arssus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10429

Guest
Leuk een beetje aandacht, snap wel niet wat je bedoelt met clearen en niet edelen van troepen met die oda. Ik heb telkens wat ik clearde geedeld. Ik had ook gewoon meer tegenslag dan andere mensen, dit was ook al mijn 2de ban op deze wereld.

Ik ken de regels maar al te goed, maar ik was in de periode dat de nieuwe co mocht loggen 3 dagen op reis. Ik had gehoopt dat hij niet zo dom was.

Ik moet wel zeggen R dat het openen van topics, maar belachelijk is in mijn ogen. Weer bewijs je maar eens wie het kleinste kind is.
Om je speciaal te bedanken, heb ik net mijn verwijdering geannuleerd en zal ik er mijn plezier innemen om wat te oefenen op mijn def skills :).
 

DeletedUser

Guest
Leuk een beetje aandacht, snap wel niet wat je bedoelt met clearen en niet edelen van troepen met die oda. Ik heb telkens wat ik clearde geedeld. Ik had ook gewoon meer tegenslag dan andere mensen, dit was ook al mijn 2de ban op deze wereld.

Ik ken de regels maar al te goed, maar ik was in de periode dat de nieuwe co mocht loggen 3 dagen op reis. Ik had gehoopt dat hij niet zo dom was.

Ik moet wel zeggen R dat het openen van topics, maar belachelijk is in mijn ogen. Weer bewijs je maar eens wie het kleinste kind is.
Om je speciaal te bedanken, heb ik net mijn verwijdering geannuleerd en zal ik er mijn plezier innemen om wat te oefenen op mijn def skills :).
Begin dan maar met men scouts te blocken!
Ach Robin, niet zo hypocriet doen. Je hebt nog zitten smeken bij mij of ik je co wou worden ;)
Lolwhut?
 

DeletedUser

Guest
Wat een trieste topic zeg!

Jij R. en S. waren de hoofdreden dat ik geen belang had in .Medic. Jullie kinderachtig, bemoeizuchtige maar vooral respectloze gedrag had ik absoluut geen trek ik.

Je zal het toch nooit leren en dit bewijs maar weer dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
 

DeletedUser57186

Guest
Haha, is echt de waarheid hoor. Toen Lady marmelade weg was. Zat hij te vragen of ik zijn co wou worden van w27 en van de volgende wereld w28 :D

Hhahahaa :p

Wat een trieste topic zeg!

Jij R. en S. waren de hoofdreden dat ik geen belang had in .Medic. Jullie kinderachtig, bemoeizuchtige maar vooral respectloze gedrag had ik absoluut geen trek ik.

Je zal het toch nooit leren en dit bewijs maar weer dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Gelukkig ben jij geen meerwaarden voor je stam. En ga nu maar weer beetje verder stamhoppen.
 

DeletedUser

Guest
Pfoeh dat is echt zuur Arssus!
Wat mij betreft krijg je van mij alvast minstens een vol defleger ter beschikking zodat je er terug bovenop zou kunnen komen ;)
Als er nog een paar spelers dat hier doen dan ben je al aardig op weg!

En dan Robin, je zegt dat je wilt laten zien dat je geen noob bent?
Bewijs het dan eens door tegen een tegenstander te vechten die niet enorm verzwakt is.
Als je nu Arssus edelt dan bewijs je helemaal niks!
Als je hem daarentegen de tijd geeft om te herstellen en hem dan nog van deze wereld kan smijten dan heb je eens eindelijk iets waardigs bewezen op deze wereld.
Je laat je hier toch echt niet van je beste kant zien hoor :confused:

Ik vind dat het wel wat zegt over je skils, als je met het dubbele van de punten (nu 3 keer zoveel zelfs) nog altijd schrik hebt voor een Arssus op volle kracht dan zegt dat wel wat hoor...
En aan je mentaliteit zie je dat je nog niks bereikt hebt op een andere wereld. Althans, dat hoop ik toch, anders is je mentaliteit helemaal zielig. Je moet respect hebben voor elke speler op deze wereld en dus ook je vijanden. Je bent er niet toe verplicht maar het zou een mooie geste zijn als je Arssus nu die gunst zou verlenen. Misschien dat je dan eindelijk eens een beetje in de buurt komt van een waardige nummer 1 speler. Het is precies dat je al schrik hebt van een uitdaging, en dan heb ik niet over een uitdaging als 'rover van de dag'.
(En ik wil nu niet vitten op jou maar je vraagt er echt om :eek: )

Op deze manier verliest deze wereld al zijn waarde, waar zijn de deftige spelers binnenkort nog over om tegen te vechten? :eek:
 

DeletedUser64081

Guest
Ach, iedereen weet dat een nummer 1 met deze mentaliteit ooit toch een massa zal verliezen;) Wel rot voor Arssus, nice dat verwijdering in is getrokken^^
 

DeletedUser

Guest
maar ehm, als Robin em niet edelt dan edelt iemand anders wel. dus doen jullie dit nou om dat dit (zo goed als) gratis dorpjes zijn of omdat jullie de tering pest hebben in Robin?
 

DeletedUser

Guest
maar ehm, als Robin em niet edelt dan edelt iemand anders wel. dus doen jullie dit nou om dat dit (zo goed als) gratis dorpjes zijn of omdat jullie de tering pest hebben in Robin?

Als Medic zegt dat ze hem de tijd geven om te herstellen, wie schiet er dan nog echt over?
En het is niet omdat we Robin haten of zo.
Heel dit circus had er ook nooit geweest als hij dit topic niet op die manier had geopend en er vervolgens zo op gereageerd.
En ik ga niet ontkennen dat er tegen hem harder wordt opgetreden omdat hij de nummer 1 is hoor ;)


EDIT:
Al denk ik dat het minder hard geweest zou zijn als pakweg Arssus nummer 1 was en GOTA ging barbaren.
Maar Arssus gedraagt zich ook beter.
Maarja, van een 14 jarige kan je ook niet verwachten dat hij zich al volwassen opstelt natuurlijk :) (niet spottend bedoeld!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Arssus heeft zijn straf dik verdient ! En wrm zou R. ou respect moeten hebben voor hem na wat hij gedaan heeft ? x'D Haahhahahahahhahaha LOLL
 
Reactiescore
2.303
Arssus heeft zijn straf dik verdient ! En wrm zou R. ou respect moeten hebben voor hem na wat hij gedaan heeft ? x'D Haahhahahahahhahaha LOLL

clown nr 2 has entered the loby :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan