Automatisch geupdate Kaartjes

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Vind ik wel hoor ^^

Ahja is natuurlijk altijd wel spanned maar voor spelers die graag met 10 mil account's spelen enzo en echt grote massa's meemaakt gaan er niet veel zijn die dit bereiken :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Wij zijn een dwergplaneet van tw :s
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Inderdaad, een wereld die 5 jaar duurt blijft niet leuk.
Tegen die tijd zijn veel van je vrienden gestopt en wil iedereen alleen nog maar dat de wereld zo snel mogelijk afloopt...

Deze wereld zal na een jaartje wel dood zijn.
 

DeletedUser73286

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Inno moet gewoon iets spectaculairs van wereld 40 maken, zodat er meer mensen op willen spelen.
En misschien reclame op TV ofzo
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Wat speciaal is voor tribalwars is dat veel mensen stoppen en na een paar jaar weer opnieuw beginnen. Zie je ook veel bij spelers die een account zoeken, ze zeggen dan na x jaar pauze ben ik terug :) Maar natuurlijk komen de meeste niet terug :(
 

DeletedUser

Guest
AW: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Veel komen wel terug hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Maarja minderheid, want anders zou er wel nog meer gevuld zijn dan 4 continenten -.-
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ok, 5 jaar natuurlijk niet maar een wereld met maar 4 volle continenten is ook niet zo spannend :(

Zeker wel, maakt elke beslissing belangrijker.

Deze wereld zal na een jaartje wel dood zijn.

Prima toch.

Maarja minderheid, want anders zou er wel nog meer gevuld zijn dan 4 continenten -.-

Da's gewoon omdat er nu veel meer werelden zijn. De actieve spelers zijn verdeeld over de werelden, rather than op 1 wereld te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Da's gewoon omdat er nu veel meer werelden zijn. De actieve spelers zijn verdeeld over de werelden, rather than op 1 wereld te spelen.

Je gaat me niet zeggen dat dat de reden is waarom er minder spelers op deze wereld zijn/komen :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Je gaat me niet zeggen dat dat de reden is waarom er minder spelers op deze wereld zijn/komen :p

Waarom niet?
Als TW pakweg 10'000 spelers heeft (fictief getal) dan had je per wereld (vroeger) zo'n 2000 spelers (toen er 5 werelden waren). Hetzelfde aantal spelers op 40 werelden... duidelijk? :p
Dit negeert natuurlijk dat er spelers op meerdere werelden spelen, maar blijft hetzelfde. Dilutie van het aantal spelers.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

De reden dat werelden kleiner worden is omdat er veel minder "Noobs" zijn.
Reden is dat na 10x opnieuw beginnen ze het wel zat zijn.
Een andere reden kan zijn dat TW een tijdrovende hobby is na een tijdje en spelers hierdoor zullen afhaken.
Of naja dit zijn mijn ideeën het kan natuurlijk van alles zijn (Crisis, PP functies, competitie van andere browsergames etc etc)

Opzich vind ik het niet alleen maar negatief dat de werelden kleiner zijn.
Ervaren spelers komen elkaar nu veel sneller tegen en spelers zullen minder makkelijk groot worden.

Dit onderwerp is vaker aangehaald, veel uitgebreider dan wij nu doen.
Discussie over kleine werelden op het NET
 

DeletedUser53131

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

nog een bijkomende reden is dat er vroeger toen de grotere werelden er nog waren de meeste solo speelden of maximum met 2 spelers. Tegenwoordig speelt er op elk account van 2-5 spelers en zijn er maar enkelingen die nog solo spelen. eigenlijk kon je dus het speleraantal makkelijk verdubbelen en dan zou de wereld in plaats van 4 continenten er al richting 8 continenten kunnen uitzien. Ik vind eigenlijk dat er is een wereld moet gestart worden dat je maar via 1 IP opkan kwestie van eens terug te weten hoe dat was dat solo spelen :p
 

DeletedUser73650

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ja, 1 IP zou mooi zijn.
Dan een wereld met mooie instellingen en dan op alle werelden reclame maken met:

'Dit wordt nog eens een echte wereld zoals vroeger, iedereen moet eraan meedoen!"

Als mensen zien dat er moeite wordt gedaan om een volle wereld te maken gaan ze meedoen ookal staan de instellingen hun niet echt aan.

Nja. Dat is mijn opinie natuurlijk :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

nog een bijkomende reden is dat er vroeger toen de grotere werelden er nog waren de meeste solo speelden of maximum met 2 spelers. Tegenwoordig speelt er op elk account van 2-5 spelers en zijn er maar enkelingen die nog solo spelen. eigenlijk kon je dus het speleraantal makkelijk verdubbelen en dan zou de wereld in plaats van 4 continenten er al richting 8 continenten kunnen uitzien. Ik vind eigenlijk dat er is een wereld moet gestart worden dat je maar via 1 IP opkan kwestie van eens terug te weten hoe dat was dat solo spelen :p

vind ik een hele goeie

Jij speelt trouwens zelf toch "Solo" :p
 

DeletedUser73715

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Ik denk dat zowat ieder account nu wel een team heeft....

Alleen, geen probleem voor mij, heb vroeger een heel aantal accounts gehad waar ik solo speelden. Maar omdat iedereen co's nam, nam ik ze ook.... Omdat ik anders niet kon concurreren. Omdat sommige accounts 24/7 online zijn....
 

DeletedUser61174

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Dan komt het probleem met spelers met gescheiden ouders, en spelers die op hun mobiel spelen buitens huis.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

Dan komt het probleem met spelers met gescheiden ouders, en spelers die op hun mobiel spelen buitens huis.

Inderdaad, het is onmogelijk om te weten als het nu meerdere spelers zijn of dezelfde speler maar van een ander apparaat/locatie.
 

DeletedUser53131

Guest
Re: Automatisch geupdate Kaartjes Hezhi

vind ik een hele goeie

Jij speelt trouwens zelf toch "Solo" :p


Ik speel al lang niet meer solo, oké bij de start tot we een paar dorpen hadden hier deed ik bijna alles alleen maar nu doet fred echt bijna alles hij is een baasje. Iedereen heeft wel zen dipjes en zen momenten om te shinen. Vroeger speelde ik ook altijd solo maar zoals mathproblems hieronder al zegt omdat iedereen co's nam nam ik ze ook. En op zich is het fijner werken en je moet er minder voor opofferen om hetzelfde of misschien wel beter te bereiken.

Ik denk dat zowat ieder account nu wel een team heeft....

Alleen, geen probleem voor mij, heb vroeger een heel aantal accounts gehad waar ik solo speelden. Maar omdat iedereen co's nam, nam ik ze ook.... Omdat ik anders niet kon concurreren. Omdat sommige accounts 24/7 online zijn....

klopt :D
 
Bovenaan