90

Voorwaarden:
- Aantal dorpen speler > sqrt(aantal dorpen grootste speler) * 5
- Meer dan 5 dorpen in de laatste maand overgenomen

Top 15 spelers aantal veroveringen
- Top 15 spelers met meest aantal veroveringen in de afgelopen maand

Dominantie spelers
- Weergave per continent, de 2 grootste spelers in percentages dorpen
- De 15 meest dominerende spelers zijn weergegeven op de kaart



Automatisch Updatende Kaartjes door [naam]alex02dsa[/naam]

Hi, firstly I am sorry I am writing this in english but I don't speak dutch so...
I took over nickjer's maps and I am now bringing them back to you. It's the NL server now, after last week's .NET server. They're already zoomed it with lowered conditions for the newer worlds. Please tell me if you have tribe families you want to include on the maps. Update time is 00:00 WEDT(GMT+1).


Tribe K Dominance

topktribes.png


Top 15 Tribes

toptribes.png


Top 15 ODA

topkaplayers.png


Top 15 Players

topplayers.png


Top nobling tribes in last 24h

topnoblers.png


Player K Dominance

topkplayers.png


Fastest noblers/day

fastnoblers.png


Average points/player

topavgtribes.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25412

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Er staat nog niets?:p
 

DeletedUser25412

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Oh oke, ik miste mijn stammetje al in de top 10 zieje ^^
 
Reactiescore
31
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ook hier inderdaad nog een slotje totdat de wereld iets verder gevorderd is.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Iemand al opgevallen dat bij elke wereld de ruimte die de spelers innemen kleiner en kleiner wordt?

Over 6 werelden is TW niks meer dan 1 continent aan PP abusers. :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Iemand al opgevallen dat bij elke wereld de ruimte die de spelers innemen kleiner en kleiner wordt?

Over 6 werelden is TW niks meer dan 1 continent aan PP abusers. :D

Op deze wereld is dat sowieso al kleiner. Het is een seconden- en pakketjeswereld zonder goedkoop nabouwen. Mensen nemen geen grote risico's nu. :)
 

DeletedUser67609

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ik wel bigspenden overal broer
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Op deze wereld is dat sowieso al kleiner. Het is een seconden- en pakketjeswereld zonder goedkoop nabouwen. Mensen nemen geen grote risico's nu. :)

Ik snap niet het verband tussen deze twee? Het is toch niet zo dat als er een pakketjeswereld zonder goedkoop herbouwen is dat de wereld daardoor minder groot is?

Verder vind ik het zelf ook zeer jammer om deze ontwikkeling te zien in Tribalwars. Deze wereld heeft net 4 continenten. Er kunnen nauwelijks fatsoenlijke stammenoorlogen in de toekomst worden uitgevochten. Ik blijf dus maar hopen dat er een groot arsenaal aan rimmers komen op deze wereld die voor een frisse wind zorgen en ervoor zorgen dat deze wereld tenminste nog 8 contenten krijgt. Al verwacht ik dit ook niet gezien het zomer is en de classic net gestart is.

Het grootste voordeel zou dan nog zijn dat W40 pas over 2 maanden start. Dan is er nog 2 maanden om de rim uit te breiden. Ook dit is tevergeefse hoop denk ik gezien tribalwars zo veel mogelijk werelden in zo'n kort mogelijke tijd wil laten starten omdat in de start de meeste premiumpunten worden uitgegeven. Dan zie je meestal dat mensen zoals Mikeee3 en Ted het Beertje actief bezig zijn met PA penden zodat de zakken van Innogames lekker gevuld worden.

Optie 3 dat deze wereld nog iets groter word is dat tribalwars eens fatsoenlijke reclame gaat maken zodat er meer jonge spelers naar dit spel weer toetrekken. Al gaat Innogames dit ook niet doen gezien ze hoogstwaarschijnlijk vol gaan inzetten op Tribalwars 2 waarbij je werkelijk alles kan kopen wat je wilt. Nog ergere Pay 2 Win dan dat tribalwars nu is. Zelfs met die nieuwe Gs koop functie.

Conclusie: Tribalwars zal alleen nog maar meer achteruit gaan qua spelers en deze wereld zal denk ik nog wel iets groeien maar ook niet heel veel. Toch vrij jammer dat zo'n mooi spel verpest word door dit soort incapabele managers bij Innogames die een compleet verkeerd busniss model hebben en enkel op korte termijn kunnen denken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ik snap niet het verband tussen deze twee? Het is toch niet zo dat als er een pakketjeswereld zonder goedkoop herbouwen is dat de wereld daardoor minder groot is?

Verder vind ik het zelf ook zeer jammer om deze ontwikkeling te zien in Tribalwars. Deze wereld heeft net 4 continenten. Er kunnen nauwelijks fatsoenlijke stammenoorlogen in de toekomst worden uitgevochten. Ik blijf dus maar hopen dat er een groot arsenaal aan rimmers komen op deze wereld die voor een frisse wind zorgen en ervoor zorgen dat deze wereld tenminste nog 8 contenten krijgt. Al verwacht ik dit ook niet gezien het zomer is en de classic net gestart is.

Het grootste voordeel zou dan nog zijn dat W40 pas over 2 maanden start. Dan is er nog 2 maanden om de rim uit te breiden. Ook dit is tevergeefse hoop denk ik gezien tribalwars zo veel mogelijk werelden in zo'n kort mogelijke tijd wil laten starten omdat in de start de meeste premiumpunten worden uitgegeven. Dan zie je meestal dat mensen zoals Mikeee3 en Ted het Beertje actief bezig zijn met PA penden zodat de zakken van Innogames lekker gevuld worden.

Optie 3 dat deze wereld nog iets groter word is dat tribalwars eens fatsoenlijke reclame gaat maken zodat er meer jonge spelers naar dit spel weer toetrekken. Al gaat Innogames dit ook niet doen gezien ze hoogstwaarschijnlijk vol gaan inzetten op Tribalwars 2 waarbij je werkelijk alles kan kopen wat je wilt. Nog ergere Pay 2 Win dan dat tribalwars nu is. Zelfs met die nieuwe Gs koop functie.

Conclusie: Tribalwars zal alleen nog maar meer achteruit gaan qua spelers en deze wereld zal denk ik nog wel iets groeien maar ook niet heel veel. Toch vrij jammer dat zo'n mooi spel verpest word door dit soort incapabele managers bij Innogames die een compleet verkeerd busniss model hebben en enkel op korte termijn kunnen denken.

tis idd wel jammer maar als je grotere werelden wil kan je ook naar duitse versie ofzo gaan
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ah nee heb het verkeerd begrepen dan. Dacht dat hij bedoelde dat de spelers dichter op elkaar edelden elke wereld. :)
 

DeletedUser73696

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ik snap niet het verband tussen deze twee? Het is toch niet zo dat als er een pakketjeswereld zonder goedkoop herbouwen is dat de wereld daardoor minder groot is?

Verder vind ik het zelf ook zeer jammer om deze ontwikkeling te zien in Tribalwars. Deze wereld heeft net 4 continenten. Er kunnen nauwelijks fatsoenlijke stammenoorlogen in de toekomst worden uitgevochten. Ik blijf dus maar hopen dat er een groot arsenaal aan rimmers komen op deze wereld die voor een frisse wind zorgen en ervoor zorgen dat deze wereld tenminste nog 8 contenten krijgt. Al verwacht ik dit ook niet gezien het zomer is en de classic net gestart is.

Het grootste voordeel zou dan nog zijn dat W40 pas over 2 maanden start. Dan is er nog 2 maanden om de rim uit te breiden. Ook dit is tevergeefse hoop denk ik gezien tribalwars zo veel mogelijk werelden in zo'n kort mogelijke tijd wil laten starten omdat in de start de meeste premiumpunten worden uitgegeven. Dan zie je meestal dat mensen zoals Mikeee3 en Ted het Beertje actief bezig zijn met PA penden zodat de zakken van Innogames lekker gevuld worden.

Optie 3 dat deze wereld nog iets groter word is dat tribalwars eens fatsoenlijke reclame gaat maken zodat er meer jonge spelers naar dit spel weer toetrekken. Al gaat Innogames dit ook niet doen gezien ze hoogstwaarschijnlijk vol gaan inzetten op Tribalwars 2 waarbij je werkelijk alles kan kopen wat je wilt. Nog ergere Pay 2 Win dan dat tribalwars nu is. Zelfs met die nieuwe Gs koop functie.

Conclusie: Tribalwars zal alleen nog maar meer achteruit gaan qua spelers en deze wereld zal denk ik nog wel iets groeien maar ook niet heel veel. Toch vrij jammer dat zo'n mooi spel verpest word door dit soort incapabele managers bij Innogames die een compleet verkeerd busniss model hebben en enkel op korte termijn kunnen denken.

Jammer jammer dat je mijn naam weer moet gebruiken. Dat ik op Dark Clown speel wilt niet zeggen dat ik PP gebruik, we spelen met 4 man. Ik raak persoonlijk de PP niet aan. Het is ook jammer om te zien dat de 'grotere' spelers die PP gebruiken nooit genoemd worden.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

oja grotere.
jij en je teddie vriendje stonden bovenaan
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ik herinner me nog de tijden dat de werelden meer dan 4 continenten bedekte.
 

DeletedUser48160

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ik herinner me nog de tijden dat de werelden meer dan 4 continenten bedekte.

ik weet nog dat de werelden vol zaten zoals w5 toen der tijd. nu ik naar een paar jaar weer ben begonnen schrok ik hoe klein de werelden waren geworden.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Dat komt ook omdat de werelden zo snel op elkaar volgen.

Enerzijds is dat wel goed zodat spelers die snel afvallen snel een nieuwe kans krijgen.
Anderzijds haalt dit in mijn ogen wel het niveau en het aantal spelers van tribalwars naar beneden. Veel spelers zijn nog bezig op andere werelden en hebben daarom geen tijd om er nieuwe werelden bij te nemen (Meestal de grotere accounts en spelers met al enige ervaring).
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Dat komt ook omdat de werelden zo snel op elkaar volgen.

Enerzijds is dat wel goed zodat spelers die snel afvallen snel een nieuwe kans krijgen.
Anderzijds haalt dit in mijn ogen wel het niveau en het aantal spelers van tribalwars naar beneden. Veel spelers zijn nog bezig op andere werelden en hebben daarom geen tijd om er nieuwe werelden bij te nemen (Meestal de grotere accounts en spelers met al enige ervaring).

Hoeveelheid actieve spelers is ook flink gedaald, mede door de stijging van alle PA tools zijn veel spelers gestopt.
 
Bovenaan