arssus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57186

Guest
als ik zo dom ben warom zie ik alweer dat je zin niet correct is?

Uim, omdat jij zuigt en faalt op al je werelden die je speelt en start en daarom hou je u maar met zo'n soort dingen bezig.
 

DeletedUser

Guest
Uim, omdat jij zuigt en faalt op al je werelden die je speelt en start en daarom hou je u maar met zo'n soort dingen bezig.

W29 wilde hij in onze p-made, helaas voor dat team mogen ze omwille Gandhi niet binnen:rolleyes:
 
Reactiescore
2.303
Kan mij toch nx schelen?:rolleyes: dat jij nu je ex-stamgenootjes van Wazect erbij haalt maakt mij nx hoor

ik ben een ex stamgenoot van discre?
S. heeft gelijk hoor :)
 

DeletedUser

Guest
En dit topic ging eerst over het verlies van arssus? Raar dat het topic zo'n wending heeft genomen..
 

DeletedUser57186

Guest
als ik slijmbal zou zijn zou ik elke ag achter jou kont aan zitten en overal je gelijk in geven

Maar in sommige gevallen moet je kiezen. En kiezen is verliezen. :p:D

Maar in dit geval doe je het bij De fokke

Maar dat is wel slim gezien van hem. Hij faalt elke wereld. En nu speelt hij 1 wereld samen met De Fokke in de stam. En ik kan hem niet helpen op wereld 27. Dus wel slim gezien van hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar dat is wel slim gezien van hem. Hij faalt elke wereld. En nu speelt hij 1 wereld samen met De Fokke in de stam. En ik kan hem niet helpen op wereld 27. Dus wel slim gezien van hem.

Misschien is hij toch nog slim?
 

DeletedUser57186

Guest
Maar goed, veel plezier om de verlaten dorpen van arssus te edelen. Met al die 10k speer en 10k zwaard wat daarin staat zul je ook een lekkere ODA krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig dat Arssus gestopt is, hopelijk zien we hem nog terug op een andere wereld :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan